Ponk
Geen avatar
|
hey ik dacht dat zuid niet zo top was voor Oostvoorne anders kom ik.
niet al tevroeg maar een uur of`12 moet haalbaar zijn.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
is niet de top, maar is te doen hoor. Op het water gaat het best.
Alleen ff goed opletten met het oplaten van je kite (met zuide wind), aan de kant kan de wind zwaar vlagerig zijn en zomaar ff wegvallen ook al waait het 6/7 bft.
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
Is hellevoetsluis niet beter dan? ben er nog nooit geweest. leek mij ook wel eens leuk om daar te kijken?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Geen idee, nooit geweest is opzich niet zoveel verder weg zie ik net.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik wil wel..maar twijfel door de regen voorspelling....Guru en Finder zeggen dat het droog wordt... Maar Teletekst en KNMI geven regen en praten zelfs over +7 Bft....
Hmm...ik denk dat ik morgenochtend beslis...
|
|
|
TtHoM@s
|
ik hoop dat ik er morge bij ben
|
|
|
Aurel
|
Ja Ponk we gaan regen of geen regen! Thib heeft vanavond handschoenen en schoenen gekocht als het goed is!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hm,m...Timofeef voorspeld zojuist bij RTL4 7 Bft en benoemt ook nog eens dat de wind erg vlagerig zal zijn...klinkt me niet zo relaxed in de oren....dan maar zondag denk ik...
Wees ieg alert morgen zou ik zeggen...
|
|
|
RonnieRotonde
|
gewoon ff de windmeter bij hvh checken voor je gaat.
|
|
|
Lex
|
mmms, ik ga maar weer snowboarden (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Zaterdag trekt er een storing langzaam van west naar oost over ons land. Er is dan veel bewolking, soms wat zon en het regent van tijd tot tijd. Bovendien wordt het bijzonder zacht. De temperatuur loopt op tot rond de 15 graden. De zuidelijke vlagerige wind is langs de kust hard of stormachtig, 7 of 8, landinwaarts vrij krachtig, 5. vrijdag 24 november 2006 18.56 uur Ik ben ook van plan om te gaan maar van deze voorspelling word ik toch een beetje onrustig! Er trekt een storing langs en dat kan inderdaad erg vlagerig zijn en met 7 a 8 kunnen er misschien wel windstoten van 9 bij zitten! Morgenochtend ga ik 't nog even checken en maar ik vrees dat het thuis blijven word!
|
|
|
(R)Ikke
|
Hmmmm, ik wil ook gaan, maar dit gaat weer eens nergens over. Focking harde stoten
|
|
|
JorritPi
|
En ik had me er nog zo op verheugt! (cry_kitesmiley)
|
|
|
TtHoM@s
|
ik ga morge ook wat later in de middag tege half 2 op het strand denk met me 7 meter wel ff de wind chekken voor ik weg ga de windstoten mogen niet veel harder zijn dan 16 m/s
|
|
|
JorritPi
|
uitschieters van 75 km/h? ik blijf thuis!
|
|
|
Crusoe
Geen avatar
|
ZUID TOT ZUIDOOST 6-7, TIJDELIJK 8 RUIMEND ZUIDWEST (angry_kitesmiley)
|
|
|
CHRIZZZZ
|
hij is nu nog maar 10 m/s en stoten van 12. Ik ga dr zo vandoor
|
|
|
Aurel
|
Rare voorspellingen weer... Hopelijk blijft het een beetje rond de 20-25knopen...
O ja, hoe is het op Oostvoorne met deze wind? Zuid, tikkeltje Zuid-Oost Slufter is te doen heb ik gehoord... Hellevoetsluis anders?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
vlagerig maar te doen, alleen ff oppassen op de kant... Eenmaal op het water is het goed te doen
|
|
|
D.D
|
Ik ben er waarschijnlijk ook (grinnik_kitesmiley)
Op welke sites kijken jullie dan? windguru en windfinder?
|
|
|
D.D
|
Laat maar (huilen_kitesmiley) Het waait erg hard en nu gaat me kitemaatje niet meer dus ik heb geen vervoer (tong_kitesmiley) Maarja het waait ook wel erg hard vandaag, wie gaan er wel?
|
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
was wel lekker hoor met de 8m... zwaar vlagerig maar niet egt van wow. Zag net wel een paar stoten van 40 knopen staan, valt me dan weer mee ... Alleen met deze wind een zelflaunch doen is niet egt een top idee. Duurde ff een paar meter voordat ik weer contact met moeder aarde maakt. Ook nog ff een triatlom gemaakt We stonden bij de kite op het eerste duintje vliegt ereens een kite die aan de waterkant lag weg, wij er naar toe rennen tot de vaargeul, vaargeul over zwemmen, nog een sprint trekken en ff een snoekduik maken... Maar we hadden hem wel,
|
|
|