DENNS
|
als je gaat slapen doe je hem aan en dan is die de volgende dag weer droog. maar binneste buiten voor de verwarming is vast niet zo slecht voor je pak
|
|
|
~Dirk~
|
is slecht, maar je hebt wel een lekker droog pak. En dan doe je er misschien een jaartje korter mee, dat zou(heb) ik er wel voor over hebben. Maar als je lang met je spullen wilt doen zul je de volgende dag een nat pak aan moeten
|
|
|
Idefixe
|
Ik heb een stuk flexibel pvcbuis in een "rondje" gemaakt. Dit "rondje"doe ik in m'n pak en hang het vervolgens aan een klerenhangertje boven de verwarming. M'n pak blijft hierdoor als het ware open staan/hangen en droogt tien keer sneller
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik heb ook aan buisjes zitten denken maa5r volgens mij blijf i dan op de plaats waar de buisjes zitten nog steeds nat!
|
|
|
Idefixe
|
tjonge jonge..... Ok! Dan zet je de wekker op 3 uur 's nachts en kom je je nest uit en verplaats je dat buisje
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
denk wel dat het rubber door de warmte sneller uitdroogt...
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
sorry hoor kwist niet dat je kwaad werd!!!! kvond je vanmiddag vriendelijker!!!
|
|
|
Idefixe
|
(grinnik_kitesmiley) toen was ik aan het kiten en nu moet ik dadelijk de honden gaan uitlaten......
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ssssst m'n vriendin zit naast me op de bank en hoopte eigenlijk dat ik dat vanavond 'n x aan haar over on laten!!! succes!!!en tot de volgende x mirns
|
|
|
Erik de Berik
|
In de nieuwe kiteworld mag. no.24 kun je een speciale hanger bestellen met ventilator erin.Big deal ff voor de verwarming hangen of een beetje nat pak aan,na 2 min is t warm.
|
|
|
D.D
|
gewoon een aansteker eronder houden Mischien kan je hem boven de verwarming hangen binnenste buiten, en mischien droog feunen( hoe je dat ook mag schrijven). Maar ik weet niet of dat goed is voor je pak
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik wil graag snel m'n pak droog hebben na 'n dagje varen zodat ik me de volgende dag niet in m'n natte pak hoef te wurmen!!! maar hoe doe ik dat??? ik draaide m eerst altijd binnenstebuiten en hing m achter de verwarming. maar hoorde dat dat slecht is voor je pak! kan iemand me vertellen hoe het wel moet????
HALLLOOOO...... Zie ik hier nou een profielschets van een watje? (cry_kitesmiley) je zit godv*$#@mme de hele dag op (koud) zeewater met gure wind en jij doet moeilijk over het pak dat de andere dag nog vochtig is? damn. Hier moeten we dan de oorlog mee winnen..... ja sorry hoor, maar als je gewoon effe op je tanden bijt dan voel je dit natte pak na 3 minuten al niet meer. Ik doe niet anders en heb nooit last. Je bent Kiter of je bent het niet.
|
|
|
Guus
Gast
|
ik gooi mijn pak na het kitesurfen gewoon ff in de centrifuge, dan is je pak al bijna droog. Voor centrifuges 2de hands betaal je tegenwoordig 20 euro. Nieuw zijn ze al een paar jaar niet meer te krijgen. Dit doe ik al een half jaar met me pak, en ik denk niet dat me pak eronder lijdt want hij ziet er nog tiptop uit.
|
|
|
Jari
Gast
|
Of je koopt nog een pak... overigens hang ik mijn pak altijd binnenste buiten over een stoel (wel binnen) en dan is hij de volgende ochtend altijd wel droog.
|
|
|
stefkiter
|
mijn pak is ook altijd droog volgende ochtend.. en ik hang mijn pak niet voor de verwarming..(is slecht voor je pak..) ik weet niet wat jullie allemaal doen met je pak? maar snap niet dat het de volgende ochtend niet droog is..
|
|
|
|
Tom Kite
|
Ik hang mijn pak altijd binnenste buiten op de waslijn .... regent het dan hang ik hem op in de stal. Volgende dag niet droog? jammer dan Nat wordt je toch wel
|
|
|
sjembek
|
je wilt niet weten wat ik allemaal met mijn pak doe..
maar hij is wél droog de volgende morgen!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Al eens eerder topics over verschenen: je pak voor een langere tijd binnenste buiten keren is slecht voor het neopreen. Dit wordt nl. samengedrukt op de vouw (pak is zo aan elkaar gestikt/gelijmd dat het aan een hanger geen vouwen heeft) waardoor er compressie van het neopreen materiaal ontstaat. Wannneer dit lang genoeg gebeurt veert het materiaal niet meer terug in zijn originele dikte. Hierdoor neemt de thermische isolatie op deze 'vouw' behoorlijk af. Ik heb zo ooit een o'niell pak naar god geholpen. Staat vaak ook in de gebruiksaanwijzing (dat kaartje aan de mauw wat iedereen direct wegflikkerd!
|
|
|
RH
|
Staat vaak ook in de gebruiksaanwijzing (dat kaartje aan de mauw wat iedereen direct wegflikkerd! Sorry, wat zei je kat?
|
|
|
Roellie
|
ik wil graag snel m'n pak droog hebben na 'n dagje varen zodat ik me de volgende dag niet in m'n natte pak hoef te wurmen!!! maar hoe doe ik dat??? ik draaide m eerst altijd binnenstebuiten en hing m achter de verwarming. maar hoorde dat dat slecht is voor je pak! kan iemand me vertellen hoe het wel moet????
HALLLOOOO...... Zie ik hier nou een profielschets van een watje? (cry_kitesmiley) je zit godv*$#@mme de hele dag op (koud) zeewater met gure wind en jij doet moeilijk over het pak dat de andere dag nog vochtig is? damn. Hier moeten we dan de oorlog mee winnen..... ja sorry hoor, maar als je gewoon effe op je tanden bijt dan voel je dit natte pak na 3 minuten al niet meer. Ik doe niet anders en heb nooit last. Je bent Kiter of je bent het niet. Ben ik t roerend mee eens!!!
|
|
|
TijN
|
Men neemt een kolerehanger... deze plaatst men in de de halsstreek...dan hangt men het pak op..doe dit op een warme plek (niet boven de verwarming maar in de badkamer waar de droger staat). Men heeft de vuile kleren van de vorige dag in de was laten schoonwassen. Men pleurt het schoon gewassen was in de droogtrommel en terwijl de droogtrommel draait hangt men het pak in een straal van 3m rond de droogtrommel op. binnen 10 uur droog GEGARANDEERD!
|
|
|
Vinni
|
Ik donder hem altijd gewoon in de droger Hij is toch niks waard, een 2 delig pak uit 1980 ofzo...
|
|
|