sjembek
|
Dus meneer president Bush is een reptielitisch ruimtewezen in een menselijke vorm? Duh.. dat wisten we toch al lang? Ik geloof er trouwens geheel in hoor, zijn laatst nog stoomdampen en riviertjes ontdekt op mars las ik ergens. I BELIEVE!
|
|
|
Coen2000
|
naja, de intro is misschien iets TE direct...maar kwam er voornamleijk op neer, dat een documentaire maker opeens verdween, en toen zn vrienden hem gingen zoeken via een prive detective bleek dat hij gewoon "gewist"was uit het systeem (overheid) en vervolgens alle mensen die in aanraking kwamen met de zoektocht naar hem dood gingen (soort prisonbreak )
|
|
|
sjembek
|
Dikke X-files.
|
|
|
Lex
|
Donald duck is nog zinvoller als dit.
|
|
|
Roellie
|
jooo geen grappen over donald he ik ben dus wel ff abbonee van het eerste uur. Vraag me af, want ondetussen is ie alles al geweest, waneer ie is een keer kitesurfer wordt. Hahaha
|
|
|
Coen2000
|
Donald duck is nog zinvoller als dit.
waarom heb ik toch het id dat je em niet eens hebt afgekeken
|
|
|
lennart
|
misschien omdat niemand dit afkijkt is is jou leven zo verziekt dat je het wel afkijkt ?
|
|
|
Coen2000
|
wat heeft een film afkijken met een verziekt leven te maken????..je gaat me toch niet vertellen dat jij bij alle films halverwege wegloopt
|
|
|
Lex
|
wat heeft een film afkijken met een verziekt leven te maken????..je gaat me toch niet vertellen dat jij bij alle films halverwege wegloopt Als ik het niet leuk vind wel, of als het over nep spookjes of ghost busters gaat.
|
|
|
Coen2000
|
OF je kan je geen engels, OF je hebt niet langer dan 10sec gekeken, want daar ging het nou niet bepaald om , maar boeit me verder niet als je de film niet afkijkt, alleen kom dan niet met dit soort mongole opmerkingen aan zetten
|
|
|
Lex
|
OF je kan je geen engels, OF je hebt niet langer dan 10sec gekeken, want daar ging het nou niet bepaald om , maar boeit me verder niet als je de film niet afkijkt, alleen kom dan niet met dit soort mongole opmerkingen aan zetten Ik heb 30 minuten zitten kijken, ik kan engels en ik zit niet op het VMBO, maar boeiend verder, jij vind spokenjagers leuk (ik heb hier nog een suske en wiske over spokenjagers liggen) , ik vind het niet interresant.
|
|
|
Coen2000
|
spoken jagers..spoken jagers...dan mis je toch echt iets, want in de hele film komt geen spook of geest voor...
|
|
|
Lex
|
nee dat was dat andere "interresante"filmpje ....en als zei zeggen dat ministers eingelijk aliens zijn stop ik met kijken hoor...
|
|
|
Coen2000
|
achja..je moet het zelf weten..misschien niet genoeg verdiept zou ik dan zeggen, de persoon die als "vermist" in de film was, was ook werkelijk als vermist opgegeven en nooit meer gevonden. tevens lijkt het me beetje raar om je 2 vingers af te hakken (als je de film wat verder afkijkt) in het echt zonder reden..hier waren zelfs nog wat kranten artikelen over...dus ik blijf er bij..je mist de clou een beetje.
PS. ik zei niet dat dat "andere"filmpje , interessant was. PS2, zei zeggen ook niet dat de ministers aliens zijn. dat denkt een figuur uit de film..toch beter opletten, het was een docu over ZIJN gebeurtenissen..dus niet wat de docu maker zelf zegt..film kijk cursusje?
als jij thuis naar men in black zit te kijken, haak je toch ook niet na 10sec af omdat er opeens een alien op je scherm staat..., maarja, ik herhaal..maakt mij niet uit als je de film niet leuk vind, maar kom niet met dit soort redenen aan, want daar jaag je menig film fan tegen je in het harnas
EDIT, er staat ook in de titel, "als je er van houdt"..dus naar mijn id is commentaar leveren en zeggen "dat je er niet van houdT"beetje overbodig dan
|
|
|
|
Flip
Gast
|
wat een B film
|
|
|
Coen2000