wat is er mis met best???

100%-DINGES-®!!!!!!!!

December 15, 2006, 00:47:04
edit2Rapporteer  
ik wil n bow kopen en zat aan de waroo te denken maar ik hoor veel mensen slechte dingen zeggen over best!?!
is het niet zo dat alle 2006/2007 kites wel ok zijn of zit er toch nog wel veel verschil in???
en als ik n waroo wil kopen waar kan ik dat dan het beste doen???
Jeks one

Antwoord #1 December 15, 2006, 00:49:34
edit2Rapporteer  
ikheb tot op heden geen problemen, maar ik heb daan wel een deel van de toming vervangen en een tube om het depower koord gedaan om het sluiten tegen te gaan.
Ik heb sinds april ofzo met de 9 gevaren en heb tot op heden bijna altijd met de 9 gevaren.
Ik ben in ieder geval super entousiast over de best waroo........
Jolien.

Antwoord #2 December 15, 2006, 00:51:54
edit2Rapporteer  
ik heb ook een Waroo (9m²)! nog geen problemen mee gehad. vind het een fijne kite heb h'm nu een maand of 4.
niks mis met Best wat mij betreft ThumpsUp
En ze zouden hier geen reclame maken voor Best alst een slechte kite zou zijn?
Iedereen gaat alleen eerder voor Naish of North, dat zal ook best een rede hebben, maar er is niks mis met Best (grinnik_kitesmiley) anders zou je niet zoveel Waroo's zien hangen in de lucht
Mark Waroo

Antwoord #3 December 15, 2006, 01:09:03
edit2Rapporteer  
Ik ben het helmaal met raaf-teef eens.  loser
Ieder zijn merk en elke kite heeft wel zijn plus en min punten. Wat ik hoor zijn alleen maar positieve dingen over de BEST Waroo.
Zelf vaar ik nu ook een tijdje met een 11 en een 7...
En… ik zou niet meer terug willen naar mijn Naish Torch kites!
Wat betreft kopen, kijk ff op bestkiteboarding.com voor een dealer bij jou in de buurt.
Ik heb mijn waroos bij Xwatersport gekocht, kan je ze ook gelijk testen.  Joepie
Jolien.

Antwoord #4 December 15, 2006, 01:11:11
edit2Rapporteer  
.

Ik heb mijn waroos bij Xwatersport gekocht, kan je ze ook gelijk testen. Joepie

ik ook,, super service!!
KiteDemon

Antwoord #5 December 15, 2006, 01:15:11
edit2Rapporteer  
Als Naishverslaafde kan ik je ook zeggen dat er helemaal niks mis is met Best. Heb Waroo 9 gevaren en bij Best krijg je errug leuk speelgoed voor een meer dan redelijke prijs. Dus gewoon waar voor je geld.
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #6 December 15, 2006, 01:16:35
edit2Rapporteer  
en wat zijn die ""bladders"" die je erbij kunt kopen???
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #7 December 15, 2006, 01:17:06
edit2Rapporteer  
Ik vaar zelf sins Maart 2006 met de Waroo,s (9-14 ) en ben er erg tevreden over ,Ze varen zeer lekker ,en hebben een zeer groot windbereik ,En de kiters die ik ken die met een Waroo varen zijn er ook tevreden mee,
Ik ben daarom ook van plan om volgend seizoen het 2007 model te kopen
Kortom er is helemaal niets mis met BEST ....
ThumpsUp
Mark Waroo

Antwoord #8 December 15, 2006, 01:18:57
edit2Rapporteer  
Idd wat Jolien zegt.... geven goede service  schater
Mark Waroo

Antwoord #9 December 15, 2006, 01:20:10
edit2Rapporteer  
en wat zijn die ""bladders"" die je erbij kunt kopen???

??????
KiteDemon

Antwoord #10 December 15, 2006, 01:21:33
edit2Rapporteer  
.....er is alleen wat mis met die figuren die gillen dat "hun" merk da shit is, en de rest crap.....
Mark Waroo

Antwoord #11 December 15, 2006, 01:25:49
edit2Rapporteer  
.....er is alleen wat mis met die figuren die gillen dat "hun" merk da shit is, en de rest crap.....

Idd Kitedemon... wat ik al zei:  Ieder zijn merk en elke kite heeft wel zijn plus en min punten. ListenToMe

Gewoon veel kites testen en dan de kite uitkiezen die jij super vin...

Wat betreft die "bladders" dat zijn de binnen tubes die je kunt vervangen...
McBridges

Antwoord #12 December 15, 2006, 02:24:39
edit2Rapporteer  
Over de bladders kan ik helaas meespreken, bij de 9m van mijn dochter is de kleinste geploft.......na 2 1/2 maand varen zonder dat hij echt gecrasht is.  ThumpDown.
Bij het eruit halen viel ook op dat het niet echt een jofele bladder leek, meer of hij al eerder was gerepareerd of slecht was afgewerkt.
Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze allemaal zo zijn, maar toch.

Volgens Papa van dit forum zou dit onder de garantie moeten vallen maar diegene waar ik hem heb gekocht (Boardsports) vermoedt van niet.
Ik zou daar over teruggebeld worden heb echter na 3 weken zelf maar weer eens een mailtje die kant opgestuurd in hoeverre er al duidelijkheid was over de eventuele garantie. Helaas nog steeds geen reactie terug  (angry_kitesmiley) :Smiley
Daarnaast ook meteen aangegeven toch wel enige service te verwachten (desnoods dealer zelf en niet de importeur), omdat we afgelopen jaar toch voor zo'n 2000,- euries aan materiaal hebben gekocht bij hem, een bladdertje van € 15,- zou toch niet teveel moeten zijn........................

We wachten nog maar even af hoe het geregeld is met de garantie van Best.

Verder perfecte kites hoor, we zijn er nog steeds blij mee  YeSS

Grtz. McBridges

100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #13 December 15, 2006, 02:33:31
edit2Rapporteer  
Over de bladders kan ik helaas meespreken, bij de 9m van mijn dochter is de kleinste geploft.......na 2 1/2 maand varen zonder dat hij echt gecrasht is.  ThumpDown.
Bij het eruit halen viel ook op dat het niet echt een jofele bladder leek, meer of hij al eerder was gerepareerd of slecht was afgewerkt.
Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze allemaal zo zijn, maar toch.

Volgens Papa van dit forum zou dit onder de garantie moeten vallen maar diegene waar ik hem heb gekocht (Boardsports) vermoedt van niet.
Ik zou daar over teruggebeld worden heb echter na 3 weken zelf maar weer eens een mailtje die kant opgestuurd in hoeverre er al duidelijkheid was over de eventuele garantie. Helaas nog steeds geen reactie terug  (angry_kitesmiley) :Smiley
Daarnaast ook meteen aangegeven toch wel enige service te verwachten (desnoods dealer zelf en niet de importeur), omdat we afgelopen jaar toch voor zo'n 2000,- euries aan materiaal hebben gekocht bij hem, een bladdertje van € 15,- zou toch niet teveel moeten zijn........................

We wachten nog maar even af hoe het geregeld is met de garantie van Best.

Verder perfecte kites hoor, we zijn er nog steeds blij mee  YeSS

Grtz. McBridges

maar je hebt al wel 'n nieuwe bladder???
ik kan me nu al voorstellen hoe ik zou zijn als ik 3weken niet zou kunnen kiten!!!!
ik ben al aan het overwegen om te gaan verhuizen naar austalie ofzo!!
alles om de ijspret in nederland maar te missen!!!!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #14 December 15, 2006, 02:35:01
edit2Rapporteer  
2007 moet beter zijn maar ik ken een gast die heeft les gegeven met de Waroo 2006 en vertelde dat de kwaliteit van die dingen zwaar tegen viel... Probleem met bar, LE die kapot geklapt, slijtage aan het doek, enz...

BEST heeft dit zelf ook ingezien want het 2007 model is met beter materiaal in elkaar gezet en volgens mij zijn de prijzen van de 2007 Waroo gelijk aan de Waroo van vorig jaar dus zou ik die proberen...

MAAR waarom niet voor een Boxer SLE gaan  :Smiley 1:1 setting en gaan als de brandweer  (grinnik_kitesmiley)
Aurel

Antwoord #15 December 15, 2006, 03:12:26
edit2Rapporteer  
Ja MINI-ME! Met Naish heb je gelijk een beter en zeker steviger product!
Ik heb een setje BoxerSLE's gekocht voor minder dan een setje Waroo's, en dat ook gewoon bij mijn locale shop! Een beetje onderhandelen helpt veel  (grinnik_kitesmiley)
Succes!
zagy

Antwoord #16 December 15, 2006, 03:35:11
edit2Rapporteer  
het zijn denk ik hele goede kites. Kan er niet veel over zeggen, alleen jammer van de redelijk goedkope reputatie ivm tweedehands markt.
Ik begin er om deze reden zelf niet aan, maar ik denk dat ze echt niet veel onder doen voor een ander merk
¦Tim¦

Antwoord #17 December 15, 2006, 03:35:34
edit2Rapporteer  
maar ik vraag me af ok ik als gemiddelde kiter met wat truukjes opzak niet beter een wat extremere kite bv een rebel kan kopen...

tis wel goedkoop hoor maar ik het ook echt een gevorderde kite
(HJ) MINI-ME

Antwoord #18 December 15, 2006, 03:35:51
edit2Rapporteer  
De Boxer is samen met de Xbow, Contra, Spider, Rebel en link getest en kwam, volgens kite-boarding.de, als best uit de test als je kijkt naar prestatie - prijs verhouding..

En JA ik zal de Nederlandse kite economie naar de klote helpen door te zeggen dat je niet akkoord moet gaan als je geen 30% korting krijgt......... en dan zet ik mijn eigen bak koffie wel  (grinnik_kitesmiley)

Bij BEST is het een ander verhaal want die gasten worden constant op hun schouder getikt ook meneer BEST himzelf wanneer ze gaan stunten met de prijs.....
Gertjan

Antwoord #19 December 15, 2006, 03:47:01
edit2Rapporteer  
2007 moet beter zijn maar ik ken een gast die heeft les gegeven met de Waroo 2006 en vertelde dat de kwaliteit van die dingen zwaar tegen viel... Probleem met bar, LE die kapot geklapt, slijtage aan het doek, enz...

BEST heeft dit zelf ook ingezien want het 2007 model is met beter materiaal in elkaar gezet en volgens mij zijn de prijzen van de 2007 Waroo gelijk aan de Waroo van vorig jaar dus zou ik die proberen...

MAAR waarom niet voor een Boxer SLE gaan  :Smiley 1:1 setting en gaan als de brandweer  (grinnik_kitesmiley)

ik zou met een waroo 2006 ook geen les geven. de kite moet dan de hele dag die harde klappen opvangen.
de waroo 2006 is niet zo goed als een north of naish slingshot enz. ik vind de afwerking matig.

maar 2007 is beter. en wat maakt het ook uit na 2-3 jaar zijn de modellen toch al weer sterk verouderd en niets meer waard.
Geronimo79

Antwoord #20 December 15, 2006, 03:47:14
edit2Rapporteer  
Zit zelf ook te denken aan een Best Waroo, en ook de verhalen houden mij wat tegen. ook locale winkels hier (die geen waroo verkopen) hebben alleen slechte dingen over Best.

Toch valt me op dat Waroo's en yargas trouwens ook een stuk minder 2e hands verkocht worden dan de boxers en andere kites. Of iedereen is er super tevreden over en wil er niet van af. of het publiek die ze koopt is anders. Volgens mij zit er af en toe een uitzondering tussen dat niet zo'n goede kite is, en dat gebeurt alle merken.
denk dat al het 2006 en 2007 materiaal prima is.

Heb zelf een paar 2003 naish kites, en de kwaliteit is echt super, zelfs een stuk beter als de nieuwe Naish kites. Dus of het verschil tegenwoordig nog wel zo groot is?
Ricardo

Antwoord #21 December 15, 2006, 03:48:35
edit2Rapporteer  
@Tim: Ik ben geen pro maar pop dr redelijk wat trucjes uit (HP, Powered HP's, Kiteloops en nog wat andere leuke shit). Ik vind de kite zeer geschikt voor gevorderde tricks en heb deze speciaal gekocht om deze winter wakestyletricks te oefenen.
Gertjan

Antwoord #22 December 15, 2006, 03:59:45
edit2Rapporteer  
Zit zelf ook te denken aan een Best Waroo, en ook de verhalen houden mij wat tegen. ook locale winkels hier (die geen waroo verkopen) hebben alleen slechte dingen over Best.

Toch valt me op dat Waroo's en yargas trouwens ook een stuk minder 2e hands verkocht worden dan de boxers en andere kites. Of iedereen is er super tevreden over en wil er niet van af. of het publiek die ze koopt is anders. Volgens mij zit er af en toe een uitzondering tussen dat niet zo'n goede kite is, en dat gebeurt alle merken.
denk dat al het 2006 en 2007 materiaal prima is.

volgens mij wordt de Waroo 2006 zo weinig 2de hands aangeboden omdat hij iedereen zo goed bevalt. en als hij wordt aangeboden is de prijs nog hoog (bijna nieuwprijs). en de waroo 2007 is wel beter maar niet zo veel beter dat iedereen meteen zijn 2006 wil verkopen.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #23 December 15, 2006, 04:09:58
edit2Rapporteer  
is.

volgens mij wordt de Waroo 2006 zo weinig 2de hands aangeboden omdat hij iedereen zo goed bevalt. en als hij wordt aangeboden is de prijs nog hoog (bijna nieuwprijs). en de waroo 2007 is wel beter maar niet zo veel beter dat iedereen meteen zijn 2006 wil verkopen.

Dat goed bevallen qua vaareigenschappen geloof ik wel maar dat hebben meer kites maar de rest daar geloof ik niets van..
 Ik denk dat iedereen gewoon doorvaart omdat je die kite gewoon niet kwijt raakt... particulier gaat niet lukken en inruilen dan krijg je 200 euro terug maar dan kun je schudden naar je 20 a 30 % korting  (ongeveer 350 euro) (grinnik_kitesmiley) dus kun je beter doorvaren en de kite erbij houden..
Jolien.

Antwoord #24 December 15, 2006, 04:16:32
edit2Rapporteer  
is.

Dat goed bevallen qua vaareigenschappen geloof ik wel maar dat hebben meer kites maar de rest daar geloof ik niets van..
 Ik denk dat iedereen gewoon doorvaart omdat je die kite gewoon niet kwijt raakt... particulier gaat niet lukken en inruilen dan krijg je 200 euro terug maar dan kun je schudden naar je 20 a 30 % korting  (ongeveer 350 euro) (grinnik_kitesmiley) dus kun je beter doorvaren

dat slaat dan weer nergens op. moet je eens ff tellen op een drukke dag hoeveel waroo's erin in de lucht hangen. als die kite niet bevalt en ze raken hem niet kwijt dan kopen ze vast een nieuwe! niks is zo niks als een kite die niet bevalt! je bent duidelijk geen Best kiter, dat moge duidelijk zijn. maar volgensmij zijn alle mensen die hier, op kithigh, met een Waroo varen erg positief. ik iig wel!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.