kites lenen zonder certificaat!!!???

Belly ItW

Januari 09, 2007, 23:28:42
edit2Rapporteer  
Een vriendin van mij vertelde me dat ze van de zomer naar democratische republiek ging en ze verblijft dan in een all in hotel aan de zee! ze heeft nog nooit les gehad of gekite alleen gewindsurft! nou staat in de folder dat ze gewoon kites kan huren ook zonder certificaat of zonder dat je het ooit gedaan hebt!
ligt het aan mij of zijn die lui dan gewoon waanzin!
Vlaardingen

Antwoord #1 Januari 09, 2007, 23:32:08
edit2Rapporteer  
Certificaat?
Heb alleen een sticker gekregen!
milamber

Antwoord #2 Januari 09, 2007, 23:45:42
edit2Rapporteer  
Democratische republiek? Die kites krijg je niet terug die vrouw gaat verdwijnen!
Kevin

Antwoord #3 Januari 09, 2007, 23:57:29
edit2Rapporteer  
denk dat Belly ItW de Dominicaanse republiek bedoel milamber
Wel beetje raar ja dat je niks hoeft te kunnen of een certificaat nodig hebt.
laterzz kevin
Belly ItW

Antwoord #4 Januari 10, 2007, 00:27:37
edit2Rapporteer  
sorry jongens bedoel dominicaanse republiek idd haha vond het al beetje raar staan
Maaaaarten

Geen avatar

Antwoord #5 Januari 10, 2007, 03:01:37
edit2Rapporteer  
maar waarom zou je kite willen huren als je nog nooit les hebt gehad?

Ik ken de feiten niet over de school die de kites verhuurt, maar doorgaans krijg je geen materiaal mee zonder dat je enigszins kan aantonen dat je kiltevaardigheden hebt.
Het hoeft dus niet zo te zijn dat je een certificaat moet hebben (hebben de meeste denk ik niet)
maar dat er met een paar "tactische" vragen en bij het in optuigen van de kite, snel genoeg gezien wordt of je enig idee hebt wat je aan het doen bent....

Daarentegen, als je bij het oplaten van de kite eerst 500 meter downwind wordt gesleurd en alles in je pad meeneemt, dan denk ik dat je het gehuurde setje snel weer terug geeft  ThumpsUp
Passie

Antwoord #6 Januari 10, 2007, 03:05:29
edit2Rapporteer  
maar waarom zou je kite willen huren als je nog nooit les hebt gehad?

Ik ken de feiten niet over de school die de kites verhuurt, maar doorgaans krijg je geen materiaal mee zonder dat je enigszins kan aantonen dat je kiltevaardigheden hebt.
Het hoeft dus niet zo te zijn dat je een certificaat moet hebben (hebben de meeste denk ik niet)
maar dat er met een paar "tactische" vragen en bij het in optuigen van de kite, snel genoeg gezien wordt of je enig idee hebt wat je aan het doen bent....

Daarentegen, als je bij het oplaten van de kite eerst 500 meter downwind wordt gesleurd en alles in je pad meeneemt, dan denk ik dat je het gehuurde setje snel weer terug geeft ThumpsUp

totdat je een paaltje tegen komt dat toch wel erg vast in de grond staat. Dan hoeft hij het nie tmeer terug te geven
Maaaaarten

Geen avatar

Antwoord #7 Januari 10, 2007, 03:09:55
edit2Rapporteer  
Met andere woorden, niet huren voordat je alles onder controle hebt!

Met lessen wordt je (als het goed is) alles uitgelegd, optuigen, veiligheid enz. Bij de meeste scholen kun je na het halen van een certificaat dan ook wel wat spullen huren of lenen....

succes
CHRIZZZZ

Antwoord #8 Januari 10, 2007, 03:21:22
edit2Rapporteer  
wat voor cetificaat... volgens mij is er geen zak voor.

K heb wel zo'n pasje maar dat kan iedere gek maken en is dat meer een reclame pasje voor de kiteschool....... Elke zaak zal zoiezo wel vragen of je ervaring heb, die zien hun kitespul ook liever heel trug
Molliebollie

Antwoord #9 Januari 10, 2007, 03:52:13
edit2Rapporteer  
Ik heb bijvoorbeeld bij een zeer gerenomeerde kiteschool in Hoorn les gehad.
Zij zijn echter niet aangesloten bij IKO. Als ik dan wil huren, is het toch mooi als dat kan ?
Mike_salou

Antwoord #10 Januari 10, 2007, 07:48:07
edit2Rapporteer  
ze kijken eerst heus wel of ze t kan....
Buster

Antwoord #11 Januari 10, 2007, 15:49:15
edit2Rapporteer  
Waar gaat ze heen? Ik wil ook naar Dom.Rep of naar de Filipijnen...
wouterb

Antwoord #12 Januari 10, 2007, 22:52:02
edit2Rapporteer  
Waar gaat ze heen? Ik wil ook naar Dom.Rep of naar de Filipijnen...
...Filistijnen
diederik

Antwoord #13 Januari 10, 2007, 23:24:43
edit2Rapporteer  
gezanik op dit forum altijd....we doen dit toch allemaal omdat het een vrije sport is waarin we niet vastzitten aan regeltjes?????

Gaan we vervolgens zeiken als je een kite kan huren als je er geen stukkie papier bij heb!!!!

Ik vind het juist beter als je zelf de vrijheid heb om jezelf al dan niet te mollen!!!HOUWEN ZO!!!!
krullebol

Antwoord #14 Januari 10, 2007, 23:38:57
edit2Rapporteer  
Klare taal:P
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.