Micky
|
Kan ie nog wel goed gemaakt worden dan? Hoorde dat t tot dichtbij je strut was...!! Ik hoop t gozer.!! Spreek je....latex
Hij was vanmiddag om 4 uur klaar. Had geen zin meer om vanuit boerwoude naar D-H te rijden en weer terug de file in.... (angry_kitesmiley) Morgenochtend maar ff oppikken en dan hopen dat de wadden wat wind doorsturen richting Katwijk. Morgen 18.00 uur beginnen dus ff een paar uurtjes varen moet lukken. Vanmiddag waren ze ook bezig op Katwijk...
|
|
|
R@bert
|
Maandag komt er iig weer een poep wind (volgens KNMI)...heb deze dagen late diensten dus zou alleen 's ochtends kunnen...!!! Beter man dat die gemaakt is...
|
|
|
michiel v geel
|
vanmiddag katwijk
hoop om 4 uur op het strand te zijn
|
|
|
adrenalin
|
Waarom vaart er niemand op scheef?
Ik ga nu iig weg!
|
|
|
R@bert
|
vanmiddag katwijk
Ruk gozer, ik moet werken...mssn morgenochtend ff met de 16 knallen....Maandag ben ik on the beach!!!
|
|
|
JorritPi
|
vanmiddag katwijk
Ruk gozer, ik moet werken...mssn morgenochtend ff met de 16 knallen....Maandag ben ik on the beach!!! Maandag on the beach!! Ik ben van de partij!!! Wie o Wie gaat er nog meer??? Kan Jorrit met iemand mee rijden???
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik vaar op scheef....
|
|
|
R@bert
|
vanmiddag katwijk
Ruk gozer, ik moet werken...mssn morgenochtend ff met de 16 knallen....Maandag ben ik on the beach!!! Maandag on the beach!! Ik ben van de partij!!! Wie o Wie gaat er nog meer??? Kan Jorrit met iemand mee rijden??? Als ik oppas kan regelen dan kan je met mij mee, ga wel naar Katwijk iig !! Ctc je zondag wel, El Jefe...
|
|
|
michiel v geel
|
ey rob
voorspellingen voor morgenochtend zijn echt laag
ga jij nog?
|
|
|
R@bert
|
ey rob
voorspellingen voor morgenochtend zijn echt laag
ga jij nog?
Was wel van plan, maar ziet er (nog) niet goed uit en ik moet om 2uur werken....dusssss, gaat m denk niet worden !!
|
|
|
JorritPi
|
Word ik hier in dit forum nou gewoon genegeerd? (cry_kitesmiley)
Wie gaat er maandag beulen?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
maandag slufter, of ergens gewoon westkust (wnaar/scheef)
|
|
|
R@bert
|
vanmiddag katwijk
Ruk gozer, ik moet werken...mssn morgenochtend ff met de 16 knallen....Maandag ben ik on the beach!!! Maandag on the beach!! Ik ben van de partij!!! Wie o Wie gaat er nog meer??? Kan Jorrit met iemand mee rijden??? Als ik oppas kan regelen dan kan je met mij mee, ga wel naar Katwijk iig !! Ctc je zondag wel, El Jefe... Hoe bedoel je, Jorrit?!
|
|
|
AvA
|
zondag ochtend vroeg nog mensen naar Katwijk?
|
|
|
R@bert
|
He gozer...! Nee man, ik heb geen tijd iig...werken, bleh...
|
|
|
Ricardo
|
Maandag mensen naar scheef of kijkduin??? Ik benheel de dag vrij, dus dat wordt knallen!!!
|
|
|
R@bert
|
nope, ga naar Katwijk (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Rrob
Geen avatar
|
Welke vlieger heb je? Ik was er van 10 tot 2 ofzo, oranje waroo. Wind was goed te doen vond ik, zeker om het een beetje te leren. Maakte op het einde nog een beste faceplant was wel geslaagd dagje
|
|
|
|
AvA
|
Welke vlieger heb je? Ik was er van 10 tot 2 ofzo, oranje waroo. Wind was goed te doen vond ik, zeker om het een beetje te leren. Maakte op het einde nog een beste faceplant was wel geslaagd dagje Was met blauwe flexifoil. Ik heb je wel gezien, was je met je broer? Ik heb vorige week maandag nog een praatje met je gemaakt volgens mij.
|
|
|
AvA
|
Hoe laat ga je vandaag Robert? Ik zit nog te dubben over Katwijk of Playa, maar kan pas om half 4 weg van mijn werk.
|
|
|
R@bert
|
Ga rond 12 a 1230 zoiets...denk naar Katwijk ivm afstand (en die &^^%$# files)!! Staat nu al 23 knopen !!
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
ik vertrek over +- 30 min naar scheveningen vanuit zoetermeer
|
|
|
R@bert
|
Vandaag met Jacq naar Katwijk geweest...waren er rond half 2. Klein dipje in de wind, maar nam al snel toe naar een 25knopen denk ...Eerste uur was t nog lekker, maar de zee werd al gauw heftiger !! Wat een bakken stonder er...wow (geschokt_kitesmiley)!! En de wind bleef maar toenemen...was pittig met de 9m..wel lekker zonnetje erbij, (hangloose_kitesmiley) en t was gezellig op de club . Wel lekker gevaren. Paar kite-loops geprobeerd, maar moet de kite toch harder er ingooien, haha ...Chieltje, ben benieuwd naar de pics...thx
|
|
|