R@bert
|
Dude....was je net te laat, ik was er 4uur volgens mij.... heb constante 20kn gehad...
|
|
|
pimpoldi
|
gister avond was beetje aflandige wind, waardoor verder op zee het wel oke was! nog een flinke loop kunne maken, en me eerste raily kunne landen!! verder was het brak haha!!!
|
|
|
|
|
pimpoldi
|
nounou! binnekort ook maar een keer naar katwijk hoor ik! haha
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ja kom ook, Giel trakteert! Voorlopig even komkommertijd geloof ik. Wat een dramatische windvoorspellingen zeg, het wordt echt tijd om op vakantie te gaan
|
|
|
Jeromez
|
Zo kom net van het strand, had helaas geen kitespullen bij me. Voelde toch als een lekkere 16 knopen. Lekker windje voor de grotere maten. Hoop dat het morgen nog wat is dan neem ik zeker kitespul mee
|
|
|
B a r t
|
Gister gewoon 5,5 uur kunnen knallen met me 13m:D
|
|
|
pimpoldi
|
dammn! zit hier nu met keiharde spierpijn! gister met bart gewoon bijna 6 uur lang staan knallen! we dachten even te gaan bakken op het strand, we kwamen aan: WIND!!!!! gelijk terg gegaan met de brommert, om vervolgens met het fietskarretje erachter naar het strand te blazen!
WAT EEN SESSIE!!!!!!
|
|
|
Dennuzzz
|
Nog mensen die vanmiddag/vanavond naar het strand gaan? Ben zelf nog nooit wezen kiten aan zee(alleen oostvoorne), maar vind het nu wel tijd worden. En ik heb geen zin om voor de eerste keer gelijk alleen bezig te zijn, dus zijn er nog mensen die gaan kiten op hoek van Holland of Kijkduin? En waar ik heel misschien ook mee mee kan rijden?
|
|
|
rocket man
|
Nog mensen die vanmiddag/vanavond naar het strand gaan? Ben zelf nog nooit wezen kiten aan zee(alleen oostvoorne), maar vind het nu wel tijd worden. En ik heb geen zin om voor de eerste keer gelijk alleen bezig te zijn, dus zijn er nog mensen die gaan kiten op hoek van Holland of Kijkduin? En waar ik heel misschien ook mee mee kan rijden?
kijk op "kiters uit Rotterdam en omgeving" daar zijn er mensen die naar HvH gaan. Ze zitten al te popelen, maar het zal kantje bord worden, veel suc6
|
|
|
pimpoldi
|
vanmiddag nog mensen varen?? wind gaat draaien en alst goed is weer wat toenemen zoals de vorige dagen! alweer een mooie vlakke zee, dus knallen!!
|
|
|
Jeromez
|
hmmm ik hoop dat ie draait heb vanavond wel weer tijd om ff te kiten ff lekker afkoelen ook
|
|
|
Micky
|
hmmm ik hoop dat ie draait heb vanavond wel weer tijd om ff te kiten ff lekker afkoelen ook En nog kunnen varen....? We hadden een partij van 100 man ( niet van de krant van (z)wakker Nederland) en er waaide zowaar een parasol (bijna....) om....
|
|
|
Jeromez
|
hmmm ik hoop dat ie draait heb vanavond wel weer tijd om ff te kiten ff lekker afkoelen ook En nog kunnen varen....? We hadden een partij van 100 man ( niet van de krant van (z)wakker Nederland) en er waaide zowaar een parasol (bijna....) om.... Nope, gisteren ook niet kunnen genieten. Hele dag gewerkt en daarna een reunie van mn oude opleiding. Stond een goed windje eind van de middag! Volgende keer beter, aankomende week lijkt het hier en daar te gaan waaien, wie weet hebben we dan meer geluk...
|
|
|
StefanS
|
hey, Zijn er nog mensen die komende dagen (maandag, dinsdag) naar een beetje beginnersspot gaan vanuit omgeving Den Haag? Zou ik dan mee kunnen rijden (a) aangezien mijn ouders moeten werken. Zou toch een saaie vakantie worden anders:P benzinekosten enz. no problemo
grtz. Stefan
|
|
|
|
Micky
|
nog 2 nachtjes slapen ...
Ik ga morgen ff 2 dagen chillen op mijn bootje.... Misschien woensdag middag ff Katwijk als mijn rug het toelaat....
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
nog 2 nachtjes slapen ...
Ik ga morgen ff 2 dagen chillen op mijn bootje.... Misschien woensdag middag ff Katwijk als mijn rug het toelaat.... Ik begin je ergens nog echt te missen ook! Hoest met je?
|
|
|
Jeromez
|
@ Mick: rugklachten zijn K.U.T. heb zelf ook nog steeds een heel klein beetje last, lijkt maar niet helemaal over te gaan. Vanavond wel een onverwacht heerlijke sessie gehad op Kattuk. Knoopie of 20. Loopmeister R@ was er ook bij! Helaas schoot een schroefje van een voetband los wat mijn sessie (te vroeg) beeindigde. Nevertheless heerlijk op en neer geknald en een paar mooie sprongen gesticked @Ro: Doet het nog pijn? Zag er wel goed uit man die backroll kiteloop
|
|
|
R@bert
|
Jeroen dude!! Het was zeker een prachtige sessie .... strakblauw luchtje, genoeg wind om met mn 7m-tje beetje te tricken idd... Was ff lekker knallen zo, toch? Kwam idd een beetje te plat met mn landing uit met een loop Had iig het gevoel dat mn nek stukje korter was...maar t gaat. Voel m een klein beetje... , maar thx @Mick dude, wanneer kom je nou varen man....je hebt al heel wat goede, zonnige sessies gemist
|
|
|
Jeromez
|
heheh Vanavond ff boardje fixen en morgen middag weer knallen met die hap Als ik op tijd klaar ben met werk, dan kar ik door naar playa om wat nieuwe moves te oefenen.
|
|
|
|
pimpoldi
|
fokking chill!! ape lekker!! rete goed!! wat een windje!
|
|
|