pimpoldi
|
damnn! dikke hartslag hierzo! 30 knoopjes ZW hoppa!!! ga zo lekker naar homespot! meer mensen varen vandaag???
veel plezier allemaal! en ride safe!
|
|
|
AvA
|
Hé Pim, Kom ook die kant op, tot zo. Arjan
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Voor mij ook geen feessie vanavond....wil fit zijn voor morgen Eindelijk weer eens echt los. Gaat playa worden....secret date met Leon op een metertje of 12.... En los ging ie uiteindelijk zeg! Pfoe je was lekker aan het vliegen meneer Mick. Leuk je weer keer gezien te hebben. Hoewel sommigen mensen vergeet je gewoon niet eigenlijk waar je je diepste passie voor latex mee deelt Over de 42 knopen soms, herfst begint al goed durfde m gewoon niet meer te loopen in die condities met de 7m2 op het laatst. Tot de volgende sessie, weer 10 knopen erbij
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
hmm hij post ineens 2x gezellig!
|
|
|
pimpoldi
|
wuuuuwww was effe lekker!! stoten van windkrachtje 10!! hoppaa!! 1 keer EGT hoog gegaan,, maar na anderhalf uurjte was het wel mooi met me 8:P
|
|
|
Micky
|
@leon, het genoegen was heleel wederzijds... Was een lekker dagje al stonden er ook wel een paar te klootzakken met te grote vliegers... Meisje van een kilo of 65 dacht even te gaan varen met haar 9m waroo..... Gelukkig is het goed gegaan maar hoe haal je het in je hoofd..
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Micky was jij die oranje mayem??
Respect man zag er vet uit vanmiddag.
Ik was er klaar mee om 14.30, de pijp was goed leeg
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Voor mij ook geen feessie vanavond....wil fit zijn voor morgen Eindelijk weer eens echt los. Gaat playa worden....secret date met Leon op een metertje of 12.... En los ging ie uiteindelijk zeg! Pfoe je was lekker aan het vliegen meneer Mick. Leuk je weer keer gezien te hebben. Hoewel sommigen mensen vergeet je gewoon niet eigenlijk waar je je diepste passie voor latex mee deelt Over de 42 knopen soms, herfst begint al goed durfde m gewoon niet meer te loopen in die condities met de 7m2 op het laatst. Tot de volgende sessie, weer 10 knopen erbij @Leon Je sprongen gingen weer van ouds. Ik moest helaas ierts over 2 afhaken. Was totaal gesloopt en de had ik 7 volledig dicht staan, maar hij bleef trekken. De oude had toch iets meer high end. Voordat het zo hard ging aantrekken gingen de loops wel lekker, maar ik begrijp dat je met windstoten tot 45 afhaakte. Morgen vroeg gaan we de 9 maar eens uitlaten.
|
|
|
Micky
|
Micky was jij die oranje mayem??
Respect man zag er vet uit vanmiddag.
Ik was er klaar mee om 14.30, de pijp was goed leeg
Die gast was idd lekker bezig.... Ik voer met een Bandit Tres 7m, white/kaki. Om 14.00 uur ben ik gestopt....kon niet meer...
|
|
|
CHRIZZZZ
|
t was echt ziek gister, tot op het laatst nog ff te dikke sprongen gemaakt ging echt niet normaal hoog zeg... mag mn hoogte record wel een stukje opschuiven denk na gister...
Vandaag weer n loop sessie ?? Ben jij dr ook nog Cindy salsa
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
t was echt ziek gister, tot op het laatst nog ff te dikke sprongen gemaakt ging echt niet normaal hoog zeg... mag mn hoogte record wel een stukje opschuiven denk na gister...
Yep ben der ook nog even geweest Was best lekker varen zo af en toe met de 10m2, enkel na iedere loop stond ik op het strand stil. Toen de drukte eenmaal beetje weg was, zag ik mijn kitebuddy en tevens buurman heel zielig staan aan de waterkant met zijn kite in de lucht. Toen ik vroeg wat er was en waar zijn board was gebleven vertelde ie mij dat hij beetje ongelukkig gevallen was, en geen gevoel meer had in zijn rechter hand. Heb toen zijn board gepakt, zijn naar de kant gegaan en zag m beetje pips worden, dus zat niet goed. Meteen mijn autosleutels aan m meegegeven om om te kleden en ik zijn spullen opgeruimd. Zijn naar ziekenhuis gereden en de foto,s wezen uit dat zijn hand gebroken was. Dus tja hij is er voorlopig even zoet mee.
|
|
|
Micky
|
Tjeemig Leon, dat is balen.... Sterkte aan de buurman.... Vanochtend om 10 uur naar Katwijk tot een uur of 2. Toen ging het echt niet meer na gisteren... Eerst met de Tres 10m gevaren en daarna met de Advance Kaiman 10m... Wat een belachelijk lekkere kite is dat...
|
|
|
|
semen
|
mick, ik zie je skeggen, en volgens mij ben je je onderbroek vergeten. Of is dat slufter tenue? Waar was je zaterdag dan, eindelijk weer een beetje wind.
later, zaatje
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Yep ben der ook nog even geweest Was best lekker varen zo af en toe met de 10m2, enkel na iedere loop stond ik op het strand stil. Toen de drukte eenmaal beetje weg was, zag ik mijn kitebuddy en tevens buurman heel zielig staan aan de waterkant met zijn kite in de lucht. Toen ik vroeg wat er was en waar zijn board was gebleven vertelde ie mij dat hij beetje ongelukkig gevallen was, en geen gevoel meer had in zijn rechter hand. Heb toen zijn board gepakt, zijn naar de kant gegaan en zag m beetje pips worden, dus zat niet goed. Meteen mijn autosleutels aan m meegegeven om om te kleden en ik zijn spullen opgeruimd. Zijn naar ziekenhuis gereden en de foto,s wezen uit dat zijn hand gebroken was. Dus tja hij is er voorlopig even zoet mee. Dat is niet zo mooi van je buurman. Zeg maar tegen hem dat ik het slingshot gehalte hoog houd en een paar loops voor hem eruit gooi. Ps Hij heeft toch wel om watervast gips gevraagd???? Dan is ie zo weer op en running en laat h'm op het werk zeggen dat het door het fietsen kwam. Geintje, wens hem beterschap en zeg hem maar dat ik z'n rode Slingshot zal missen in de lucht.
|
|
|
Micky
|
mick, ik zie je skeggen, en volgens mij ben je je onderbroek vergeten. Of is dat slufter tenue? Waar was je zaterdag dan, eindelijk weer een beetje wind.
later, zaatje
Zelfs de van Dale weet geen veklaring voor skeggen... Misschien een Katwijks woordenboek raadplegen... (zag wel een "oploopje" voor een rollator tegen een drempeltje als verklaring... Was zaterdag idd op de Maasvlakte....vanacht een downwinder gemaakt dus was vergeten mijn slipje uit te trekken... Dacht dat het op zondag wel ok was om er eentje te dragen.... Parkeren is tenslotte ook gratis op zondag... @Jeroen, welcome back... Jij bent een wijs man of heb je nog last van je jetlag...
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
@Jeroen, welcome back... Jij bent een wijs man of heb je nog last van je jetlag... Het zal de jetlag wel geweest zijn Maarruh je blijft toch wel Bandits varen toch? In el gouna trouwens mega hekel aan bandits gekregen. Elke bandit stond daar namelijk voor een lesser die veelal met z'n kite op 12 uur stond @Ro, he dude nog onwijs bedankt voor het regelen van de heenreis. Was super relaxed! Ik denk dat we ongeveer 180 euro aan overbagage hebben uitgespaard. En in het vliegtuig was ook top met die extra plaats in het midden! super bedankt namens gehele el gouna kiteking team!
|
|
|
Jacq
|
Hey Mick, Stoere kite man! Hoe kom je zo bij een Kaiman?
@ Jeroen, welkom terug! Voortaan wel in gaan checken bij de balie die je van tevoren gezegd is he. Alles lag al klaar voor jullie daar. Maar gelukkig is het goed gegaan. Leuk gehad dus?
|
|
|
Micky
|
Hey Mick, Stoere kite man! Hoe kom je zo bij een Kaiman?
Is een testkite....maar wat een feest... Uiteraard blijf ik F-One varen, moet anders mijn hele auto ombouwen.. Nee hoor, ben super blij met mijn Bandit Tresjes.... Al 1 dag niet gevaren dus morgen maar weer het water op....
|
|
|
semen
|
He onderbroek, ga je vanmiddag nog?
|
|
|
Micky
|
He onderbroek, ga je vanmiddag nog?
Schiet nog niet echt op met de wind....en vooral de windrichting... Is nog steeds pal zuid...
|
|
|
semen
|
eind van de dag moet ie naar zuidwest, hij zal dan ook wel harder worden. Mik op een uur of 17.00
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
@ Jeroen, welkom terug! Voortaan wel in gaan checken bij de balie die je van tevoren gezegd is he. Alles lag al klaar voor jullie daar. Maar gelukkig is het goed gegaan. Leuk gehad dus?
Mja we stonden geloof ik bij 19 ipv 18 , maar toen we de naam R@ noemde begonnen de dames al snel te blozen en mochten we zonder verder gezeur door naar de douane Het was idd SUPERTOP!
|
|
|
Micky
|
eind van de dag moet ie naar zuidwest, hij zal dan ook wel harder worden. Mik op een uur of 17.00
Misgemi(c)kt.....
|
|
|