Mark-Fizzer
|
Alleen deze turbo er nog ff op en je zit zo in zeeland... [youtube]ag4nLpu1nJ0[/youtube]
|
|
|
Youri Blokdijk
|
hoe zijn de tempraturen nu op schellinkhout? kan je al zonder cap en handschoentjes varen als de zon een beetje schijnt? wil na mn winterstopje toch ondertussen wel weer een keer het water op, daar word het wel weer s tijd voor!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Winterstop winterstop, wat is dat???
Maar ff serieus, cap niet nodig, ik raadt je wel aan handschoentjes te dragen...
|
|
|
audi
|
het gaat vanacht nog vriesen dus blijf nog maar lekker in je winter slaap. hebben wij meer ruimte
|
|
|
roeb
Gast
|
Maak er ook maar een zomerslaap van
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
@Youri, moeten we binnenkort even handschoentjes halen en dan kunnnen we weer!!
Lucas
|
|
|
|
Lex
|
Vet mark! Ik heb van de week 70cc op mijn scootertje gezet....klinkt nu net als een harley
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Micky, Maar natuurlijk kanjer... enneh over die vonken, das standaard toch...
@Lex, Ik was vroeger ook altijd aan de sleutel, Citta-tjes opvoeren enzo... Prachtig. Ik ken een verhaal over een snorfiets die 130km/h liep en die hier op de ring A10 is aangehouden. Mag wel een best blokkie onder gezeten hebben denk ik zo... Buiten de andere cilinder, nog meer upgrades gedaan? Lijkt me wel toch?
|
|
|
Youri Blokdijk
|
@Youri, moeten we binnenkort even handschoentjes halen en dan kunnnen we weer!!
Lucas
strak plan lijkt me dat!
|
|
|
Lex
|
@Micky, Maar natuurlijk kanjer... enneh over die vonken, das standaard toch...
@Lex, Ik was vroeger ook altijd aan de sleutel, Citta-tjes opvoeren enzo... Prachtig. Ik ken een verhaal over een snorfiets die 130km/h liep en die hier op de ring A10 is aangehouden. Mag wel een best blokkie onder gezeten hebben denk ik zo... Buiten de andere cilinder, nog meer upgrades gedaan? Lijkt me wel toch?
Ik moet nog de trekveren, drukveren en rolletjes vervangen....komt nog wel..moet toch eerst die cilinder inrijden. En dan als ik weer geld heb een 70 cc pijp eronder....
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Hallo,
even een vraag. Ik zit aankomende zomer waarschijnlijk vast op Kos. Samen met vriendinnetje. ik zit ongeveer 500 m van het strand/kos-stad in appartementencomplex: Manine. Mijn vraag: Iemand ervaring met dit complexje? het is voor mij de eerste x dat ik me kitegear meeneem. en vlieg met transavia. zijn er nog extra kosten aanverbonden qua gewicht?
en waar kan ik surfen! zit ik wel aan de goede kant van kos?
alvast bedankt!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Haha, toevallig... Vandaag me Hyves account verwijdert. Ging zoveel nutteloze tijd aan verloren..
|
|
|
roeb
Gast
|
Wie komt er morgen ook naar enkhuizen in zijn Shorty? Ik ben er om 4 uur, dan is het lekker 29 graden, met een aardig briesje! Daarvoor regent het mij teveel
|
|
|
|
|
|
Keut Local
|
Had een vorig jaar een foto ingestuurd naar Access kitemagazine, is mijn foto uitgeroepen tot de mooiste van het jaar! Dat is op zich al een eer natuurlijk. Maar ben daarmee ook nog eens de gelukkige winnaar van een spiksplinter nieuwe F-One 9 meter Impact! Heb hem net opgehaald!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zoow mazzelpik! Relaxt man, heb dit jaar ook een foto ingestuurd ben benieuwd of hij er in komt... Maar waarom krijg je een impact en geen bandit? Vandaag nog even lekker gevaren op het zwet, zon, kou en wind! Uitgehaakte raileys gingen eindelijk is lekker!
|
|
|
PeeWee
|
Gefeliciteerd keut local
|
|
|
|
R@bert
|
Mssn kan je m tegen kleine meerprijs inruilen voor een Bandit bij de Importeur....gefeliciteerd iig, dude !!!
|
|
|
|