audi
|
beste wensen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Best wensen en hoop dat we snel weer het water op kunnen want ik word gek
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
aller beste wensen voor iedereen en een heel gezond 2010 JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
Beste wensjes ,op Scheef zijn ze met een nieuwjaarssessie bezig
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Mannuh!! Ook jullie de allerbeste wensen en een knallend 2010!!! "May the wind be with you..."
|
|
|
Langbeest
|
Ik wens jullie ook allemaal wat ik mijzelf toe wens, en dat is niet mis jongens en meisjes.....................
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik had eigelijk vandaag al afgeschreven en heb dus andere afspraken gemaakt maar volgens mij is IJmuiden met Zuid 13 knp (gem 17 knp) vaarbaar.
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens de voorspellingen in detail draait de wind rond 15:00 naar west en neemt wat toe (20 knp) op ijmuiden
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik blijf lekker thuis , vind dit niet de moeite en smiddags ook weer buien.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik word gek hier.... Ik ben nog een aantal dagen vrij maar alle plassen liggen dicht en te weinig wind voor een noordzee sessie. Ik wil snel mijn nieuwe test boarden aan de tand gaan voelen. (2010) Skywalker 133x40.
See you
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He mannen allemaal nog de beste wensen en veel vrije dagen met veel wind natuurlijk Zo te zien voorlopig geen wind maar wel veel seeuw hier.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He mannen allemaal nog de beste wensen en veel vrije dagen met veel wind natuurlijk Zo te zien voorlopig geen wind maar wel veel seeuw hier. Oke maar wat nu? Ik heb snowboard spullen maar heb toch ook wind nodig :-)
|
|
|
audi
|
dat probleem heb ik ook snowboard spullen liggen al op mijn kite. de boer gevraagt of ik op zijn land mag maar gewoon geen wind ik wordt er gek van
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
dat probleem heb ik ook snowboard spullen liggen al op mijn kite. de boer gevraagt of ik op zijn land mag maar gewoon geen wind ik wordt er gek van
Waar is dat? Je mag ook een pb sturen...grts
|
|
|
audi
|
heerhugowaard nu zeker 20 cm verse sneeuw
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ondertussen is hier in Zeewolde ook ff een pak sneeuw naar beneden gevallen.
|
|
|
|
henkw
|
Audi, Ik kom ook uit heerhugowaard, en heb ook alles klaar liggen!! waar wil je gaan snowkiten?
|
|
|
audi
|
sorry maar er is geen wind
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb hier nog een snowboard van plastic liggen ooit eens gekocht voor mijn zoon. Zou het daar ook mee gaan Glijen zal denk nog wel lukken maar landen na een sprong
|
|
|
audi
|
je kan ook met een oud kiteboard zonder vinnen dus moet het ook wel met een plastic snowboard gaan
|
|
|
audi
|
op marktplaats en ebay zijn best leuke snowboards met bindingen en schoenen te koop
|
|
|