martijnc
|
Eindelijk kan ik ook weer, hoop t hele weekend te gaan.
|
|
|
Giertje
|
Testdagen Ozone Edge. Zo als jullie weten heeft zwafra drie nieuwe kites besteld naar verwachting komen ze volgende week binnen. Om Frank de gelegenheid te geven om zelf hier ook nog mee te varen heeft hij mij gevraagd zijn zaken te behartigen. Tegen een vergoeding van 25 euro per uur, over te maken op mijn bankrekening kunnen de Noordhollansche kite kings testuren reserveren De kites zijn er in de maten 7, 9 en 11 meter. Morgenochtend nog mensen naar Edam?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ZWAFRA ..............OZONE ????????????????????????????? hey giertje uit welke krant heb je deze informatie ?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey theo kan je met ozone varen dan ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Kweet nie Hans, volgens mij hangt het ergens om de aardbol met hier en daar een gat
|
|
|
PeeWee
|
Goeiiiiiiiie keuze van Zwafra Zelf heb ik ook weer een "kitetje" erbij gekocht (bonus van de baas moest toch op )en komt vandaag of morgen binnen. vandaag naar Enkie of M'blik? See joes
|
|
|
TBK
|
Nog meer badgasten vandaag naar M'blik of Enkhuizen ? John, Tjeo, Beun, HH, Flyingtrunkie, Herman etc.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Gaat hen voor mij niet worden vandaag helaas Frank! Je hebt in ieder geval gezelschap van Peter!
|
|
|
TBK
|
Dat is jammer Marco, jou dagen komen nog van 't weekend. Peter ben jij ook vrij, waar ga je heen en hoe laat ? Ik wil met een half uur richting 1 VAN DE 2.
|
|
|
PeeWee
|
Ja ik ben vandaag ook vrij. Enkie lijkt me wel weer eens leuk. Al een hele tijd niet geweest. Maar er staat nu nog niet zo veel. Ik moet de hond nog uitlaten (ik lijk teigetje wel ) dus op zijn vroegst over een uurtje naar Enkie. See joes
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vandaag kan ik niet Frank. Ik mot werken. Ik neem mijn spullen wel mee en ga na het werk nog wel effies het water op. Zit echter aan de andere kant van het land dus ik rijd niet meer naar Enkie aan het eind van de dag. Ga wel effies kijken op dat prachtige Muiderberg Ach, je moet toch wat wil je nog even vliegen. Waar ga je zaterdag dan varen ..John ? Enkhuizen .. dat is de mooiste spot met NO .. Ik heb net besloten zondag niet te gaan en met mijn meiden lekker ergens naartoe te knallen en zaterdag op Koninginnedag de koningin te eren door mijn vliegertje op te laten op één van de spots in Nederland. Enkhuizen is wel een heel goed idee Frank. Ik denk dat ik die kant morgen wel op ga ja. Zijn er nog meer mensen van de partij of is dat wel een heel stomme vraag. Testdagen Ozone Edge. Zo als jullie weten heeft zwafra drie nieuwe kites besteld naar verwachting komen ze volgende week binnen. Om Frank de gelegenheid te geven om zelf hier ook nog mee te varen heeft hij mij gevraagd zijn zaken te behartigen. Tegen een vergoeding van 25 euro per uur, over te maken op mijn bankrekening kunnen de Noordhollansche kite kings testuren reserveren De kites zijn er in de maten 7, 9 en 11 meter. Morgenochtend nog mensen naar Edam? Nou Gerrit, ik wil graag per direct een uurtje of 5 reserveren voor de 7m, 9m en doe dan ook maar de 11m. Kom maar op met je rekeningnummer. Ik heb niet echt het gevoel dat dit oplichtingspraktijken zijn dus durf ik het wel aan. Zo'n betrouwbaar uitziende man als jij zal ons toch nooit bezwendelen. VEEL PLEZIER VANDAAG MANNEN
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Iedereen veel plezier vandaag idd Vandaag nog ff rust, maar morgen sluit ik me aan voor Enkhuizen, samen met Klaas
|
|
|
slime
|
Nog mensen die vandaag richting Edam gaan ?
|
|
|
manfredz
|
Ben denk ik rond 11 uur op Edam
|
|
|
ditispablo
|
ik vanmiddag tropische laguna ijburg
|
|
|
@LaurenS
|
Edam over een uurtje of sow het waait nog niet echt van de planeten
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ZWAFRA ..............OZONE ????????????????????????????? hey giertje uit welke krant heb je deze informatie ?
Jaja ..Hans na vele jaren met Best te hebben gevaren is het nu weer eens tijd voor iets anders ...heb veel goede verhalen gehoort over de Ozone Edge heb er 3 besteld 7-9-11 mtr ...moet er alleen nog twee weken op wachten . p.s Zondag naar Edam??
|
|
|
Giertje
|
Net terug uit Edam. Het was weer Top!
|
|
|
PeeWee
|
Enkhuizen was ook lekker hoorrr. (al mocht het in het begin wat harder waaien) Ik voelde me bijna eenzaam in de ochtend, maar gelukkig was TBK er ook. See joes Trouwens, parkeren op de parkeerplaats in de bocht kan niet meer. deze parkeerplaats is opgeeisd door sprookjeswonderland
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weer lekkel op het grasveld van medemblik in het zonnetje toen het begon te waaien most ik naar huis om te koken en pingpongen Nog gasten morgenochtend voor een vroege ochtend sessie op andijk of Medemblik ??? Mot op tijd terug wezen voor : ROLLING KOOS ALBERTS koniginge dag, dus !!!!!!! wie gaat er meee ?????????????????? http://www.koosalberts.nl/ Zaterdag 30 april St.Pancras N oord-Holland Dorpshuis de Geist 14.00 u Kadaver kom je uit je luie stoel en doe eens iets geks
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
De wind begon vanmiddag lekker aan te trekken bij Medemblik dus de 12 maar om te beginnen opgepompt. Helaas de lol was van korte duur, na een rakkie of vier te hebben gevaren hoor ik een knal in de lucht en zie me kite als een lappe deken naar beneden zeilen.Lijntjes netjes opgerold in het water en naar de kant gewandeld, daar zie ik dat de tube van de leading edge dwars door de leading edge is geknald. Dat wordt dit weekend dus niet met de 12 kiten, maar hopen dat het hard genoeg gaat waaien voor de 10.
|
|
|