@LaurenS
|
Zijn er nog meer mensen die morgen naar IJmuiden gaan? Wil er rond een uurtje of 11 zijn, kijken of alles heel blijft deze keer!
Ik ga je zien Emiel , weet alleen niet of ik elf uur ga redden, dacht meer aan 13 uur, maar wie weet
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was lekker op ijmuiden vandaag met de 9m, wel aanlandig maar weer hoog kunnen jumpen en naar wijk kunnen kijken haha.
Morgen weer ijmuiden, gezellig om weer wat bekende te zien ! Uurtje of 12/13.00 , eerst even kijken of korte wetsuitje binnen is.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vandaag weer kunnen varen met de 11m op La Ballena. Wind trok in de middag nog aan. 4 van de 4 dagen kunnen kiten. Lijkt wel Nederland. Jullie hebben het toch ook te gek hè. En dat in augustus. Echt ongekend zeg voor deze tijd van het jaar. Straks nog lekker de herfst en de winter. Tot nu toe echt een topjaar. Qua wind dan. Het gaat op het moment al aardig los hier. De Tramontana is in aantocht. Boompies zwaaien als een gek heen en weer, petjes en hoedjes vliegen van mensen hun hoofd en iedereen zwalkt een beetje heen en weer over de camping. Kan trouwens ook van de drank zijn. Al met al hopen dat deze wind aanhoudt. Kunnen we morgen met de 7m het water op. Tussen de 30 en de 40 knopen. Nou papa gaat nog een drankie doen. Veel fun over there
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik heb speciaal de windgoden aangesproken voor jullie daar in spanje heb wel effe geduurt maar dan heb je wel wat toppie john maar ook wel effe shoppen en markten aflopen john want anders worden de windgoden weer boos en laten ze het afweten oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeee
|
|
|
Ride
|
Met dat shoppen zit het wel goed. Komen net uit L'Escala. Heerlijk geshopped en gegeten. We wilden nog wel langer blijven, maar was niet meer te doen met die wind die er nu staat. Ben de hele winkelstraat doorgerend, omdat mijn hoedje van mijn kop werd geblazen. Al die Spaanse pestlijers lachen natuurlijk, maar helpen ho maar. Heb ze in mijn beste Spaans maar even de hartelijke groeten gedaan.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
De luifel is al van de caravan verwijderd, laat de wind maar komen,hopelijk morgen echte tramontana, want vandaag was een kleintje,wel weer lekker gevaren met 12m en wave board
|
|
|
audi
|
Morgen ga ik naar Andijk of medemblik
|
|
|
joosie
|
ja wordt morgen andijk savonds pas vakantie is alweer voorbij
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekker voor jullie john zonnetje en een klein windje als je nou naar L Escala gaat om te eten Pizza Pazza aan de boulevard lekkellllllllllllllllllllllllllllllll echt super heerlijk voedsel adios amigo"s
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen namiddag richting muiderberg ben er om een uurtje of half 5 jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a
|
|
|
FlyingHigh
|
Hoor het alweer John, jij hebt echte spaanse vrienden daaro. Maarehhhh je hebt dat neoprene mutsie daar echt niet nodig hoor of was het je pet? Have fun gast Zie ik je morgen daar nog ff Beun. Wij gaan om 9.30 ongeveer naar Muiderberg. Lijkt net of je de smaak weer te pakken hebt dude!?
|
|
|
@LaurenS
|
Ff boodschappies doen , bakkie doen.......en hophophop naar IJmuiden
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Frank nog een dagje wezen shoppen met je vrouw? Het was echt een topdag vandaag op schell met de 10 m en 28 knots Nee,Ger ...Ben aan het klussen ,mijn zoon zijn huis is net opgeleverd moet een paar dagen klussen ....vanaf woensdag ben ik weer van de partij..
|
|
|
|
|
Vloot
|
Ik ga nu vol gas naar andijk lekker door de prut racen.
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Dilemma voor vanavond!
IJmuiden ziet er redelijk heftig uit op het moment (13m/s, stoten naar 16m/s) en m'n kleinste kite is een 9 (voor 85kg). Als het niet afneemt, is IJmuiden (of Wijk) geen goeie optie volgens mij.
Welke andere opties bestaan er rondom Amsterdam? Schellinkhout? Volgens mij aflandig vandaag...
Muiderberg? Ben er nog nooit geweest. Waar kan je de actuele data voor Muiderberg volgen? Is de wind daar niet te vlagerig?
Nog alternatieven?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mmmm, was toch wel een van de betere dagen op IJmuiden, wat een fraaie landschappen weer, mooie bakken van golven met giga vlakke stukken....wind was lekker hard, helemaal goed voor de 7. Morgen ff een rustdag en dan donderdag maar weer aan de bak, goed leven met al die wind
|
|
|
|
Ride
|
Nou nou, wat een topdag hier zeg. Heerlijke temperatuur en een dikke bak wind. Vanmorgen vanaf 10.00 uur op het water gestaan. Ben er om 17.30 uur afgekomen. Ben helemaal verrot. Wat een dijk van een wind zeg. Heerlijk. Hij staat nu nog goed aan, maar ik heb echt geen fut meer. Morgen een rustdaggie. Effies naar het waterpretpark. Overmorgen gaan we er weer tegenaan.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was lekker knallen met de 9m op ijmuiden , paar keer echt lekker hoog gegaan 10m+ wel denk ik. Paar leuke loopies met korte lijnen
|
|
|
@LaurenS
|
Ja zag er idd weer radicaal uit die loopies Tim,you daredevil..... Zag nog een gast met de nieuwe Ozone Reo,zag er goed uit,mooie kite en lekker snel.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zag er zeker goed uit hij kon er ook goed mee uit de voeten, dacht eerst dat jij het was Peter haha hij leek ook op jou.
Dacht dat v/d berg hem ook in de test had, ben ook erg benieuwd.
|
|
|