PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Beter nieuws is er niet deze paasdagen. Beun blijft zingen in zijn eigen badkamer. Moet er niet aan denken dat zijn gekrijs de ether in gaat. Zo.. En nu naar buiten een sneeuwpop maken. Kl...te winter.
|
|
|
|
TBK
|
Balen, balen en nog is balen, waar is die wind en temp van 14gr, een Beun die je al in A´dam kan horen als ie op Schellie aan het varen is. Ja zelfs, Jihaaaa en je Pikketanesie ga je missen als er geen wind is ! In en in triest ! In ieder geval een fijne paas allemaal en eet niet teveel anders moet je weer sjoppen voor een 18 en 21 meter. Ik ga maar weer op me kleedje naar het zuidwesten zitten bidden voor een beetje wind en zon.
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik weet niet hoe van de Berg het ieder jaar voor elkaar krijgt maar ik heb bij mijn weten nog nooit op deze "testdag" een lekkere wind gezien.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat het dan een week verplaatst
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dus dat wordt een dag van alles testen in Ouddorp en een dag later op Schel hij is fijn
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor degene die morgen nog het water op willen ,er word voor morgenmiddag wat wind voorspeld en met zo graad of 5-6 moet het te doen zijn ..... maar op Edam ligt er nog behoorlijk wat ijs bij de kant...
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Das niet zo mooi Frank Plaatje a.s. zondag, zelfs knmi voorspeld (eindelijk) een andere windrichting... NW Ik weet het, het is nog heel ver weg... maar geloof graag alles op dit moment
|
|
|
@LaurenS
|
Voorlopig eerst maar is focussen op aanstaande Woensdag,mooi windje tussen 18-24 knopies ,weliswaar uit NO ,maar die kans laat ik ff niet liggen . Heb al te vaak gezien dat de voorspellers aan het einde van hun forcast staatje met hogere temperaturen,andere windrichtingen met hoge snelheden uitkomen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
word het woensdag ijburg peter ? ben er aan het werk dus kat in het bakkie
|
|
|
@LaurenS
|
Ik kijk het ff aan ,Medemblik geeft gemiddeld zo een 4 knopies meer momenteel,dus heeft nu nog ff de voorkeur...
|
|
|
Tim_GTS5
|
wijdenes geeft nu 15-20kn aan, wie weet wordt het nog iets meer ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben woensdag toch op ijburg scheelt weer reisuren JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA
neem de gopro mee effe uitproberen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
neem de gopro mee effe uitproberen
...op je Calimero doppie en met je Martini pikketanesie in t hantje?? ooooh sapperdijosiejah.... Volgens mij is er voor deze week as donderdagochtend de beste wind in NH. Voor de verandering maar weer eens NO...
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hoe zuidelijker hoe meer wind volgens mij, bij Medemblik lijkt 't niet veel te zijn maar bij Ijburg flink meer.
|
|
|
HighSurfer
Geen avatar
|
Hoi allemaal. Ik ben nog aardig nieuw hier maar ben geen beginner.
Ik vroeg me af of iemand al op het vernieuwde ijburg is wezen kiten. Uit de berichten begrijp ik dat er en laag zand is gestort onder het water oppervlak. Ik vraag me af of er op deze nieuwe zandlaag ook stenen, rotsen of ander puin ligt. Ik weet wel dat er een paar paaltjes in het water staan die waarschijnlijk de nieuwe zandlaag aanduiden. Ik ben een paar weken geleden daar op het ijs wezen snowkiten.
Daarnaast vroeg ik me af of er streng wordt gehandhaafd op de spot. Is er al iemand weg gestuurd of een boete gehad?
Ik zit te denken om binnenkort even te gaan kijken of het kan. Is er nog iemand anders die gaat kite op ijburg?
Gr,
|
|
|
|
@LaurenS
|
Geen idee Ries, gewoon ff googelen op strandpaviljoen Blijburg.. Ben nu op Muiderberg,staat een gast met een 8m2,redelijk gepowered. Toppie,zin in morgen!!,
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Geen idee Ries, gewoon ff googelen op strandpaviljoen Blijburg.. Ben nu op Muiderberg,staat een gast met een 8m2,redelijk gepowered. Toppie,zin in morgen!!,
hier in beverwijk komt de wind ook goed doorzetten, have fun tomorrow
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ijburg... gsjelli, klinkt naar meer... morgen, hoe laat?
|
|
|
HighSurfer
Geen avatar
|
Ik ga het vanavond nog even na me werk proberen op ijburg. Ben er waarschijnlijk rond 6 uur.
Het is voor mijn 12m beter vandaag dan morgen. Morgen waarschijnlijk net te veel en te weinig voor me 9m. Bovendien is het vandaag ook nog een paar graden warmer.
Het enige ding is dat ik in me eentje ga en ik weet niet of het zelf launchen en landen daar een beetje te doen is. Ik lees allemaal dingen over glas en puin enzo. Dus als er ook iemand komt kiten, zou dat zeer gewaardeerd worden.
Gr,
|
|
|