Morres
|
ik pomp idd ook al 2 jaar met een pompje van de action
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Jeetje, zelfs mijn pomp was duurder met zijn 6 euro. Misschien koop ik er eentje bij voor die prijs.
|
|
|
marcelca
|
voor die prijs kan je niet echt zonder zitten
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Had er vorig jaar eentje van de kruitvat, binnen 3 halen lag het ventiel eruit. Vooral het pomphuis is veel steviger bij de duurdere pompen. Maar ook de ventielen aan de binnenkant waren echt prut. Die waren ook gelijk geklapt. Misschien heb je geluk, ga zeker even kijken want die pompen zijn tegenwoordig €29,95
|
|
|
roelvdgun
|
had dr vorig jaar op terschelling eentje gekocht van de blokkker, 5 euro, maar gebruik nog steeds die van de intersport van 25 euro:|
|
|
|
michiel v geel
|
is dit een allu pomp die andere breek ik echtin 2sec
|
|
|
Idefixe
|
Bij de Bristol: 8 eurie. Behalve de text-opdruk is zelfs het ingedrukte patent nr. gelijk aan dat van de cabrinhapompen. Hoezo word je in de kite wereld genaaaid nou ja.... zit geen pompleash op die dingen van de bristol.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Dan pomp je gewoon verkeerd. Mijn plastic pomp breek ik echt niet mits ik gewoon goed pomp. Ohja, gebrek aan pompleash is natuurlijk wel eeeeeerg makkelijk op te lossen .
|
|
|
Merc
Gast
|
ha ha is maar net hoe je ermee omgaat! Ik pomp er prima mee. Maar Michiel jij pompt toch helemaal niet meer?????
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Haha Gewoon gratis 2 extra cabrinha pompen met aluminiun buis besteld bij kitepirates en hoepla ze zeiden is goed. En die pompen doen het zeker goed.
Alleen heb ik *************** een keer 40 euro voor zo'n pomp hier is Nederland betaald!
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
...en die ventielen aan de binnenkant eerst ff vast zetten met kleine parkers. Doen ze bij de duurdere pompen ook en dan klapt het ventiel er echt niet meer uit...
|
|
|
siemme
|
had laatst een pomp besteld voor cabrinha kreeg de prijs te horen van 53 euro heb m dus lekker laten liggen natuurlijk
|
|
|
Jolien.
|
€53,- euro voor een pomp!! whaaa hoe leip zijn ze daar xD
|
|
|
NIELZZZZ
|
53 vooreen pomp dan komen die gasten zeker mee om je kite op te pompen als het water op gaat
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
had laatst een pomp besteld voor cabrinha kreeg de prijs te horen van 53 euro heb m dus lekker laten liggen natuurlijk
Hah en ik had er twee extra bij me kite dus.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Mn Bristol pomp gaat al 2 seizoenen mee....en heb er zelf ff een pompleash aangemaakt...ff gaatje boren in het voetje, touwtje erdoor, zo'n haakje van een keykoord eraan en klaar!! Lekker grote pomp=snel klaar!
|
|
|
Myzrael
Gast
|
En die kiters maar denken dat hun kitepompen speciaal zijn..................Marktwerking..... SUPER!
|
|
|
Morres
|
lol, ik heb gewoon eigen pompleash genaaid
|
|
|