Marten
|
oke maak er dan half 1 van. want passie, ik en leon vliegen tien voor 3! dus 3 uur van te voren inchecken,stel dat er een lange rij staat. HALF 1: cafe amsterdam
|
|
|
JorritPi
|
oke maak er dan half 1 van. want passie, ik en leon vliegen tien voor 3! dus 3 uur van te voren inchecken,stel dat er een lange rij staat. HALF 1: cafe amsterdam Vind ik een goeie, Marten!
|
|
|
Wie?
Gast
|
tja ik ben na 1 biertje al helemaal bezopen en ik ben altijd op zoek naar ruzie. Dus moet je niet boos worden jorrit (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
tja ik ben na 1 biertje al helemaal bezopen en ik ben altijd op zoek naar ruzie. Dus moet je niet boos worden jorrit (grinnik_kitesmiley)
Dan bestellen we voor jou maar een aanmaak limonade. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
NacNud
Geen avatar
|
Emieck en ik proberen ook 3 uur van te voren aanwezig te zijn. 12.30 Uur bij Café Amsterdam lijkt mij prima. Als dit verder geen problemen met inchecken oplevert. Denk wel dat Emieck het hier mee eens is.
Jorrit ik bel je wel ff als ik op Schiphol aanwezig ben om te vragen waar bent.
Pfff, die windvoorspellingen zijn gewoon om te huilen. Wel wind (grinnik_kitesmiley), geen wind (cry_kitesmiley), wel wind (grinnik_kitesmiley).....enz.
Ik dacht er nog even aan om mijn wakeboard mee te menen voor als er geen wind is. Maar dat laat ik maar zitten.
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
pro kiter waar kijk in godsnaam????? el jorrit wij gaan feesten! jeeej ik ga lekker nu mijn tas inpakken!
|
|
|
Molliebollie
|
Hoe diep is het water over het algemeen in El Gouna?
|
|
|
|
Molliebollie
|
Best euh ... ondiep ... lastig als je hard naar beneden klettert ... of headfirst het water in gaat zoals k al eens heb meegemaakt Ben bezig iets te regelen om 2 weken later dan jullie te gaan.
|
|
|
emieck
|
gozers het is nu echt bijna zover
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Jahhhh....het is bijna zover....hehehhehe Ga vandaag ook even de troep regelen.....PFFF......board bag.....koffer.....MP3 spelers.....blablbalbla.....PFFF......h ahahah maja dan ga je daarna wel op vakantie he...!!!! Jah ik zie geen wind hoor.......alleen de Modifid windspeed is wat hoger.....maar moet ik daarvan uit gaan dan.....???? Maar ik ga neit meer twijfelen...ik word gek van me zelf....de 8m2 en de 12m2 gaat gewoon mee.....en dan 2 plankjes...... Kan ik soms afwisselen.....en als ik er eentje breek....dan ga ik gewoon weer verder..... Want wil graag de woody mee nemen.....maar dan weet ik het wel...ben ik er ....lekker rippen....en de eerste dag het boardje al breken..... (cry_kitesmiley) Greetings...Pro Kiter..... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
BMO
|
Mensen
vind het serieus jammer dat ik deze hele berichten lijst nu pas zie! Was zeker mee gegaan... Kan pas over een maand weg helaas....
MEER VAN DIT SOORT TRIP TOGETHER BERICHTEN OP HET FORUM GRAAG!!
Goed initiatief!! ERG goed!!
plezier (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
gheghe 26 pagina's en nog missen BMO....naja morgen zitten we waarschijnlijk aan de 30.... mijn tas is al ingepakt...vandaag nog ff ruzie maken met een aantal mensen omdat ik mijn werk onafgemaakt overdraag hahahaha
|
|
|
|
Molliebollie
|
Hey mensen, ik wil begin/half juli ook naar El Gouna, zelfde hotel enz. Dus ik verwacht wel een mooi reisverslag zodat k ff kan checken hoe het daar is.
|
|
|
|
prokiter
|
Heyy, En iedreen hun bagjes al ingepakt.....???? Ik ben nog bezig....hehehehe Ben er bijna klaar voor...nog effe mijn mp3 speller updaten en klaar Greetings...Pro KIter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Molliebollie
|
Voor de mensen die niet met deze reis mee gaan, maar wel 2 weekjes later graag ook naar El Gouna willen, heb ik een nieuw topic gestart.
|
|
|
Wie?
Gast
|
Neemt er 1 iemand draagabre boxe mee?
|
|
|
Passie
|
hoelaat komen de transavia vliegers aan op hurghada?
|
|
|
CHRIZZZZ
|
11 uur pas geloof k
tering jullie allemaal al gepakt, k moet nog beginne. Is t trwns handig om wat mee te neme voor op je hasses met kite? Tege zonnesteek ofzo, of kan dat niet beure?
|
|
|
ouddorp-rules
|
Heren en dames,
Wij(vriendin en ik) zijn hier al 4dgn en ik heb welgeteld 1 uurtje lekker met mijn 9mtr fuel kunnen varen en voor de rest is het hier 1 groot drama met de wind!!!! Het was vandaag zelfs windstil, gewoon 0 knp, locals hebben het over een extreme maand qua wind(geen wind).
Het is hier wel lekker warm(ongeveer 45grd) en het water is pislauw(+30grd), je moet voor verkoeling een stuk lopen naar het diepe gedeelte.
Voorspellingen voor de rest v/d week is ook 1 groot drama, ik hoop echt nog een dagje mee te pakken.
Ik hoop voor jullie dat het weer qua wind omslaat want nu wordt er hier alleen met 16mtr(en groter) met spleene gevaren(gedobberd). Ik zelfs vandaag een 20mtr gezien, vreselijk!!!!!
Wij gaan donderdag naar huis en misschien zien wij jullie nog.
Greetz from el gouna
P.s ik vaar met de fuel 2007 en brunotti custom(kitepower --> mangroovy beach) en voorgeet niet zonnecreme factor 20+
|
|
|
Wie?
Gast
|
Vanaf donderdag gaat goed waaien 30+:D
|
|
|