Balvorm in mijn LE na plakken

Gilbert-

Geen avatar

September 13, 2007, 20:48:43
edit2Rapporteer  
Hey

Ik heb net zelf voor het eerst mijn LE zelf proberen te plakken, maar nadat dat gebeurd was blaasde ik hem op om hem nog is helemaal te checken, is die bij het ventiel veel dikker als de rest net of daar nog een soort bal in zit. Heb ik hem nu te hard op geblazen ofzo om te testen ofzo? En is die nog bruikbaar?
wouterb

Antwoord #1 September 14, 2007, 01:05:41
edit2Rapporteer  
Aan genomen dat dit gebeurd voordat ie weer in de LE zit...
Kan het weinig kwaad. Het dacron van je kite houdt de expansie van je tube binnen de perken.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 September 14, 2007, 02:37:26
edit2Rapporteer  
klopt Gilbert, de LE loopt naar de einden taps toe, in het midden is de omtrek het grootst en daardoor de de rek het grootst. Een lang elastiekje rekt makkelijker dan een kort elastiekje.
De luchtdruk is overal in de tube gelijk dus de tube zal eerst uitzetten waar de rek het hoogst is.
Wouterb zegt het goed, in de kite terugplaatsen en kiten met die handel!
Gilbert-

Geen avatar

Antwoord #3 September 14, 2007, 03:45:04
edit2Rapporteer  
Ok dan ga ik het morgen toch nog even proberen, gelukkig is het mn 10m2, daarna nog even varen met 14m2 Smiley

Als iemand toevallig morgen naar de stichtse brug in blaricum gaat en zin heeft om te helpen gilbertsmink@gmail.com of degene met de rode vegas uit 2005
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.