Madagascar

Kaya

Geen avatar

December 23, 2007, 04:53:19
edit2Rapporteer  
Ik ben op zoek naar info over Madagascar, het lijkt me een fantastische plek om te kiten en dat bevestigen al die sites van reisagentschappen en hotels. Maar ik had graag de mening gehoord van mensen die er reeds zijn geweest. Ik zoek vooral info over de goeie spots, hotels en vliegtuigmaatschappijen.

En vóór iemand iets 'zegt': ik heb de zoekfunctie gebruikt maar zeer weinig bruikbaars gevonden Lips Sealed

Alvast bedankt  YeSS
gijsv2

Antwoord #1 December 23, 2007, 17:21:14
edit2Rapporteer  
Yo,

Ben in madagascar geweest, idd weinig info te vinden.

Om er te komen air france / air mauritius, in het land zelf air madagascar (kost weinig). Verwacht niet als je er bent dat vliegtuigen/ bussen optijd gaan. busssen gaan als ze vol zijn. vliegtuigen als het weer goed is!

Was over mauritius gevlogen scheelde 300 pp ! Mauritius is beter kiten overigens.

De omstandigheden om te kiten leken prima, maar had geen set bij me. Geen enkele kiter gezien, wel wat surfplanken uit de eighties.

Madagascar is super cool land voor roadtrip maar kiten ???

Of je moet de eilanden in het noorden bedoelen, Italian pedo-paradise, uiteraard mij niet gezien daar!

suc6
Kaya

Geen avatar

Antwoord #2 December 24, 2007, 21:16:58
edit2Rapporteer  
Bedankt voor info. Ik dacht dat het daar super kitesurfen was maar dat valt blijkbaar wat tegen. Mauritius is een goeie tip maar dat lijkt me dan weer superduur. En euh, ik heb het niet zo voor pedo-paradijsjes dus die noordelijke eilanden laat ik maar voor wat ze zijn...

ciao
gijsv2

Antwoord #3 December 24, 2007, 21:41:55
edit2Rapporteer  
mauritius is niet zo duur als je zelf een appartementje regelt. die resorts zijn wel duur. verder is mauritius rete arm. dus eten kost niets
Ondabeach

Antwoord #4 December 25, 2007, 00:23:39
edit2Rapporteer  
Ey Kaya.. Ik ga in april naar Mauritius en ben in verhouding niet zo veel kwijt. Kijk ff bij Happysport.nl die regelen de hele mikmak voor je.
Net wat Gijs zegt kun je ook zelf wat organiseren. Kijk ff hier voor je verlijf http://www.tropicscope.com/clientdetails.asp?ID=474 (+- 45€ per nacht) voor een vlucht kan ik je deze tip geven.. www.ltu.com. (kan afhankelijk zijn per dag +- 600€)
Als je vanaf Dusseldorf vliegt heb je al een behoorlijke kosten besparing en je kan voor 35€ extra sportgear mee nemen. Vannaf Dusseldorf vliegen ze direct naar Mauritius en niet zoals van Schiphol met een overstap.
Kaya

Geen avatar

Antwoord #5 December 31, 2007, 05:15:24
edit2Rapporteer  
hey, bedankt voor die goeie links. Ik ga toch nog eens heel hard nadenken over de reisbestemming.

ciao
Fly like hell

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #6 Januari 04, 2008, 02:19:52
edit2Rapporteer  
Ook ik ga naar Mauritius, in augustus. Ik heb behoorlijk wat zaken uitgezocht en het lijkt inderdaad een superspot. De recenties beloven veel goeds maar zorg dat je aan de zuid of zuidwest kant van het eiland zit (anders ofshore). mijn vrouw heeft alles geregeld via http://www.mauritiusinfo.nl Super service, ze zoeken daar echt alles voor je uit en voor weinig. Een taxi kost daar geen drol, het eiland is "maar"70 km in doorsnede en je hoeft dus niet perse aan het water te zitten (wel lekker natuurlijk).
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.