|
|
|
®obbe®t
|
beep beep beep beep beep beeb beeb, Go the horns in the cars in the street...
|
|
|
|
OR-Wesley
|
heerlijke auto. geef mij maar een r8 in plaatst van een ferrari. naja het liefst heb ik toch nog een lambo
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
hey!! dit wel heel cool, dit was ik als goed is. ik had me rijbewijs gehaalt. en dacht laat even auto van me vader pakken. en ff lekker beetje rijden want de wind was toch klote.
wel lol:P
|
|
|
OR-Wesley
|
haha ja kan idd thomas wel geweest zijn. Laat mij ook is rijden in die auto van je pa!
|
|
|
FunkyoneNL
|
hmm staat er ook 1 in Alphen a/d Rijn als ik die R8 een keer mag aftrappen daar heb ik wel weekje brommen voor over...... wie is hier goed met infrarood en met gps trackingsystemen? Stuur maar PM
|
|
|
spoetnik
|
Ik heb een keer in deze mogen vliegen Lotus Elise.2 Liter I-Vtec DOHC Honda motor, 215 pk Deze staat te koop.........
|
|
|
|
Lex
|
Thomas dit was in Dordrecht bij de brug in de buurt.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
dordrecht ben geweest ja.. maar zie wel aan achtergrond ik was het weet zeker!! zit alleen sinds kort krasje op de deur:S geen idd hoe gekomen is maar wel vet flippen
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
zeker dikke auto! onderdie brug! skate ik! ik woon in Dordrecht alleen niet dicht in bij het water, ff een vraag.. kan je op die water spaar bekken kite? of te vlaggerig..? er is daar wel een surf school, en ik zag op die site een X een kiter? maar? thnz.
|
|
|
Lex
|
bij de biesbos bedoel je? Nee daar kan je niet echt kijken. De kiter die er een keer was kon amper varen door de vlagerigheid hoorde ik van een windsurfer.
|
|
|
Joy.H
|
dordrecht ben geweest ja.. maar zie wel aan achtergrond ik was het weet zeker!! zit alleen sinds kort krasje op de deur:S geen idd hoe gekomen is maar wel vet flippen
is dit nou serieus de auto van je vader en zat jij er op dat moment echt achter het stuur????? zo ja, kicken man wat is de wereld toch klein he lex stel het zou serieus zijn
|
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
is dit nou serieus de auto van je vader en zat jij er op dat moment echt achter het stuur????? zo ja, kicken man wat is de wereld toch klein he lex stel het zou serieus zijn dit auto van me pa.. en ik leen wel eens af toe.. alleen mag ik van me pa niet harder dan 250 rijden.. dat vind wel jammer maar goed
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Post dan even een foto van jou in die auto, is wat geloofwaardiger denk ik
|
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
Post dan even een foto van jou in die auto, is wat geloofwaardiger denk ik nou ben ik de lul:P whaha neej jo tuurlijk heeft mijn pa niet zo auto:P en me rijbewijs ik ben net week 18 en heb volgende week pas me eerste les:P
|
|
|
Lex
|
Hahaha ik geloofde er zowiezo al niks van, want er zat een man in van 50+, maar ik dacht ik speel het spelletje even mee
|
|
|
|
VincentC
|
Kijk, hier rijden d'r 7 tegelijk! =)
|
|
|