Ik zou voor de Best gaan, lekker 1:1 en iets goedkoper waarschijnlijk en kwa degelijkheid doet het bijna niets meer onder.
Ik heb zelf de Cabrinha Xbow2 en die is bijna het zelfde als de T3. En ik heb ook met Waroo's gevaren maar als ik nog een keer had kunnen kopen dan had ik voor de Waroo's gekozen.
Wat wel is, is dat je met de T3 iets meer range hebt.
« Laatste verandering: Juli 27, 2009, 11:55:31 door Marc_87 »
Ik weeg 82kg en heb net mijn Bandit uno weg gedaan omdat ik deze niet fijn meer vond. Ik heb onder een Waroo 11m 08 gehangen en deze vond ik zeer prettig.
Nu ben ik dus op zoek naar een: of one kite quiver , maar weet niet wat de windrange is van een waroo met mijn gewicht
of
Naar een leuk setje, heb een waroo 13m uit 2007 gezien die ik kan overnemen voor 375, is dit aan te raden, en zou de bar dan op een 9m 2007 passen?
Maar ja is het het nog wel waard om nu een Waroo 2007 te kopen? Ik heb namelijk ongeveer 675 te besteden, en wil eigenlijk 2 kites vanwege de range.
Ik weet dat het veel eisen zijn voor weinig geld, maar moet toch wat om even een jaartje door te sparen en van zoveel mogelijk wind te kunnen genieten.
Als ik een setje van 2007 koop, dan moet dat toch wel een jaartje volhouden.