KiteHigh KiteCamp 2010

LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #50 Februari 06, 2010, 18:40:16
edit2Rapporteer  
FF met het thuis vront overleggen, maar iedergeval ben ik het weekend er bij YeSS
Mr the Emperor

Antwoord #51 Februari 08, 2010, 13:55:11
edit2Rapporteer  
Mits wind natuurlijk. Vertrek vanuit Rotterdam. Maximaal plaats voor 2 extra man in de Nissan Sunny.
Morres

Antwoord #52 Februari 08, 2010, 13:59:29
edit2Rapporteer  
ik weet pas laat of ik kan of niet, vriendin is geconstateerd met zware hernia, en moet geopereerd worden wss.
KappuhH

Antwoord #53 Februari 08, 2010, 15:40:31
edit2Rapporteer  
Ivm studie weet ik ook nog niet wanneer ik er bij ben.
vissie

Antwoord #54 Februari 08, 2010, 20:08:52
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit!!
xander

Antwoord #55 Februari 15, 2010, 12:38:18
edit2Rapporteer  
Hoi,

Is de locatie ook wat voor mensen die mee willen maar niet kiten zoals mijn vrouw en zoontje? Hoeveel personen kunnen er in een tent?

Groeten
Idefixe

Antwoord #56 Februari 15, 2010, 12:50:43
edit2Rapporteer  
Hoi,
Is de locatie ook wat voor mensen die mee willen maar niet kiten zoals mijn vrouw en zoontje? Hoeveel personen kunnen er in een tent?
Groeten

Het is de bedoeling dat je zelf voor een tent zorgt. Het zal waarschijnlijk ook mogelijk zijn om op de camping een caravan te huren maar dit is naar verwachting aanzienlijk duurder.
Op de camping die we nu op het oog hebben is van alles en nog wat te doen. Begin mei is het daar echter wel heel rustig,  HIER vind je alle info over de camping en een link naar de camping zelf.
Morres

Antwoord #57 Februari 15, 2010, 12:51:08
edit2Rapporteer  
Citaat
verblijf in eigen tent
dus hangt er vanaf hoe groot je eigen tent is....
edit: idefixe was me voor, als je ff beetje googled op google.de vind je vast wat er in de buurt te doen is.
Nicolas

Antwoord #58 Februari 15, 2010, 13:42:23
edit2Rapporteer  
jammer kan ik niet met school..
Kevin

Antwoord #59 Februari 15, 2010, 13:59:29
edit2Rapporteer  
Heus wel surfboy gewoon weekje vrij vragen Grin mag best Grin
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #60 Februari 15, 2010, 15:54:07
edit2Rapporteer  
Het is toch landelijk vakantie dan?

[edit] Oh Belgie  Grin
Morres

Antwoord #61 Februari 15, 2010, 16:19:52
edit2Rapporteer  
niet met de trein gaan Sad
Nicolas

Antwoord #62 Februari 15, 2010, 17:36:34
edit2Rapporteer  
nja wij begin april en zit met een heel business project dat op zijn eind loopt dus zal niet lukken Sad jammrrr
Kevin

Antwoord #63 Februari 15, 2010, 18:07:34
edit2Rapporteer  
Moet je nu alvast effe keihard doorwerken surfboy Grin kan je zeker wel mee haha
Idefixe

Antwoord #64 Februari 15, 2010, 20:26:21
edit2Rapporteer  
ff wat meer info over fehmarn. Hieronder een landkaartje
Idefixe

Antwoord #65 Februari 15, 2010, 20:28:17
edit2Rapporteer  
en hier " in het kort "  schater de beschrijving van de kitesurflocaties.

1: Orth
Geschikt voor kite en wind surfen . Goede spots aan zowel de oost als westkant. Veel plaatsen ondiep water. Hierdoor goed geschikt voor beginners..

2: Gollendorf
Kitesurf locatie. Veel ondiep water en daarom goed geschikt voor beginners.

3: Lemkenhafen
windsurflocatie

4: Gold
Kite en windsurf locatie. Vaak zeer vlak water!

5: Hünengrab
Kite en windsurf locatie . Een klein stukje ondiep waarna het snel echt diep wordt.

6: Strukkamp
Windsurflocatie

7: Fehmarnsund/Miramar
Windsurflocatie  Zeer sterke stroming!

8: Wulfen  Joepie
De locatie gelegen aan de camping waar we verblijven . Voor zowel wind als kitesurfers. Een groot binnenmeer ( overal stahoogte) en kiten op de Oostzee ( diep water)  Kitesurfen op het binnenmeer alleen in de avond en / of na overleg met de kiteschool op de camping

9: Meschendorf
Zowel wind als kitesurf locatie  . Alleen goed bij wind tussen Zuidoost en Zuidwest.  Staat meestakl een kleine branding / diep water . Een leuke spot om je eerste meters in de branding te maken.

10: Gahlendorf
Een echte golfsurfsport. Met een beetje wind uit oost heb je hier al snel behoorlijke golven .

11: Presen
Ook voor zowel wind als kitesurfen. Met Noord staat hier over het algemeen een behoorlijke branding!  Kort strandje / diep / veel “rotsen” op de kant. Staat bekend als een tricky spot!

12: Grüner Brink.  Joepie
Voornamelijk kitesurflocatie . Een echte toplocatie met voor iedereen wel goede omstandigheden! Ondiep water / diep water / vlak water / golven. Vooral met een paar dagen oostenwind heerlijk lange golven. Een super speeltuin!  Links en rechts van deze locatie liggen natuurgebieden! ( bonnetjes zijn echt duur) Het kan hier in het weekend behoorlijk druk zijn maar er is eigenlijk altijd plaats zat! Kijk goed op de infoborden wat wel en niet mag.

13: Teichhof
Zowel wind als kitesurfers . De perfecte windrichting is noordwest . Diep water. Hoge lange golven. Een spot voor de gevorderde  . ( bij de spot een klein restaurantje waar je alleen al door de vrouwelijke bediening nog lang aan deze locatie zult terug denken  Tongue )

14: Altenteil  Joepie  Joepie  Joepie
Wat mij betreft de mooiste locatie van het eiland . Goed te bevaren van noordwest tot aan oost. Vooral na een paar dagen noordwest heb je hier echt super golven ( voorin zo’n 1 m tot achterin een dikke 3 meter / zonder echt knallende brekers) Diep water en een zeer smal strand. Staat plaatselijk bekend als spot voor de gevorderde kitesurfer.

15: Westermakelsdorf
Windsurfers en golfsurfers  . Hoge branding. Echt veel stenen op een smal strandje . Veel stroming. Naar informatie niet echt een plek voor het kitesurfen

16: Bojendorf
Zowel kite als windsurf locatie . Een mooie branding en lekkere golven . Begin je net tussen de golven of staat er een snoeiharde wind ( tussen zuid en noord ) dan is dit the place to be  ( van horen zeggen /  ben er zelf echter nog nooit geweest ? )

17: Püttsee
Ook weer voor zowel wind als kitesurfers.  Diep water en met een beetje wind al snel een lekkere branding . Kitesurfen alleen toegstaan aan de zuidkant ( vanaf de parkeerplaats) . Je mag niet met kites op de dijk komen.

Al met al: niet slecht voor een eilandje van  zo'n 13km (noord/zuid) bij  nog geen 20 km (oost/west)  Tongue . Ik heb na mijn eerste bezoek nooit begrepen waarom er ook maar 1 Duitser uit noord Duitsland naar NL komt  Undecided  schater
Kevin

Antwoord #66 Februari 15, 2010, 20:48:21
edit2Rapporteer  
Haha mooie beschrijving tom
Ik ga voor vlak water dicht bij camping en niet te diep, beetje als mirns dus Grin (al is het daar niet altijd zo vlak)

Dutchy

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #67 Februari 15, 2010, 21:18:20
edit2Rapporteer  
krijgen we t z t bericht na aanmelding ???
hep er al zin an !!!!
grtz
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #68 Februari 15, 2010, 21:51:22
edit2Rapporteer  
Top omschreven Tom! Ik kijk er naar uit hoor!
Nicolas

Antwoord #69 Februari 16, 2010, 14:41:46
edit2Rapporteer  
@Kev: Nja, dan nog zullen de teamleden/docenten niet blij zijn met mijn afwezigheid Grin
Morres

Antwoord #70 Februari 16, 2010, 14:52:48
edit2Rapporteer  
maar wij blij met je aanwezigheid hoor.
mooie uitleg idefixe, klinkt wel paradijselijk,op de temperatuur na.. Wink
Kevin

Antwoord #71 Februari 16, 2010, 20:36:32
edit2Rapporteer  
Precies surfguy die afwezigheid merken ze heus niet hoor voor 5 dagen toevallig was je net ziek tja kan gebeuren toch
Swiftenaar

Antwoord #72 Februari 20, 2010, 22:17:47
edit2Rapporteer  
People!

Wij, rohan en ik, vertrekken het weekend van 30-04/1/2-05 (een van deze dagen) vanuit Dronten die kant uit, hebben als het goed is plek voor nog wel 1/2 mensen! dus mochten er lifters zijn, just mail!

oja benzinekosten worden gewoon gesplit!

Ciaoo
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #73 Februari 21, 2010, 14:11:58
edit2Rapporteer  
Heren en Dames,

Voor het aanmelden graag allemaal mailen naar: nickderijcke@kitehigh.nl

Met de volgende info:

Forumnaam:
Naam:
Vanaf wanneer tot wanneer?
Of je een tent hebt:
Hoeveel personen er nog bij jou kunnen slapen als je dat goed vind:
Vanaf waar je vertrekt/ of als je geen auto hebt geef dat aan.
Aantal plaatsen in auto voor carpoolers:
Je emailadres waar we je op kunnen contacteren:

Deze info willen we van iedereen hebben die ook met jou meegaat zodat we duidelijk kunnen zien wie er interesse heeft. Later zal pas de echte inschrijving volgen als het duidelijk is hoeveel alles precies kost.
Kevin

Antwoord #74 Februari 23, 2010, 12:39:48
edit2Rapporteer  
Ik heb dus wel plaats in mijn tent heb eigen tent met 2 cabines dus je kan gewoon veilig slapen hoor haha

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.