Gehaktdag
|
Hij lijkt wel op michael jordan
|
|
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Nou hij lijkt niet op Michel Jordan maar het is wel een heerlijk movietje zo strapless
|
|
|
Tomba84
|
Fet hoor! Weet iemand hoe die eerste truuk heet waarbij je alleen maar het tipje van het board in het water hebt. Ziet er echt fet uit, wil ik ook leren
|
|
|
rocket man
|
Mooie filem, op 2:52 zo door een golf te varen, zie ik voor het eerst
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Fet hoor! Weet iemand hoe die eerste truuk heet waarbij je alleen maar het tipje van het board in het water hebt. Ziet er echt fet uit, wil ik ook leren Moet je wel eerst je vinnen van je board schroeven ..die trick is alleen te doen als je zonder vinnen vaart...
|
|
|
|
|
|
wouterb
|
damn! check de STRAPLESS nosepress (3.53min.) [edit] Dubbelpost, topics samengevoegd.
|
|
|
|
wouterb
|
damn! check de STRAPLESS nosepress (3.53min.) [edit] Dubbelpost, topics samengevoegd.edit: sorry heb even heel (te) kort gezocht
|
|
|
|
wouterb
|
zijn de gasten van 'extremebigair.com', californie voor zover ik weet
|
|
|
Dennisairtime
|
Fet hoor! Weet iemand hoe die eerste truuk heet waarbij je alleen maar het tipje van het board in het water hebt. Ziet er echt fet uit, wil ik ook leren Moet je wel eerst je vinnen van je board schroeven ..die trick is alleen te doen als je zonder vinnen vaart... Dit kan ook met vinnen alleen moet je dan meer druk in je vlieger hebben en meer op je stand been leunen. Remt wel af waardoor je minder lang kan glijden.
|
|
|
|
wouterb
|
deze vind ik natuurkundig wel sterk. hoe hou je dat board zonder straps aan je voeten??
|
|
|
Michael van der Hoek
|
ja ik vond het ook bizar om te zien, maar toch doet ie t!
Vind zon slide er wel erg bruut uitzien, zou alleen niet weten hoe je m inzet haha
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
deze vind ik natuurkundig wel sterk. hoe hou je dat board zonder straps aan je voeten?? lijkt moeilijker dan het is, lukt ook op mn skimboard. ik zag Robbepop laatst op het autostrand een tailslide maken van zeker 300m!
|
|
|