|
Raymond.V

|
Hij is weer leuk geworden!! Silly Sandra en ik komen ook nog in beeld tussen de filmsterren  ! hehe...  @ Beun, had je ook nog een stukje gefilmd dat wij aan het kiten waren?
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Beun: leuk man!...  Paar daagies dan zit ik er ook! 
|
|
|
|
|
Sjaaky

|
Ziet er goed uit mannen Ben er vorig jaar ook geweest in de wind stille periode. Kwam bij mijn nie zo slecht uit, drie weken voor vertrek mijn enkel zwaar naar de klote geholpen dus kon toch nie zoveel doen  . Toen nog wel op de kite spot wezen kijken maar daar was het toen we heel erg rustig. het leek er in jullie filmpje meer op wie weet weer iets voor volgend jaar. Als ik de beelden zo zie is het geen straf om er heen te moeten  . Mzzl Dennis
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh

|
Lekkkkerrrrrrr filmpie  lijkt net of jullie echt lol gehad hebben.
|
|
|
|
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
|
Ziet er goed uit mannen! Heb gelijk weer zin om een keer mee te gaan!
Topmovie Hans
|
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Beun: leuk man!...  Paar daagies dan zit ik er ook!  Ziet er voor jouw prima uit volgens guru elke dag windt, zie je je meisie alleen in de penus bar ,savonds, maar dan snurk je omdat je kapotski ben https://www.windguru.cz/nl/index.php?sc=25164Neem je nog een cameratje mee ??? had het ook gezien ja die mooie voorspellingen (ook 5 knots ong. erbij optellen toch?)  Neem wel een camera mee ja, maar waarschijnlijk meer voor foto's. Heb dr zin an!!
|
|
|
franco

|
tijd geleden denk ik voor je marco veel plezier daar, en doe de groeten aan ali voor mij.
|
|
|
TBK

|
Lekker in elkaar geknipt en geplakt filmpie Hans.  Hopelijk komen deze dagen er in NL ook zsm weer aan.
|
|
|
|
|
Vinni

|
Richard krijgt aardig concurrentie als het gaat om de movies! De beun concurreert iedereen de markt uit 
|
|
|
TBK

|
Gesignaleerd in El Gauwna, The Bues Brothers 
|
|
|
TBK

|
Ook nog op grote hoogte met een 13m bij dik 25 knopen ! Hij had net genoeg druk ! 
|
|
|
TBK

|
En nog ff een lekker One-footertje van John, alle pijn in de ribbettjes alweer vergeten op dat moment. Wind doet wonderen ! 
|
|
|
TBK

|
Ook de man met de grootste rif verwondingen aller tijden kwam lekker los. Één ding is zeker van rif heb je geen last meer in El Gouna , dat heeft Hans allemaal mee naar huis genomen ! 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Wanneer komt jouw movie end trailer ???
Hij is af. Nieuw programma dus wat problemen met uploaden. Gaat goedkomen.
|
|
|