X
Temperaturen boven de 20 graden in november op Sardinië?, no way. Anyways een vriend van me woont er ook , ga ik zeker langs
wat no way??? Ik eigen daar een huis! Heb er wat jaartjes gewoond +/-10... was er voor het laatst van 18dec t/m 10 jan 2012... Op 2 jan was uit zonderlijk... 23graden... maar de afgelopen 5jaar op en rond 24 dec tussen 18-25 graden (palau/portopollo omg.)... ok nu ligt er zelfs aan de kust meer sneeuw dan dat wij hier hebben gehad.. iets wat daar eens in de 20 jaar voorkomt... Laatste keer was in 92/93 dacht ik...
Wordt daar altijd voor Olandese matto uitgemaak als ik met kerst in mijn tshirt / langebroek/teenslippers rondloop... btw 's avonds koelt het wel flink af... en als de wind uit het noorden komt (als de bergen van corsica besneeuwd zijn) kan het overdags ook fris zijn maar over het algemeen is het daar goed toeven.
Koudste periode jan/feb. vorst 2-3 nachtjes per jaar, sneeuw is mogelijk maar uitzonderlijk... Allen regelmatig bij de gennargentu bergen... boven 1500m
oh ja en wil idee krijgen hoe sardinië er in november bij ligt... deze is van 11-11-2011 west sardinië omg. oristano. veel kijk plezier!!!
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=42072.0