Voor jou gewicht vind ik een 10 wat klein. Tip zoek de high en low end op. Dit kan per kite en jaar erg verschillen! Ik heb een 9 en zocht er een kleinere kite bij, ik kwam een mooie 7 tegen maar bleek zelfde windrange te zijn! Ik als "nog een klein beetje beginner" ben erg blij mijn north neo en best kahoona. Types waar ik nog een hele tijd mee kan doorvaren.
high-en-lowend hangt allemaal van de gebruiker af....dus dat zegt niks. Low-en-highend van de jekyll is goed en met 80kgkan je prima een 10mtr nemen als enige kite.
Als jij tijdens het lessen helemaal enthousiast bent geworden van de Cabrinha Switchblade dan zou ik die gewoon kopen. Koop met jou gewicht een 11 mtr dan kun je vanaf 15 a 16 knp al goed varen.
Als jij tijdens het lessen helemaal enthousiast bent geworden van de Cabrinha Switchblade dan zou ik die gewoon kopen. Koop met jou gewicht een 11 mtr dan kun je vanaf 15 a 16 knp al goed varen.
Ik snap de reactie wel dan moet je cabrinha halen als je daar tevereden mee bemt. Alleen ben ik natuurlijk maar zeer beperkt met mijn ervaring en kennis tot andere merken kites. Alle informatie over andere merken zijn daarom ook welkom.
Ik zit nu met 4 setjes tegen elkaar af te wegen uiteindelijk. Allebei nieuw met een combo van overjarig. 1- Cabrinha Vector 2013-12m met een 55cm bar uit 2012 en een F2 raveboard 2- Cabrinha Vector 2013-11m met een 55cm bar uit 2012 en een F2 raveboard 3-Cabrinha Vector 2012-11m met een 55cm bar uit 2012 en een F2 board 2013 4- Gaastra Hatch 2012-11m met een 55cm bar uit 2013 en een F2 board 2013
prijs verschil is miniaal.
Wat zouden jullie mij adviseren met 82 kilo schoon aan de haak en superbeginner maar wel er even mee vooruit wil.