aa-p n-oo-t kiten
|
Owkee, dan moet je maar een keertje contact opnemen als het waait, meestal wordt er wel gekite bij de vuurtoren.
|
|
|
Friederike
Gast
|
Owkee, dan moet je maar een keertje contact opnemen als het waait, meestal wordt er wel gekite bij de vuurtoren.
Klopt, gisteren waren er ook twee bij de vuurtoren/het zwaantje bezig ! heb nog ff staan kijken...
|
|
|
aa-p n-oo-t kiten
|
Klopt, wilde ook nog even gaan, maar wegens omstandigheden kon ik mn bed niet uitkomen ???
Heb je msn? Kan ik je laten weten als er mensen het water opgaan
|
|
|
Friederike
|
Heb thuis even geen internet ivm verhuizing, dus mailen kan doordeweeks (dan zit ik gewoon op mijn werk) en in het weekend kan je bellen: 071-4021041 Thanx !
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik weet niet hoor...............................maar volgens mij klopt er iets niet aan friet. Het zal me niet verbazen dat ze helemaal niet en bestaat en een gewoon een gezor is die tekort aan aandacht heeft!!!!!!!!!!!!!!
Als ik het niet juist heb biedt ik alsnog mijn excuses aan!
laterrrrrrrrrrrrrrrr
WakieX4
|
|
|
Friederike
|
Ik weet niet hoor...............................maar volgens mij klopt er iets niet aan friet. Het zal me niet verbazen dat ze helemaal niet en bestaat en een gewoon een gezor is die tekort aan aandacht heeft!!!!!!!!!!!!!!
Als ik het niet juist heb biedt ik alsnog mijn excuses aan!
laterrrrrrrrrrrrrrrr
WakieX4
HUH ??? Ehm, je hebt het helemaal mis ! Beetje jammer.... ben gewoon een meid die absoluut bestaat en gewoon enthousiast is ! niks mis mee....
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
Hoe dan ook................je bent ook iemand die niet veel te doen heeft op zijn werk, en dat komt goed uit als je echt verslaafd raakt aan het kiten, kan je altijd weg als er wind is!!!!!!!!!!
ps....sorry als ik het mis heb!!!
wakie4
|
|
|
Friederike
|
Hoe dan ook................je bent ook iemand die niet veel te doen heeft op zijn werk, en dat komt goed uit als je echt verslaafd raakt aan het kiten, kan je altijd weg als er wind is!!!!!!!!!!
ps....sorry als ik het mis heb!!!
wakie4
Hahahahahaha...ok, ik zal eventjes wat rechtzetten ! Ik zit nu op mijn werk maar heb de kwaliteit dat ik drie dingen tegelijk kan doen (mailen, bellen en regelen), ik ben alles behalve lui en heb zeker wat te doen op mijn werk. Kom op "Peter R. de Vries"...een beetje vertrouwen in de mensheid, er zit niks achter ! ;-) en NO WORRIES !!!
|
|
|
|
Friederike
|
hohohoho........ik heb niet gezegt dat je lui bent!!!!!!!!!!!!!! %@! %@! %@! %@!
Ja oeps, sorry...ik las je bericht verkeerd !
|
|
|
Mitchel_12000
|
Hey Wakie,
Wat zijn dit nou voor reacties duder. Is het vreemd als een meisje gaat kitesurfen ofzo? Is juist goed voor de sport. Hoe meer kitesurfvrouwen hoe beter .^ . Ik geloof dat je in Katwijk ook een kitesurf club hebt. Kan je ook eens een keer gaan kijken. Ik moet zeggen dat ik er zelf nog nooit ben geweest.
Succes, Mitchel
|
|
|
@rjen
Geen avatar
|
He mitchel,
Ik vindt het niet vreemd als meiden gaan kiten alleen heb je zeer veel neppers die internet gebruiken om zich anders voor te doen als wie ze zijn!!!!! Dit soort gasten denken meer aandacht te krijgen als ze zich voor doen als vrouw/meisje.
Heb Friet al mijn excuses aangeboden en zij heeft dat volgens mij ook aanvaard.
|
|
|
Friederike
|
Yep, was aanvaard ! hahahaha Maar goed..."zand er over" en we dwalen zo van het onderwerp af... ;-)
|
|
|
Mitchel_12000
|
dat is waar, we dwalen onwijs af. Ik heb nog nooit in Katwijk gevaren dus kan je daarmee niet helpen. Wel als je naar Wijk aan Zee komt.
Grtz, Mitchel
|
|
|
Wil Lange
Gast
|
Kijk ff op www.aquasports.nl. Daar kun je les nemen. Is een aanrader want heb er zelf ook les gehad. Ben helaas nu wel met het kitevirus besmet. .^ www.airtimekatwijk.nl is trouwens de site van de vereniging waar de lessen gegeven worden. Join the club. Groeten Wil
|
|
|
Friederike
|
Kijk ff op www.aquasports.nl. Daar kun je les nemen. Is een aanrader want heb er zelf ook les gehad. Ben helaas nu wel met het kitevirus besmet. .^ www.airtimekatwijk.nl is trouwens de site van de vereniging waar de lessen gegeven worden. Join the club. Groeten Wil Aquasports..klopt ! Daar ga ik ook lessen !
|
|
|
Wil Lange
Gast
|
Laat ff weten wanneer je les hebt. Dan komen we je aanmoedigen. %@!
|
|
|
plaaggeest
|
hehe dat gaat nog leuke worden begin is altijd lachen. wel fotocamera meenemen
|
|
|
Roel W
|
hehe dat gaat nog leuke worden begin is altijd lachen. wel fotocamera meenemen Wordt niets lachen of zijn we onze eigen tijd vergeten soms?! P) Aanmoedigen en foto's nemen kan wel!! %@!& ->
|
|
|
Friederike
|
Hahahahaha NO WAY ! geen pottekijkers ! ik laat wel op het forum weten hoe het is gegaan...hehehe
|
|
|
FLOF
|
Beginnen op de Noordzee....succes! Ik zou zeggen, Pak na je les de bus naar de A4, kite op je rug en duimpje omhoog met bordje: autoplaya.
|
|
|
Joost
|
Action, Camera, And Play. Dit wordt een erg mooi filmpje.
|
|
|
Friederike
|
Beginnen op de Noordzee....succes! Ik zou zeggen, Pak na je les de bus naar de A4, kite op je rug en duimpje omhoog met bordje: autoplaya.
Hahahahaha..krijgen we deze discussie weer ! ;-) Ik denk dat ik zeker een pittige "vuurdoop" krijg maar ja...als je het doet, moet je het goed doen en dus begin ik op de Noordzee... En waarom bestaan er anders kitescholen langs de kust ??!!
|
|
|
FLOF
|
Geen idee.... geintje. Heb het zelf ook geleerd in Noordwijk, maar het eerste jaar vooral op Autoplaya geoefend, dat scheelt!
|
|
|