Samenwerking SBS & Red Bull

Friederike

Mei 19, 2005, 17:08:18
edit2Rapporteer  
Exclusieve samenwerking Red Bull en SBS

Red Bull en SBS Broadcasting gaan exclusief samenwerken met een uitgebreid spot- en nonspotpakket waarin een aantal spectaculaire sportprogramma's centraal staan.
Het gaat onder meer om het vliegevenement Red Bull Air Race World Series en het Spaanse motorcrossevent Red Bull X-Fighters. Ook komen dit jaar Red Bull King of the Air (kitesurfen) en de Red Bull Zeepkistenrace terug bij de zenders van SBS. Starcom heeft de totstandkoming van de deal begeleid.
De samenwerking gaat verder dan programmasponsoring.
Red Bull is zelf contentleverancier van alle programma?s. 

Bron: Adformatie, 19/05/05

.^

Marc de Munnik

Antwoord #1 Mei 19, 2005, 17:09:12
edit2Rapporteer  
Kijk dat is nou is top, SBS brengt weer het kitesurfen postief in het nieuws top bezig daar!
Beul
Gast
Antwoord #2 Mei 19, 2005, 17:12:39
edit2Rapporteer  
helemaal top, hoe meer actie op TV hoe beter  8)
Friederike

Antwoord #3 Mei 19, 2005, 17:14:46
edit2Rapporteer  
Op dit moment is het vrij "rommelig" in de TV-wereld (mede door komst van Talpa) en elke zender probeert zich meer en meer te onderscheiden en een sterke eigen identiteit aan te meten.
Je hebt best kans dat SBS zich meer gaat richten op "extreme sports" (dus ook kiten) om zo een bepaalde doelgroep te bereiken....
Ik denk zeker positief voor de kitescene !!!!!  .^
DaRipper

Antwoord #4 Mei 19, 2005, 17:57:47
edit2Rapporteer  
We kunnen wel wat positieve berichtgeving gebruiken na al die negatieve publiciteit van de afgelopen weken!
Beul
Gast
Antwoord #5 Mei 19, 2005, 18:37:29
edit2Rapporteer  
als ze de voorronde willen meefilmen mogen ze wel opschieten  ;D ;D
~Sjors RE-CO2

Antwoord #6 Mei 19, 2005, 18:40:45
edit2Rapporteer  
Ik ben erbij dit weekend...... als kithigh crewlid hou ik jullie op de hoogte!!
naish23

Geen avatar

Antwoord #7 Mei 19, 2005, 18:42:37
edit2Rapporteer  
... nou ik wacht het nog maar even af...SBS blijft toch de grootste rotzooi zender van Nederland! Als ze net zo'n programma als Veronica maken, met zo'n trendy soapacteurtje als presentator die er zelf de ballen verstand van heeft  zie ik het somber in...
Marc de Munnik

Antwoord #8 Mei 19, 2005, 18:46:36
edit2Rapporteer  
Ik ben erbij dit weekend...... als kithigh crewlid hou ik jullie op de hoogte!!

Moet je niet naar de meeting?
Frits

Antwoord #9 Mei 19, 2005, 22:28:55
edit2Rapporteer  
Hun volgende programma:"Probleemkiters"
DaRipper

Antwoord #10 Mei 19, 2005, 23:16:16
edit2Rapporteer  
Ff een peleton Duitsers laten aanrukken!
Spinnerfreak

Antwoord #11 Mei 19, 2005, 23:50:59
edit2Rapporteer  
Ik vond 'King of the Air' dat Veronica vorig jaar uitzond, best wel leuk om naar te kijken. Je zag niet aldoor 100% kite-actie gedurende het hele programma, maar een beetje afwisseling met andere dingetjes maakt het ook wel weer interessant, vind ik.
En bovendien moet het programma ook een beetje leuk zijn voor een breed publiek, anders verdienen ze er niks aan omdat dan niemand kijkt (behalve de kite-fanaten natuurlijk...)!!!
Maar de volgende keer dat weer zo'n programma op tv komt, moet het wel gepresenteerd worden door iemand die er een beetje verstand van heeft. Dat oogt ook een stuk professioneler. Maar ja, vind maar ff snel een kitende presentator!!!
Friederike

Antwoord #12 Mei 20, 2005, 10:06:54
edit2Rapporteer  
... nou ik wacht het nog maar even af...SBS blijft toch de grootste rotzooi zender van Nederland! Als ze net zo'n programma als Veronica maken, met zo'n trendy soapacteurtje als presentator die er zelf de ballen verstand van heeft zie ik het somber in...

Dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn want Red Bull heeft een aardige vinger in de pap en is de grote geldschieter....dus die zullen vast en zeker zeggenschap hebben wat betreft de presentator (als ze uberhaupt met een presentator gaan werken)
sjimmie
Gast
Antwoord #13 Mei 20, 2005, 12:07:28
edit2Rapporteer  
SBS is eigenaar van Veronica, dus volgens mij verandert er niks. Ik vond het trouwens een prutprogramma!!! Veel te weinig actie, zelf 1 hele aflevering die compleet los stond van kitesurfen. Maar goed, misschien dit jaar beter...
Moza

Antwoord #14 Mei 20, 2005, 19:44:04
edit2Rapporteer  
Wouter Nicolaas presenteert en kite...why not?!
Erik Verhe1j

Antwoord #15 Mei 20, 2005, 19:51:57
edit2Rapporteer  
Actie is leuk, maar ik begrijp goed dat ze niet 40 min vol actie kunnen stoppen. Bovendien gaat het dan voor sommige niet kitende mensen snel vervelen.

En de presentatoren deden ook niet alsof ze er verstand van hadden.. zo konden zij vragen stellen die voor de kijkers ook van belang waren.  .^
naish23

Geen avatar

Antwoord #16 Mei 20, 2005, 20:40:35
edit2Rapporteer  
... nou ik wacht het nog maar even af...SBS blijft toch de grootste rotzooi zender van Nederland! Als ze net zo'n programma als Veronica maken, met zo'n trendy soapacteurtje als presentator die er zelf de ballen verstand van heeft zie ik het somber in...

Dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn want Red Bull heeft een aardige vinger in de pap en is de grote geldschieter....dus die zullen vast en zeker zeggenschap hebben wat betreft de presentator (als ze uberhaupt met een presentator gaan werken)

Als dat zo zou zijn dan hadden ze dat bij die serie van Veronica dan toch ook gedaan? Maar goed, misschien ben ik te negatief...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.