#RemcO#
|
ik vind dit boardje ook wel heel vet!!
|
|
|
Jolien.
|
Alleen jammer dat die padsop zn ogen zitten (want dat is toch zo) Verder natuurlijk mooi dat je zo blij bent met je board!
|
|
|
Moradius
|
Nice! Ziet er erg goed uit in het echt. Wel jammer dat je 'Guitarra' design het niet heeft gehaald, vond die namelijk persoonlijk het mooist.
|
|
|
#RemcO#
|
heee, 't echte boardje is toegevoegd, ziet er top uit.. maar zoals joolienz ij.. jammer van de foodpads op de ogen
|
|
|
Ondabeach
|
Haha zag er in het echt ook mooi uit.. jammer dat we niet ff van boardje konden ruilen, we moesten zo nodig overleven in die hoosbuien. Ik vond je trix wel erg gaaf ik doe ze ook wel eens . "nosedive into buttslam" en dan een no footer er achter aan.
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Nice! Ziet er erg goed uit in het echt. Wel jammer dat je 'Guitarra' design het niet heeft gehaald, vond die namelijk persoonlijk het mooist.
tja, het was een stemming, en ik denk dat die junks hier toch meer in die spuit zagen...
|
|
|
180cc
|
Kvind de vorm beetje oud lijk. Tegewoordig zijn de meeste planke breder bij de tips. Dit lijkt zo oud board maar met een nieuw design.
|
|
|
|
|
Geronimo79
|
kick ass hoor.. zal het design nooit mooi vinden.. maar jah. das smaak kwestie.. net zoals veel mensen die mijn designs niet mooi vinden. Grappig is ie dan weer wel. Erg grappig bedacht. Maar veel kewler.. het boardje vaart goed.. gaaf zeg.. hoop dat je er nog veel plezier mee mag hebben.
|
|
|
|
El Rudo
|
@ matta: om in chop-golven te blijven staan lijkt mij: - knieën gebogen en flink "schokbrekeren", zodat je boardsnelheid behoud - goed kijken golven beoordelen en anticiperen - met de golf (roller) mee kan je vlak voor de top opwaardse druk verliezen omdat je relatieve snelheid tov het water ineens lager is, evt. compenseren door extra druk op je achterste voet - zorgen dat je voorkant van je board altijd ruim uit het water steekt (druk op achterste voet) - kite wat hoger (niet te hoog want dan vlieg je telkens van de golf af) verder bleek gisteren dat je om nog harder te gaan het boardje iets kan "draaien" (niet verdraaien), dus de achterste punt van je rail nog verder in het water drukken, voelt in het begin een beetje geforceerd aan maar je schiet echt weg. succ6 @ themplar: mooi was kennelijk ook niet de maatstaf hier, maar hij is wel leuk en kleurt goed bij m'n sjokweef! Jij maakt trouwens designs die ik mooi vind! de andere inzendingen staan hier, ik vond die fractal wel de mooiste: http://nederlandkite.forumup.nl/viewtopic.php?p=866&mforum=nederlandkite#866
|
|
|
Geronimo79
|
Ik denk dat ie in de smaak valt omdat het zooooow onlogisch is.. een koe en kiten... heheh.. zie et al voor me. Hij is gewoon zo verschrikkelijk fout dat ie weer gaaf word.. En das best knap om te bereiken. Vind het wel erg jammer dat die pads over de koe heen komen... Wel gaaf dat de boardjes ook goed zijn.. had m'n bedenkingen van te voren.. maar ze zijn er echt top uit gekomen. Vooral gaaf dat ie bij je schokgolf past.
Kennelijk zijn er idd meer mensen die m'n designs leuk vinden.. ben gevraagd door een australisch kiteboard merk om designs te gaan maken voor hun.. (ben absoluut niet de enige trouwens.. hele kudde van die gasten doe dat gaan doen..)
Kans is niet groot maar hoop je een keer op het water te zien stuiteren met dat ding. Ben erg nieuwgierig.
|
|
|
kitebart
|
@el rudo hoezo je bent nog niet aan jumpen toe ?? 22 knopen 16 m shockwave, gewoon ff trekken aan die baar en gaaaaan met de banaan grts Bart
|
|
|
El Rudo
|
ja bart, maar eigenlijk diep van binnen ben ik een scheitert. Ik ben zo'n figuur die z'n eerste sprongetje helemaal voor gaat kauwen en het dan in een middagje helemaal leert, zo is het met het hele kiten ook gegaan. Aard van het beestje. En ik ga ook eerst leren landen voordat ik ga springen!
|
|
|
El Rudo
|
Vind het wel erg jammer dat die pads over de koe heen komen...
ja maar dat vond ik nou net leuk om te doen bij het ontwerpen, vol met die pads op z'n ogen (het is toch maar een foto), en het is kicken om die knettergele oormerken aan je voeten te zien zitten als je gaaaaaaaaat! Leuk dat je als kite-art ontwerpert aan de bak kan, moet lukken lijkt me.
|
|
|
kitebart
|
@el rudo : haha, ben eigenlijk ook wel beetje zo ..... Maar als het water diep genoeg is kan je toch wel lekker jumpen met een shockwave, zonder risico lijkt me. PS: supergaaf board
|
|
|
kite fly
Geen avatar
|
El Rudo
Zit daar 2 weken in Italy met kite in kofferbak bij 35 graden in de zon.Dus ik had wel een of andere vett gave trick willen zien,2 weken kunnen oeffenen.Nou,nada niks die avond. Kom op,de lucht in met die koe.Ging wel lekker hard die avond he'
|
|
|
|
dollebol
Geen avatar
|
@themplar: leuk toch dat je designs voor hen mag maken, ben jaloers :-) kan wel geloven dat het een kick geeft om een ander met jouw design te zien rippen, succes er mee
|
|
|
Geronimo79
|
heheh.. ben ook heel benieuwd.. vaart al wel wat rond met designs van mij.. nouja 2 andere. Ozone boardje.. (staat op kitehigh onder zelfbouw ergens.. maandje of 5 terug) en een f-16 boardje.. (niet zo heel tevreden meer over.)
maar goed.. zo kewl als de Moo Moo van el rudo heb ik ze nog niet. Tis niet mooi.. maar wel heel erg gaaf boardje. En daar varen er denk ik straks wel meer van rond. En.. australisch merk.. dus die zie ik waarschijnlijk nooit varen..
|
|
|
leeany
|
is 3e aussie? dacht dat het van gillion zelf was :S
|
|
|
Gwensio
|
is 3e aussie? dacht dat het van gillion zelf was :S
is ook! alleen waar themplar designs voor gemaakt heeft is aussi;)
|
|
|