bramvk
|
Zo, koud weer spullen compleet. De Ocean Rodeo soul was al binnen.
Vandaag aangevuld met een beanie, Ion 6/5 socks en Magic marine gloves, dus morgen het water op :-)
|
|
|
Paulki
Geen avatar
|
Vandaag ook maar de C-skins Nxgen 2mm gloves gehaald bij Versus. Daarna gelijk uitgeprobeerd, en ze bevallen erg goed. Lekker dun en toch warm.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Zo, koud weer spullen compleet. De Ocean Rodeo soul was al binnen.
Vandaag aangevuld met een beanie, Ion 6/5 socks en Magic marine gloves, dus morgen het water op :-)
Heerlijke schoentjes, al zeg ik het zelf Ik krijg binnenkort ook de Soul binnen Hoe vind jij de Soul zo ver en wat zijn jouw maten en welke maat heb je gekozen ?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Op aanraden van John (Ride) ook maar een paar goeie en hoop warme gloves aangeschaft. Laat de kou maar komen.
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Waar heb jij ze vandaan taco? Kan ze nergens meer vinden in xs... nu dr o neill techno butter gekocht, zouden erop moeten lijken maar vind ze niet echt lekker zitten.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Kan je ze mooi meenemen naar Sal Taco...lekkere warmere handjes
|
|
|
bramvk
|
[Heerlijke schoentjes, al zeg ik het zelf Ik krijg binnenkort ook de Soul binnen Hoe vind jij de Soul zo ver en wat zijn jouw maten en welke maat heb je gekozen ? Ik heb de Soul in maat L: ben 176 en weeg 78 kg. Fijn pak, kan niet anders zeggen. Gewoon passen zeg ik.
|
|
|
|
|
TBK
|
Ziet er goed uit , ga je veel plezier aan beleven. Die badgasten in Cumbuco gingen er ook lekker mee te keer. Zelfs de Beun ging er mee los, maar dat kwam omdat ie al gesponserd werd met een vis op zijn arm !
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
I hope so TBK, vond de 7 meter TS 2012 heerlijk dus nu me 9.5 kahoona maar weg gedaan en me 7 meter ingeruild en 2 mooie 2014 modellen binnen gesleept Lekker makkelijk pompen voortaan
|
|
|
TBK
|
Een Kahoona zal je nooit meer aansschaffen denk ik als je hiermee het water bent op geweest. Het oppompen is echt een verademing met die grote ventielen. Succes ermee !
|
|
|
|
|
|
|
|
TBK
|
Kon je het weer niet laten Tim. Veel plezier ermee, ziet er goed uit!
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Aha nu weet ik waar het prijskaartje op het tafeltje van schellie vandaan komt.... Veel plezier ermee tim
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Hoe zit het met de rocker ten opzichte van de trax Tim ?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Board heeft zeer veel rocker, meer dan mijn asylum. Ik denk wel zo'n 5,5cm, echter, er zit ook een flinke concaaf in wat de rocker weer wat opheft. Boardje ziet er goed uit, morgen maar ff ruilen met Tim, kan hij op mijn asylum en ik op de spicy .
|
|
|
|