Ik vaar ook Best en heb in de afgelopen jaren zowel telefonisch (bellen naar de US) of via de mail contact met ze gehad. De mail via de link hierboven is het makkelijkst en je krijgt altijd antwoord. Anders een verkooppunt hier in NL proberen?
thanks voor de reacties ik heb zeker een waroo inderdaad geen 10m maar een 9 m mijn fout maar het probleem is dat ik een dagen geleden na een lange winter wachten gaan kite e dus wet suit aan kite mee(en toebehoren) op het strand me kite uit gevouwen en beginnen met pompen de eerste tube ging perfect 2 tube liep leeg(raar want ik heb de kite heel op geruimd en zorg vuldig uitgevouwen opgehangen in me slaapkamer voor de winter)maar goed kan altijd 1 tube lek is al gek als je zo zorg vuldig met je kite om gaat maar het kan gebeuren dus even checken en tube 3 op pompen en ja hoor die loopt ook leeg tube 4 ook leeg dus vet balen maar toch nog even de leading edgs op pompen om te kijken of die nog goed is en nee hoor die loopt ook leeg dus ik naar de surf shop en blijkt het een kwaal te zijn van best blade en nobile versie 2010 omdat die alle drie bij de zelfde fabriek de bladders koopt en er een verkeerd stofje gebruikt zou zijn zal er door warmte zwakke punten in de bladders ontstaan waardoor die bij op nieuw op pompen lek gaan ik wil contact met BEST op nemen omdat ik dit heel jammer vind en omdat het een fabrieks fout is vind ik dat niet zo BEST dus wil ik dit graag proberen op te lossen en kijken of ze mij daar in willen helpen / te gemoed kunnen komen