Bubke
|
Bijna een week verder weer, hebben meer mensen nog steeds niets ontvangen????
|
|
|
Hugo
|
ik ook nog niet!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Tom
|
Hier in zuid holland ook nog niet ..
|
|
|
Mak
|
ff topic omhoog gewerkt,...
nog steeds 0.0 van die gasten vernomen. geen bevestigingsmail, geen shirt, geen magazine... (cry_kitesmiley)
iemand al iets gehad ?
|
|
|
Bubke
|
Ook hier niets vernomen of ontvangen
|
|
|
Rik2809
|
Ach 't kan allemaal nog erger hoor. Ik heb eind vorig jaar een abonnement genomen op access magazine en kreeg daarbij een promo DVD van North.(niet echt bijzonder) Wat schertst mijn verbazing.......2 weken later krijg je er een longsleeve bij. Grijp ik er dus net naast. (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
|
|
|
LEAF
|
Ik heb contact met ze gehad van verleden week en mij is toegezegd dat binnen twee weken de nieuwe Access in de bus ligt. De longsleeve kan nog ff duren want die waren op en zijn weer besteld bij Naish. Ben benieuwd.,...
|
|
|
piede
|
Ach, als ze daar bij acces een beetje slim bezig zijn zetten ze netjes in het voorwoord een verontschuldiging.... Komt daar ook nog es wat zinnigs te staan
|
|
|
Hugo
|
Er zijn vorderingen..... Het geld is overgeschreven..... Nu moeten ze wel heel rap zijn......... :
|
|
|
Elwin
Geen avatar
|
Ik heb hem binnen!!! Alleen ze vallen wel erg groot..
|
|
|
Hugo
|
(cry_kitesmiley) Ze hebben het geld nu al een week en nog niets... Het begint een beetje om te huilen te worden (cry_kitesmiley)
|
|
|
Fuelled Mark
|
Ik heb ook nog niets binnen en al weken geleden betaald, maar weer eens gaan bellen met die gasten..........
|
|
|
tom@sk00l
Gast
|
al gaat iedereen bellen houden we ze alleen maar op, relax het komt echt wel stellentje verslaafde
|
|
|
Mak
|
nog nix........... pffff word er gek van,
|
|
|
Gerrie
|
Wacht er ook nog steeds op. Geld is al wel een aantal weken geleden afgeschreven. Het zal vast wel goed komen
|
|
|
bignelis
|
Heb de nieuwe access....maar mijn longsleeve nergens te bekennen....wel een helemooie advo in de Access gezien: Lidmaatschap met Naish Longsleeve....Mensen ik vind dit misleiding....
|
|
|
Maurits
|
Geduld mensen, dat was toen ook zo met de North dvd's. Dat kwam ook pas een maand of 2 later.....
|
|
|
bignelis
|
Geduld mensen, dat was toen ook zo met de North dvd's. Dat kwam ook pas een maand of 2 later.....
Maurits....omdat dit vaker gebeurt wil het niet zeggen dat we het normaal moeten vinden...
|
|
|
Mak
|
Heb de nieuwe access....maar mijn longsleeve nergens te bekennen....wel een helemooie advo in de Access gezien: Lidmaatschap met Naish Longsleeve....Mensen ik vind dit misleiding....
hahaha ja idd, ook gezien ja (betekent dus dat ik hem binnen heb gekregen ja) goeie advertentie :-) Verder moet ik wel zeggen dat het blad echt SUPER is, ziet er echt professioneel uit, en de testreports is echt iets waar je wat aan hebt.
|
|
|
Bubke
|
En heeft iedereen z'n Naish long-sleeve al binnen?? Ik in ieder geval nog steeds niet; wel 2 weken geleden o.i.d. de access ontvangen. Gaat echt nergens over deze actie. Volgens mij heb ik 3 maanden geleden o.i.d. op Kite-high het actie-formulier ingevuld!!!
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
|
|
|
Soul Crew
Gast
|
Aloha, Hier een berichtje van de Soul Crew. De actie met de Naish-longsleeve gaat mega los! (wat wil je een GRATIS Naish longsleeve twv € 39,95 bij een abonnement van € 14,-!!! (sealedlips_kitesmiley) Vandaar dat de shirts even op zijn, maar er zijn nieuwe besteld bij de importeur. We doen ons best om ze zo snel mogelijk in huis te hebben. Dus even geduld aub. Mocht je meer willen weten drop dan een mailtje naar info@soulonline.nlSurf's up & rock on!
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Goei aktie van Access. Ik krijg een longsleeve en twee magazines maar het abbonementsgeld willen ze blijkbaar niet hebben. Jammer want blad nr. 4 heb ik ook niet ontvangen, of is deze nog niet uit?
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
Ik heb hem ook besteld...uhm in mei ergens. Ging op vakantie en kwam twee weekjes later thuis toen lag hij netjes op de mat maaruh.... Waneer komt dat 4e blad????? juli/mei/augustus/september?? toch?? Verder is het een blad. mzzsl
|
|
|