|
Langbeest
|
Wachten, wachten wachten wachten...............pfffff wanneer komen de pakketjes. Kom wel effe buurten mannen
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik zie ze ook alleen maar terug lopen en het lijkt wel of er af en toe een motorrijder voorbij komt crossen
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nee, de paar kites die er vanmorgen nog hingen zie ik nu ook niet meer .... Ik sla vandaag maar over...
|
|
|
Teigetje
|
Heb Peter gebeld neemt niet op staat al op het strand denk ik, maar hier is het nagenoeg windstil Denk dat spulletjes maar in de winterstalling gaan, hier hagelt het nu en valt recht naar beneden
|
|
|
|
Langbeest
|
Hier in Heemskerk blauwe luchten en het windje gaat aan......ik zeg, "gaan mannen"
|
|
|
|
Teigetje
|
He he zag Peter net voorbij gaan op de webcam. Die rood met wit, is toch zijn 11 meter.
|
|
|
|
tomdfireman
Geen avatar
|
Wat is jullie ervaring met sites zoals 10 minuten waarnemingen e.d? Die geeft zojuist 25 - 34 knopen aan maar als ze op de webcam met 11 meters bezig zijn klopt er geen hol van... M.a.w, is er een groot verschil tussen de 10 minuten waarneming en de daadwerkelijke windkracht??
|
|
|
@LaurenS
|
Rood wit blauw is mijn 9m2
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk was zaaaaaalig, eerst overpowered met de 9m2 en later werd het wat tammer ... zag Zwafra ook nog voorbij knallen met een big smile , moet je gewoon vaker doen Frank...dat zeetje is zo slecht nog niet !!!
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Wijk aan Zee was super .... ! Het leek wel zomer Beetje veel mountainbikers op het strand maar daar verder geen last van gehad. Toen ik op het strand kwam was de wind nog best straf voor mijn 12 maar toen de zon echt doorbrak en de wind iets minder werd was het helemaal perfect. Lekker heen en weer kunnen varen tussen pier en bunker. Weer een topdag!
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Jep, was weer top op WaZ, nu al 5 sessies gehad in dit top nieuwe jaar, als we zo door gaan we die 53 sessies van vorig jaar dik inhalen!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja ..was eerst niet helemaal zeker of het wel goed waaide ... ..toch maar even naar Wijk (pier) gegaan en......wat een lekker (mid) dagje ruim 2 uurtjes op water gestaan met een lekker windtje en veel zon .. Veel bekende gezien ..maar weinig gesproken..
|
|
|
Teigetje
|
Man wat was ie weer lekker op wijk bunker heerlijk met de tien gekite. Tim ging ookweer lekker jihaaa
|
|
|
Tim_GTS5
|
Bunker en Pier was top wat een lekker dagje zeg met de 9 , 4000 fietsers maar wij gingen een stuk harder Ook nog een nieuwtje en in 1 keer natuurlijk ... darkslide backroll Degene die niet zijn geweest hebben een mooi daggie gemist hoor !
|
|
|
@LaurenS
|
Degene die niet zijn geweest hebben een mooi daggie gemist hoor !
Op zeker ja, hij was goed
|
|
|