FLOF

|
Cool, een shorty voor 40 euro, daar kun je bijna geen buil aan vallen 
|
|
|
Rutger II

|
Nouja, in de shop kost een shorty 50 euro, en dan heb je wel een goed merk.
|
|
|
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
|
voor die prijs kun je wel een wetsuit per jaar verslijten, alleen jammer dat t 3mm is en geen 4/3 of 5/4
|
|
|
Jeks one

|
laat ik nou net een zomerwetsout nodig hebben...... relaxed
|
|
|
|
pollepel

|
Ja ik ook. ben je toch een beetje zekerder van de kwaliteit. Maar als iemand hem heeft gekocht laat ff weten hoe ie is.
|
|
|
AnalogePixel

|
Shorty kan je bij de Decathlon ook halen voor 25 euro 
|
|
|
plaaggeest

|
ja ik hem ook bij de decathlon vandaan 25 euries. mja voor 50 euros heb jij geen neilpryde of mystic shorty hoor! Een kindermaatje van prolimit is al €59,- ongeveer. in surfzaak waar ik werk zie ik ze niet zo goedkoop
|
|
|
Rutger II

|
Voor 50 euri heb je echt wel een merk shorty dark rider, gewoon ff zoeken.
|
|
|
Freija
Gast
|
Wat heb je bij Decathlon (waar is die winkel) dan voor 25 euro???
|
|
|
Rudolf

|
Ja, ik zie in die folder van Decathlon inderdaad shorty's staan voor 20 euro. Maar ik kan er niet vinden of je ook online kan bestellen, woon namelijk niet in A'dam
|
|
|
AnalogePixel

|
idd, ik heb 'm vorig jaar gekocht bij de Decathlon in Amsterdam..
|
|
|
Bazmark

|
(grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) "B-square" ik kom niet meer bij!!! B-square met een lidl pak, zou het?? De eerste lidl teamrider schijnt zich al gemeld te hebben bij de PKRA 
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
Decathlon, zit in ieder geval in amsterdam. bij amsterdam arena. naast de media markt. tegenover heiniken music hall
|
|
|
Frits

|
Ze verkopen er ook naish boxers:P
|
|
|
Jurrien

|
hahahahahahah (grinnik_kitesmiley)
en ze hebben ook onderwatercamera's bij de lidl voor 10 eu
|
|
|
D1is

|
in kerkrade bij decathlon shorty voor 20 euro!!!! nog steeds niet kapot en zit goed!
|
|
|
walker

|
Heb gekeken op decathlon.nl inderdaad amsterdam en kerkrade maar ook veel in belgie, misschien het overwegen waard als je in zeeland bent? Ik ga er eens een proberen van decathlon, ik bedoel 20 euro kun je je geen buil aan vallen denk ik dan.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
ik heb nog een shorty nodig :^) whehe.. en ik verkoop me oude.. =) maar onderwatercamera van 10euro.. crisis! en zo'n 1 willik al vet lang.. mjah.. strXx schaf ik weer bagger aan
|
|
|
Joris

|
mja die onderwatercamera is zon wegwerpding he neem ik aan.
|
|
|
G.J

|
Neh valt wel mee hoor. Ik ken hem wel (of iets wat er op lijkt). Tis wel een bagger toestel natuurlijk maar je kan gewoon rolletjes wisselen hoor. Wel grappig voor onderwater of waterdichte fotos  Maar verwacht geen super kwali fotos dus..... greetz GJ
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
voor fotos tot 1m onderwater ofzo is dat. Maar voor kitefotos vanuit het water is het best leuk.
|
|
|
Marc de Munnik

|
Neh valt wel mee hoor. Ik ken hem wel (of iets wat er op lijkt). Tis wel een bagger toestel natuurlijk maar je kan gewoon rolletjes wisselen hoor. Wel grappig voor onderwater of waterdichte fotos  Maar verwacht geen super kwali fotos dus..... greetz GJ Ach, het is maar €10!!
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
kw8 wel op me loon
|
|
|