larssmits
Gast
|
alleen geen beginner meer...
weet niet waar in de omgeving eindhoven je woont, maar ik woon in bakel
|
|
|
F-one-Hans
|
Hoi Tim,
Ik kom uit Eindhoven en rijd vaak alleen naar zee. Dit komt omdat ik meestal 's ochtends werk, de wind in de gaten hou en dan rond de middag vetrek naar zeeland. Ik heb een egen bedrijf en ben 's middags wat flexibeler.
Afhankelijk van de wind ga ik naar de Grevelingedam, Herkingen of brouwersdam.
Ik kite iets meer dan een jaar en zit op niveau 3 (van 6).
Laat maar iets horen als je samen wilt rijden.
Tot Kites
|
|
|
alexx
Gast
|
kom uit eindhoven kan hoogte lopen neem af en toe een sprongetje...
|
|
|
tim24
Gast
|
hoi hoi.
das mooi veel mensen uit de buurt. ja het is voor mij vooral kijken wanneer ik een keer tijd heb. ik ben docent aan een midelbare school en daarnaast geef ik nog te veel hobby lessen hahah. maar op een zondag kan ik meestel wel. en natuurlijk de school vakanties.
maar als ik weer een keer kan dan zet ik het op tijd op de site en dan moeten we kijken wie er kunnen. hoe meer hoe beter neem ik aan.
groeten Tim
|
|
|
|
tim24
Geen avatar
|
ook tilburg ligt op de richting. ik ben aan het denken om volgende week zaterdag (9-9) te gaan. lekker op tijd vertrekken en dan rond een uur of 7 naar huis. want in de avond moet ik weer weg. ik weet verder niet wat het weer doet. en ik moet nog kijken of ik een auto kan regelen. maar ja als er meer zijn is het misschien gezellig. laat iets achter op forum of mail naar t.zijderveld@gmail.comgroeten tim
|
|
|
tim 24
Gast
|
hoi hoi,
om even precies te zijn waar ik woon. ik woon in het dorpje mierlo.
hopelijk is het zaterdag goed weer. dus als je intresse hebt laat iets weten. misschen gaan we wel met meer mensen altijd leuk.
groeten Tim.
|
|
|
prutsers
Gast
|
ik woon in veldhoven helaas kan ik zaterdag niet maar zondag wel lijkt me leuk
dennis (kitertjuh) ga je dan ook mee
Gr Jeroen
|
|
|
kitertjuh
|
@ tim
laat maar weten wat je doet ik ben vrij.
|
|
|
Lex
|
Ik kite iets meer dan een jaar en zit op niveau 3 (van 6).
Waar staan die nieveau's?
|
|
|
kitertjuh
|
iko site volgens mij
|
|
|
tim24
Geen avatar
|
en ja helaas. ik om gisteren mijn trainer tegen van mijn andere hobby en die verteld me dat we dit weekeind oefenwedstijrden hebben. dus ja helaas.
voor mij zit het er deze week weer niet in. maar ik wil nu gaan kijken voor dan maar weer volgende week zondag of zo. ff afwachten dus maar.
ik zet het weer op de site.
groeten Tim
|
|
|
Eev
|
he ik ben 27 jaar en ben intermediate (alles behalve grote sprongen) ik woon in eersel (15km onder Eindhoven) en wil graag eens afspreken met mensen uit de omgeving!
mail me of bel me 0627881415
groetjes eveline
PS bv morgen 20 mei?
|
|
|
Eev
|
He ik ook! zullen we keer samen gaan? gr eveline uit Eersel 0627881415 kom uit eindhoven kan hoogte lopen neem af en toe een sprongetje...
|
|
|
Eev
|
He hallo ik kom uit eersel, zin eens samen te gaan kiten? gr eveline hoi hoi,
om even precies te zijn waar ik woon. ik woon in het dorpje mierlo.
hopelijk is het zaterdag goed weer. dus als je intresse hebt laat iets weten. misschen gaan we wel met meer mensen altijd leuk.
groeten Tim.
|
|
|
stijn
|
Ik ook uit Tilburg en rij elk weekend als er wind staat naar Zeeland ( vrouwepolder, neeltje jans en brouwersdam). Kite al een jaar of 3 en ben zeer verslaafd, Als we keer kunnen carpoolen van Tilburg komen we namelijk allemaal langs op de route Zeeland scheelt dat weer behoorlijk wat duiten op de brandstof. Groeten Stijn stijn.de.jong@home.nl
|
|
|
wills
|
Hallo nog iemand uit de buurt van eindhoven,kite voornamelijk in het weekend.Maar vrije dagen met wind worden natuurlijk ook op het strand besteed.Kitemaatjes hebben niet altijd tijd dus afspreken met mensen uit de buurt is cool(mail,msn) aloha
|
|
|
helium
|
Hier nog 1tje uit Tilburg. Ik ga zowat elk weekend en we zijn meestal al met een man of 5/6.(auto`s voldoende) Meestal oostvoorne,vrouwenpolder,strand horst of Muiderberg. Gezellig wat met mede-kiters uit je eigen provincie te gaan knallen. So next time book me in!!! robhouwen@hotmail.com
|
|
|
|
|