B a r t
|
Nice pimpo, me ijshockey schaatsen zijn trouwens egt helemaal afgeragt door Lex denk:P maar valt wel weer te slijpen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nice pimpo, me ijshockey schaatsen zijn trouwens egt helemaal afgeragt door Lex denk:P maar valt wel weer te slijpen ' De mijne had ik 'toevallig' na vier jaar weer eens laten slijpen. En geen cent spijt van gehad want om enigzins te kunnen stoppen moet je die ijzers hard het ijs in douwen Later zijn we nog gaan kijken bij de groeven die achter gebleven zijn in het ijs, en die waren behoorlijk. Zie ook de "spray" achter mijn schaats Ik zit nu in dubio, van mij mag het wel weer zo hard gaan vriezen eigenlijk
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mooie foto Michiel!
|
|
|
pimpoldi
|
haha dat remmen is gaaf he! ik liet sporen achter van 10-20 meter ofzo! haha sleurbak ook die nasa! maar wel heeel gaaf! @ michiel dos: doe mij maar lekker die 25 graden 21 knopen zuidwest..... maar voor een paar keer is dit ook gaaf!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
haha dat remmen is gaaf he! ik liet sporen achter van 10-20 meter ofzo! haha sleurbak ook die nasa! maar wel heeel gaaf! @ michiel dos: doe mij maar lekker die 25 graden 21 knopen zuidwest..... maar voor een paar keer is dit ook gaaf!!
En zo is het!!! Idd. de sporen waren diep, maar vooral ook erg lang Er was daar iemand bezig met een 1m2 Nasawing plus een PL buggy op schaatsjes. Ondanks de grootte ging dat ding ook behoorlijk hard. Zo'n wing trekt gewoon erg hard voor zijn oppervlakte (0 depower natuurlijk), en dankzij de weinig weerstand van je schaatsen is upwind niet zo'n heel probleem. Heb ze ook zien kitesurfen met nasawings, is ook mogelijk. Echter upwind zeer moeilijk. @ Le@n: thanks!, was echt heel vet
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Mooie foto Michiel! jaa dank je Le@n, met de htc S710 (bellen gaat er niet mee maar hij maakt prachtige foto's )
|
|
|
Micky
|
Idd mooie foto... Was er na de eerste keer op de Rottemeren (22 knopen) wel achter dat je veel, heel veel ruimte nodig hebt en weinig mensen op het ijs.... Het gaat gewoon echt hard en je bent het niet gewend op schaatsen die bijna geen weerstand hebben. De krabbenplas ken ik goed.... Jarenlang in de Lickebaertshoeve in Maasland gewerkt en als je karpervisser bent dan is de krabbenplas een begrip... Ik had in jullie geval ook eerder naar de Foppepolder gegaan....net ff iets groter... Of hadden jullie maar voor 1x in naar mij geluisterd, Nieuwkoop (zuidplas) rullezzzzzzz Zondag maar weer een keer op water knallen....
|
|
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ook maar meteen een dag kiezen? Komt Woensdag jullie uit?
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Micky = rayonhoofd van *** Sterren Kiten Op Het IJs ***
Helemaal met je eens Wel 5 sterren dan hé voor zijn prestaties ***** Knuffel doen we er ook nog bij
|
|
|
pimpoldi
|
jongens ik zie morgen weer woei komen!! gaan er nog mensen knallen ??
|
|
|
Micky
|
Micky = rayonhoofd van *** Sterren Kiten Op Het IJs ***
Had maandag wel een lekker 5 gangen ontbijt van Jonny Boer (Librije, Zwolle) op de Wine-profesional beurs..... Hij heeft ook 3 *** echter wel van Michelin.... (op de graat gebakken zeetong met zolderspek was top )
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
...(Librije, Zwolle)... ) Ga je dat voor die cultuurbarbaren er bij zetten Hmmm, een orgasmische kitesessie of een orgasmisch culinear hoogstandje van Johnny. Dat zijn lastige keuzes idd Micky rookt niet meer. En Bob bewaakt de koelkast sindsdien. Dus tja ga je al snel als het niet waait stiekem naar culineare gerechten op zoek!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Slim ook om nu pas te stoppen nu hij kites heeft waar je gewoonweg niet sjacherijnig van kunt worden Overigens waar was afd. Leiden op de Slufter vandaag
|
|
|
Jacq
|
Werken
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Werken Ik kon ook niet, morgen wel tijd. Ga denk ik naar Wijk aan Zee, of als het te veel zuid is naar Slufter/Playa. Hoe dan ook, gekite zal er gaan worden
|
|
|
Micky
|
Ziet er in de middag wel goed uit.... Hij draait naar Z-W en een knoopje of 20. Denk dat het of Wijk gaat worden of mssn Katwijk... Ro en Jacq nog plannen??
|
|
|
Jacq
|
weer werken
|
|
|