|
|
Idefixe
|
Zo, waar was iedereen. Een beetje wisselende wind die aan het einde van de middag lekker toenam en super stabiel was. Maximaal zo´n 10 vliegers op het water.Helemaal top dus Morgen helaas weer ff werken
|
|
|
Langbeest
|
Morgen ben ik waarschijnlijk wel effe op Mirns.
|
|
|
|
KappuhH
|
Ik morgenochtend denk ik ook. Hoelaat ben je er HH?
|
|
|
Hattori Hanzo
|
moet oom half 4 mn broertje effe naar schiphol brengen....daarna effe een 2 uurtjes tukken.... hoop om 10 uur kwart voor 10 daar te zijn.....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat een top dag vandaag en niet koud gehad. Ik was er omstreeks 14.30 uur en het was net kwap aan genoeg voor mijn 9m2 maar ik wist dat de wind aan zou gaan trekken. Omstreeks 16.00 kwamen er een paar knoopjes bij, ongeveer 20 knoop, en hebben we heerlijk gevaren. Stonden op een gegeven momet nog maar met 4 man op het water... SUPER !!!! @ FonezZzz Neem de grootste kites mee die je hebt. Wind van 25+ knoop komt op Bonaire bijna nooit voor en dan moet je er ivm de warmte ook nog 2 knoopjes afhalen in vergelijking met NL. 80% van de tijd waait het tussen de 14-19 knoop en na 17.00 uur waait het vaak nog iets harder. Have Fun @ Goonie..Ik had geen cap, schoentjes of handschoenen aan dus vond dat ik best mannelijk bezig was
|
|
|
Marko
|
Morgen rond 10 uur aawezig samen met hattori hanzo
|
|
|
KappuhH
|
Hoe was het vandaag? Na de voorspellingen vanmorgen gezien te hebben toch maar naar college gegaan...
|
|
|
Guus91
|
Het was dus echt SICK!!! Om 11 uur aanwezig op het strand, 7'tje opgepomp ff lekker gevaren later toch 9 opgepompt was echt hakken ende beulen zoals het hoort! Knoopje of 23..
|
|
|
KappuhH
|
Tot hoelaat dan? Want volgens de waarnemingen ging de wind rond een uurtje of 12 al weer uit. Nouja, hopelijk morgen als ik vervoer kan regelen. Nog iemand die vanuit zwolle/meppel ofzo die richting uitgaat?
|
|
|
Guus91
|
We zijn doorgegaan tot half 4, er was toen nog steeds wind wel iets minder, ongeveer 18 knopen... Vanaf nu moet ik me helaas gaan focussen op mijn examens....
|
|
|
KappuhH
|
Die waarnemingen en voorspellingen kloppen dus weer eens van geen kant...
Succes met je tentamens!
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Hebben we het over de zelfde Mirns?
was er rond half 11.... 7-tje opgepompt en 20 minuten gevaren in vet vlagerige wind.... daarna was de wind helemaal weg, hooguit een knoopje of 8. de 5 man die op het water stonden konden lekker terug lopen.... .... zijn om half 12 weg gegaan omdat de wind niet meer terug kwam..... wat een klotedag!
|
|
|
piede
|
Die Guus loopt gewoon te lullen man!
|
|
|
KappuhH
|
Lijkt mij ook ja. Kan ik morgen met iemand meerijden? Heb zelf nl geen vervoer
|
|
|
Guus91
|
Die Guus loopt gewoon te lullen man!
Niet dus. Was niet @ Mirns, was op marina.. Balen van Mirns dat de wind daar al zo snel weg was.... Video bewijs materiaal komt er nog wel aan!
|
|
|
KappuhH
|
Wie gaan er morgen uberhaupt varen op mirns/workum? Oppikken op 1 of ander vaag fries station is ook nog een optie
|
|
|
Marko
|
Hebben we het over de zelfde Mirns?
was er rond half 11.... 7-tje opgepompt en 20 minuten gevaren in vet vlagerige wind.... daarna was de wind helemaal weg, hooguit een knoopje of 8. de 5 man die op het water stonden konden lekker terug lopen.... .... zijn om half 12 weg gegaan omdat de wind niet meer terug kwam..... wat een klotedag!
Zo was het wat een rot sessie maar die 20min heb ik wel genoten.
|
|
|
Idefixe
|
Zo hé: Watersportweer geeft voor morgenmiddag "aardig" wat wind af
|
|
|
naja
|
Wat heet, een piek van 34knt.die wil ik niet hebben met mijn 12m. erop, dus kom een beetje later morgen ,tot in de avond mooie 16-17knt.
|
|
|
KappuhH
|
Word cool morgen! Dikke poeier met af en toe een zonnetje!
|
|
|
Hattori Hanzo
|
ja gaaf....kan ik mooi toekijken hoe de bomen plat op de grond liggen terwijl ik aan het werk ben..... damn!
|
|
|