zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik heb deze week nachtdienst even pitten en vanaf een uurtje of 13.00 het water op... Ben trouwens net terug van Schellinlhout maar het was niet veel ,de wind draaide steeds tussen W en NW .. Er zijn trouwens we weer een aantal parkeerplaatsen bijgekomen zo,n 30 maar het is wel te kosten gegaan van het grasveld....
|
|
|
Langbeest
|
Zware onweersbuien hier in Heemskerk. Wel veel wind
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ps Leeft de Beun (Hans) nog ?????? Radiostilte of hij is ziek van zijn rotaties
|
|
|
bredo
|
Ik probeer me los te maken van vrouw en kinderen....Waar gaan we beulen?
|
|
|
zwafra
|
Gaan er vandaag nog mensen naar Andijk het lijkt hier aardig te waaien (NW)
knmi: WIND: IN DE NOORDELIJKE HELFT WESTELIJK GELEIDELIJK NOORDWESTELIJK 5-8 KN, TOENEMEND NAAR 6-12 KN. KUST EN OP HET IJSSELMEER NOORDWESTELIJK 8-14 KN, IN HET WADDENGEBIED 12-17 KN. IN DE ZUIDELIJKE HELFT VARIABEL 2-4 KN, GELEIDELIJK NOORDWESTELIJK 5-8 KN. IN EEN BUI MOGELIJK UITSCHIETERS TOT 20 KN
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gaan er vandaag nog mensen naar Andijk het lijkt hier aardig te waaien (NW) Heb net de havenmeester gebeld van Andijk die melldde dat er geen schuimkoppen waren en dat het windkracht 3 was Scheelt mijn weer een ritje voor Jan L..l rijden naar Andijk . Heb jij nog wel gevaren Frank ????
|
|
|
zwafra
|
Nee ,Geen wind ...maar ik ben even bij van den Berg langs gegaan ,ik had een probleem met mijn boardtje , probleem netjes opgelost ,goede service
|
|
|
|
|
zwafra
|
Heb je voor Jan L..L gereden naar andijk ???? Woensdag naar Wijk ??? Woensdag weer eens naar schellinkhout ... en volgens mijn weersite gaat het al op woensdag waaien ...Theo
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
en volgens mijn weersite gaat het al op woensdag waaien ...Theo Dat heb ik nu al zo vaak gelezen hier...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgenmiddag nog mensen naar wijk, woensdag dus??
|
|
|
FonezzzZz
|
Heeel misschien zijn wij woensdag middag @ wijk bij de pier
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ok dan, ik kom ook ff kijken met de Beun!
|
|
|
@LaurenS
|
Ok dan, ik kom ook ff kijken met de Beun!
Alleen kijken,niet kopen ,gezellig veel te lang gelee dat ik jullie gezien heb
|
|
|
FonezzzZz
|
Zoiezo morgen naar Wijk !! wordt knallen hopelijK!! het zonnetje gaat volgensmij wel schijnen maar we willen wind!
present om 12.00 ws!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Morgenmiddag nog mensen naar wijk, woensdag dus??
Yes!!!
|
|
|
Gerard
Gast
|
Sssst: niemand vertellen, de verwachting voor morgen: De temperatuur ligt opnieuw rond de 20 graden, maar met een stevige zuidwestenwind lijkt het kouder dan vandaag. Boven land is de wind matig, kracht 4, aan de kust vrij krachtig of krachtig, kracht 5 of 6. (bron: KNMI)
|
|
|
|
PeeWee
|
Morgen ook nog zoetwatermannen naar S'hout? Ben zelf vanaf een uurtje of elf of eerder naar S'hout. See joes
|
|
|
zwafra
|
Ja natuurlijk ....Peter Deze zoetwaterman is morgen vanaf een uurtje of 13.00 ook weer eens op schellinkhout...
|
|
|