@LaurenS
|
Met een beetje mzzl persen we er nog 18 knopies uit op Edam.Ik ga vroeg checken en hopen op wind.Zuidstek is daplace
|
|
|
junil
|
Hoi gaat het goed weer zijn voor Wijk aan Zee of Zandvoort? Ik ben net begonnen is wel fijn als er meer mensen zijn die even kunnen helpen groet Junil
|
|
|
@LaurenS
|
Er komt pas later in de middag zuid en west in de windrichting ,dus voor die tijd is de kust geen optie kopie kleine luchtvaart WIND: EERST OZO 8-12 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 12-17 KN. IN DE LOOP V/D OCHTEND V/H ZUIDEN UIT RUIMEND NAAR Z EN 2-4 KN TOENEMEND. IN DE MIDDAG VERDER RUIMEND NAAR ZZW.
|
|
|
ricadelic
|
ik gok op ijmuiderslag om een uurtje of 2
|
|
|
Arctic_Monkey
|
Vanavond iemand naar Wijk aan zee? er staat rond 17u een ZW 18 knopen. En zou het mogelijk zijn mee te rijden vanuit Heemskerk?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
namiddag schellinkhout ben der klaar voor volgens mij kunnen we weer effe varen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga ook maar eerst even kijken op Edam en als dat niets is ga ik naar Schellinkhout ...er moet vandaag toch gevaren kunnen worden. kmni: WIND: ZUID TOT ZUIDOOST 10-15 KN, LANGS DE WADDEN EN IJSSELMEER 15-20 KN. IN DE LOOP VAN DE PERIOD RUIMEND NAAR ZUIDZUIDWEST 12-18 KT, UITSCHIETERS TOT CIRCA 25 KT.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mogge frank hey frank hoelaat ga jij eerst naar edam ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wind draaiend naar ZW, later sterk afnemend. KNMI Ik ga denk eerst met me zoon te voetballen en bekijk het daarna wel weer eens.
|
|
|
zwafra
|
Hey Hans...Ik ben daar denk ik ..om een uurtje of 11.30 .. ik ga nu weg ,het begint hier iets te waaien .. ik ben bij Edam op de Noordkant ( bij camping)..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
oke dat ga ik nie redden kan pas vanmiddag hoop dat er dan nog iets overblijft alvast veel plezier en niet te hoog trouwens nog maar 2,5 maand en dan gaan we los op balena
|
|
|
zwafra
|
Yes ..heb er weer zin in ...maar ik ga nu gelijk maar naar Schel ...want de wind lijkt mij al uit de Zuid /Zuidwest hoek te komen...Ik zie je (misschien )vanmiddag wel..
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mot jij je hondt niet uit laten (dan gaat het tenminste waaien !!!)
|
|
|
|
zwafra
|
Het was weergezellig op schellinkhout ....maar gekite heb ik niet ..de hele middag op wind gewacht ,maar die is niet gekomen... weer een keer voor Jan L#L gereden ... de rest van de week heb ik vrij ..maar er wordt voor aankomende week niet veel wind meer voorspeld ..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Had ik toch weer goed gegokt Lekker langs de kant van het veld staan ouwehoeren en 4 - 1 gewonnen. De mannen gaan als het mee zit dit jaar kampioen worden, met me kleine jongen, ahum, als topscorer Voor de mannen die nog twijfelen, het begint hier weer te waaien..
|
|
|
Retard
|
Ja wij willen ook nog ff gaan maar der is er nog één aan het werk ( anders wordt het schel)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank was ongeveer half 5 en toen ging het los heb 1,5 uur lekker gevaren met zeker 20/25 knopen zonde dat ik vanavond visite krijg anders had ik zeker tot vanavond blijven varen
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Uiteindelijk kwam ie toch nog, ik geloof om 16.30 ofzo. In 1 keer van niks naar zeker ff 20 knots, om na een tijdje weer ff tot onder 10 te zakken voor 10 minuten. Toen kwam ie weer terug met een knoopie of 17..
|
|
|
zwafra
|
hey frank was ongeveer half 5 en toen ging het los heb 1,5 uur lekker gevaren met zeker 20/25 knopen zonde dat ik vanavond visite krijg anders had ik zeker tot vanavond blijven varen Niet te geloven... sta ik de hele dag te wachten en net als ik weg ben begint het te waaien...
|
|
|
@LaurenS
|
Ja bizar ,de meesten hadden net hun kont gelicht toen de wind rond vijfen in eens op kwam.In mijn enthousiasme dacht ik wel ff de zwemlijntjes met een sprongetje te ontwijken .Op[ een of andere manier kwam ik ten val waarbij mijn arm een rare draai maakte.Arm hing er een beetje lam bij en ik verging van de pijn.Medekiter keek ff en constateerde dat mijn arm uit de kom lag.Later in het ziekenhuis in Hoorn hebben ze na veel pijn en moeite mijn arm weer goed gezet.Moest wel platgespoten worden.Net thuis na een lekker happpie eten en mijn arm in een mitella.3 weken rust houden is het devies.
|
|
|