Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

martijnc

Antwoord #12325 Oktober 19, 2009, 13:33:22
edit2Rapporteer  
Ey richard,

Kust is morgen ZO toch? is aflandig?
Retard

Antwoord #12326 Oktober 19, 2009, 13:51:30
edit2Rapporteer  
Je wou toch vandaag ook gaan ????? nu zzw

ZO is aflandig ! !
GetHigh

Antwoord #12327 Oktober 19, 2009, 14:10:15
edit2Rapporteer  
Zijn er dinsdag, woensdag nog mensen op Edam? Ik heb daar nog nooit gevaren maar met ZO is het daar toch goed  te doen. thx.

martijnc

Antwoord #12328 Oktober 19, 2009, 14:12:08
edit2Rapporteer  
ja probleem vandaag is dat ik even geen vervoer heb.. alleen morgen

morgen ga ik schellink proberen
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #12329 Oktober 19, 2009, 16:29:30
edit2Rapporteer  
Gaan er morgen nog mensen naar Enkhuizen met ZO. Ik ga daar morgen even kijken. Ben er denk ik rond 13.00 uur.

Als ik het zo zie, doe ik morgen maar mijn droogpakkie aan. Volgens Windfinder 7 á 8 graden met een gevoelstemperatuur van 5 graden. De kou gaat eraan komen jongens en meisjes. Voor mij voor het eerst met een droogpak. Hopen dat het wat is.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #12330 Oktober 19, 2009, 16:34:39
edit2Rapporteer  
Ik wacht even het bericht af van het waterpeil bij Mirns want anders ga ik ook richting Enkhuizen. Je moet wel naar het grasveld gaan want bij het strand sta je waarschijnlijk in de luwte.
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #12331 Oktober 19, 2009, 17:16:33
edit2Rapporteer  
Vandaag weer een paar uurtjes het water op geweest ,het was geen topdag maar wel genoeg druk in mijn 12 mtr om een beetje te springen .
het water is trouwens alweer aardig afgekoeld ...
droogpakkie maar weer aangedaan.. Grin
Morgen Edam !!
Flyingtrunkie

Antwoord #12332 Oktober 19, 2009, 17:23:46
edit2Rapporteer  
Inderdaad, fris watertje. Zelfs met schoentjes aan nog kouwe teentjes... Tijd voor de winterschoenen. Zonder handschoentjes kan nog net...
Al met al wel lekker gevaren en een beetje springen! loser
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #12333 Oktober 19, 2009, 17:52:12
edit2Rapporteer  
Voor mij deze week zowiezo geen kiten, ben gister in mijn pink gebeten door mijn hond die aan het vechten was met een bouvier.
Hij had me effe te pakken maar moet zeggen dat het geen fijn gevoel is.  ThumpDown
Dus effe een tetanusprik gehaald en de boel dicht laten maken.  Cry
Veel plezier voor de gasten die deze week nog effe lekker het water op gaan. Cool
(HJ) MINI-ME

Antwoord #12334 Oktober 19, 2009, 18:10:41
edit2Rapporteer  
Voor mij deze week zowiezo geen kiten, ben gister in mijn pink gebeten door mijn hond die aan het vechten was met een bouvier.
Hij had me effe te pakken maar moet zeggen dat het geen fijn gevoel is.  ThumpDown
Dus effe een tetanusprik gehaald en de boel dicht laten maken.  Cry
Veel plezier voor de gasten die deze week nog effe lekker het water op gaan. Cool

Ik hoop dat je het niet dicht hebt laten maken want dan moet je het snel weer open laten maken. De viezigheid moet er namelijk uit kunnen. Ik ben expair op dit gebied want wordt regelmatig door honden gebeten :-)
mocem

Antwoord #12335 Oktober 19, 2009, 18:38:32
edit2Rapporteer  
ik moest vandaag eerst na de tandarts, ontstoke zenuw in me kies wat deed dat pijn. de pijn ging weg toen ik op et water stond. dat was dus wel relaxt. al met al 1.5 uur lekker gevaren toen werd het minder in wijk. \
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #12336 Oktober 19, 2009, 19:53:18
edit2Rapporteer  
Morgen toch niet naar Enkhuizen. Cry

Toen ik vandaag thuis kwam, had mijn dochtertje een zware griep. ThumpDown
Morgen blijf ik dus lekker thuis met haar. Op de bank met mijn meissie, snoepies en koekies erbij en natuurlijk een gezellig filmpie.

Veel plezier morgen voor degene die wel het water op gaan. YeSS YeSS
Teigetje

Antwoord #12337 Oktober 19, 2009, 20:28:54
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik hoop dat je het niet dicht hebt laten maken want dan moet je het snel weer open laten maken. De viezigheid moet er namelijk uit kunnen. Ik ben expair op dit gebied want wordt regelmatig door honden gebeten :-)

Bedankt Mini-me, het heeft zo'n 10 minuten flink gebloed en op me rondje loop ik langs de ambulancepost dus daar effe aangeklopt en een verbandje eromheen, daarna naar de Huisartsenpost, die arts heeft de huid wat bijelkaargeduuwd en er drie plakstrips op geplakt die na drie dagen weer los gaan en er een mooi verbandje omgedaan. En natuurlijk een tetanusspuitje in me bovenbeen. Pinkie doet evengoed best wel au. Cry En dat was dan de zondagmiddag. 
DM2008

Antwoord #12338 Oktober 19, 2009, 20:31:38
edit2Rapporteer  
Een herhaling van de iets eerder gestelde vraag: is Schellnkhout wel of niet geschikt om te kiten met Zuidoost? Op het kaartje lijkt het vrijwel ideaal?

Graag bericht, moet vanavond al het grootste deel van m'n gear inpakken Smiley!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #12339 Oktober 19, 2009, 20:33:40
edit2Rapporteer  
Citaat

Bedankt Mini-me, het heeft zo'n 10 minuten flink gebloed en op me rondje loop ik langs de ambulancepost dus daar effe aangeklopt en een verbandje eromheen, daarna naar de Huisartsenpost, die arts heeft de huid wat bijelkaargeduuwd en er drie plakstrips op geplakt die na drie dagen weer los gaan en er een mooi verbandje omgedaan. En natuurlijk een tetanusspuitje in me bovenbeen. Pinkie doet evengoed best wel au. Cry En dat was dan de zondagmiddag. 

Die gasten hebben er geen verstand van!!!! Die wond moet open blijven. Gewoon met een natverbandtje afdekken en regelmatig verversen.
Als je het dus dicht maakt dan gaat het van binnenuit ontsteken en is je hand straks 2x zo groot. Als ik naar de EHBO post ga dan moet ik ze dat ook steeds weer vertellen. Dus bel morgen je huisarts nog ff en leg het nog even uit!!
Sterkte
Teigetje

Antwoord #12340 Oktober 19, 2009, 20:45:35
edit2Rapporteer  
Oke Thanks,
Heb geen trek in een ontsteking erbij. ThumpDown
MEGALOOPBEUN

Antwoord #12341 Oktober 19, 2009, 21:05:01
edit2Rapporteer  
JONGENS JONGENS
wees een kerel zelf naaien en plakken  schater schater
beetje bloed ben ik wel gewend  schater schater schater
kantoor pikkies zeker  Grin Grin Grin Grin Grin
Langbeest

Antwoord #12342 Oktober 19, 2009, 21:09:54
edit2Rapporteer  
In First Blood deedt ie het ook
MEGALOOPBEUN

Antwoord #12343 Oktober 19, 2009, 21:21:22
edit2Rapporteer  
ben regelmatig gewond maar heb altijd naald en draad bij me  schater schater schater schater schater
@LaurenS

Antwoord #12344 Oktober 19, 2009, 21:33:45
edit2Rapporteer  
stelletje ouwe wijfe  schater schater schater ,volgens mij heeft je zwagertje je in je hand gebeten  InLove Morgen Edam  ThumpsUp
Flyingtrunkie

Antwoord #12345 Oktober 19, 2009, 21:37:55
edit2Rapporteer  
Dus effe een tetanusprik gehaald en de boel dicht laten maken.  :'(
Wat een lief hondje..... Doet ie anders nooit! Sterkte d'rmee

Een herhaling van de iets eerder gestelde vraag: is Schellnkhout wel of niet geschikt om te kiten met Zuidoost? Op het kaartje lijkt het vrijwel ideaal?

Herhaling van het antwoord:
http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Schellinkhout
Nee dus, ZZO ken net, ZO is teveel O. dan komt de wind schuin over de dijk...... Ga naar Enk, is veel beter met ZO
Haring High Richardt

Antwoord #12346 Oktober 19, 2009, 21:52:42
edit2Rapporteer  
Citaat
volgens mij heeft je zwagertje je in je hand gebeten
En Zo Is dat !!!!!!!!!!!   ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Morgen vrij dus naar ????????????????????????? Enkhuizen of Medemblik. ??????????
Mot even bijkomen van het weekend met de schone familie  ThumpsUp
junil

Antwoord #12347 Oktober 19, 2009, 22:18:46
edit2Rapporteer  
Hoi,

Gaan er nog mensen naar Edam morgen (20) of woensdag?
Is wat dichterbij dan Enkhuizen vanuit Amsterdam.

groet Junil
DM2008

Antwoord #12348 Oktober 20, 2009, 06:08:55
edit2Rapporteer  

Herhaling van het antwoord:
http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Schellinkhout
Nee dus, ZZO ken net, ZO is teveel O. dan komt de wind schuin over de dijk...... Ga naar Enk, is veel beter met ZO

Thanks! Nou maar hopen dat de wind vandaag wat meer naar zuid draait!

Overigens, ZZO staat ook niet bij de vaarbare richtingen Schellinkhout. En op hanglos, waar natuurlijk dezelfde discussie woedt, wordt aangegeven dat het op Schellinkhout wel kan, maar dat je een stuk moet doorlopen/varen (heb ik inmiddels gelezen).
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #12349 Oktober 20, 2009, 06:27:02
edit2Rapporteer  
Nogmaals Z/O is te doen op Schellinkhout maar de wind is dan bij de kant vlagerig je moet een stuk het water op gaan voor een beetje constante wind ... Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.