Retard
|
Je wou toch vandaag ook gaan ????? nu zzw
ZO is aflandig ! !
|
|
|
GetHigh
|
Zijn er dinsdag, woensdag nog mensen op Edam? Ik heb daar nog nooit gevaren maar met ZO is het daar toch goed te doen. thx.
|
|
|
martijnc
|
ja probleem vandaag is dat ik even geen vervoer heb.. alleen morgen
morgen ga ik schellink proberen
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gaan er morgen nog mensen naar Enkhuizen met ZO. Ik ga daar morgen even kijken. Ben er denk ik rond 13.00 uur.
Als ik het zo zie, doe ik morgen maar mijn droogpakkie aan. Volgens Windfinder 7 á 8 graden met een gevoelstemperatuur van 5 graden. De kou gaat eraan komen jongens en meisjes. Voor mij voor het eerst met een droogpak. Hopen dat het wat is.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik wacht even het bericht af van het waterpeil bij Mirns want anders ga ik ook richting Enkhuizen. Je moet wel naar het grasveld gaan want bij het strand sta je waarschijnlijk in de luwte.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag weer een paar uurtjes het water op geweest ,het was geen topdag maar wel genoeg druk in mijn 12 mtr om een beetje te springen . het water is trouwens alweer aardig afgekoeld ... droogpakkie maar weer aangedaan.. Morgen Edam !!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Inderdaad, fris watertje. Zelfs met schoentjes aan nog kouwe teentjes... Tijd voor de winterschoenen. Zonder handschoentjes kan nog net... Al met al wel lekker gevaren en een beetje springen!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Voor mij deze week zowiezo geen kiten, ben gister in mijn pink gebeten door mijn hond die aan het vechten was met een bouvier. Hij had me effe te pakken maar moet zeggen dat het geen fijn gevoel is. Dus effe een tetanusprik gehaald en de boel dicht laten maken. Veel plezier voor de gasten die deze week nog effe lekker het water op gaan.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Voor mij deze week zowiezo geen kiten, ben gister in mijn pink gebeten door mijn hond die aan het vechten was met een bouvier. Hij had me effe te pakken maar moet zeggen dat het geen fijn gevoel is. Dus effe een tetanusprik gehaald en de boel dicht laten maken. Veel plezier voor de gasten die deze week nog effe lekker het water op gaan. Ik hoop dat je het niet dicht hebt laten maken want dan moet je het snel weer open laten maken. De viezigheid moet er namelijk uit kunnen. Ik ben expair op dit gebied want wordt regelmatig door honden gebeten :-)
|
|
|
mocem
|
ik moest vandaag eerst na de tandarts, ontstoke zenuw in me kies wat deed dat pijn. de pijn ging weg toen ik op et water stond. dat was dus wel relaxt. al met al 1.5 uur lekker gevaren toen werd het minder in wijk. \
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgen toch niet naar Enkhuizen. Toen ik vandaag thuis kwam, had mijn dochtertje een zware griep. Morgen blijf ik dus lekker thuis met haar. Op de bank met mijn meissie, snoepies en koekies erbij en natuurlijk een gezellig filmpie. Veel plezier morgen voor degene die wel het water op gaan.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik hoop dat je het niet dicht hebt laten maken want dan moet je het snel weer open laten maken. De viezigheid moet er namelijk uit kunnen. Ik ben expair op dit gebied want wordt regelmatig door honden gebeten :-) Bedankt Mini-me, het heeft zo'n 10 minuten flink gebloed en op me rondje loop ik langs de ambulancepost dus daar effe aangeklopt en een verbandje eromheen, daarna naar de Huisartsenpost, die arts heeft de huid wat bijelkaargeduuwd en er drie plakstrips op geplakt die na drie dagen weer los gaan en er een mooi verbandje omgedaan. En natuurlijk een tetanusspuitje in me bovenbeen. Pinkie doet evengoed best wel au. En dat was dan de zondagmiddag.
|
|
|
DM2008
|
Een herhaling van de iets eerder gestelde vraag: is Schellnkhout wel of niet geschikt om te kiten met Zuidoost? Op het kaartje lijkt het vrijwel ideaal? Graag bericht, moet vanavond al het grootste deel van m'n gear inpakken !
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik hoop dat je het niet dicht hebt laten maken want dan moet je het snel weer open laten maken. De viezigheid moet er namelijk uit kunnen. Ik ben expair op dit gebied want wordt regelmatig door honden gebeten :-) Bedankt Mini-me, het heeft zo'n 10 minuten flink gebloed en op me rondje loop ik langs de ambulancepost dus daar effe aangeklopt en een verbandje eromheen, daarna naar de Huisartsenpost, die arts heeft de huid wat bijelkaargeduuwd en er drie plakstrips op geplakt die na drie dagen weer los gaan en er een mooi verbandje omgedaan. En natuurlijk een tetanusspuitje in me bovenbeen. Pinkie doet evengoed best wel au. En dat was dan de zondagmiddag. Die gasten hebben er geen verstand van!!!! Die wond moet open blijven. Gewoon met een natverbandtje afdekken en regelmatig verversen. Als je het dus dicht maakt dan gaat het van binnenuit ontsteken en is je hand straks 2x zo groot. Als ik naar de EHBO post ga dan moet ik ze dat ook steeds weer vertellen. Dus bel morgen je huisarts nog ff en leg het nog even uit!! Sterkte
|
|
|
|
|
Langbeest
|
In First Blood deedt ie het ook
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Voor mij deze week zowiezo geen kiten, ben gister in mijn pink gebeten door mijn hond die aan het vechten was met een bouvier. Hij had me effe te pakken maar moet zeggen dat het geen fijn gevoel is. Dus effe een tetanusprik gehaald en de boel dicht laten maken. :'( Veel plezier voor de gasten die deze week nog effe lekker het water op gaan. Wat een lief hondje..... Doet ie anders nooit! Sterkte d'rmee Een herhaling van de iets eerder gestelde vraag: is Schellnkhout wel of niet geschikt om te kiten met Zuidoost? Op het kaartje lijkt het vrijwel ideaal? Graag bericht, moet vanavond al het grootste deel van m'n gear inpakken ! Herhaling van het antwoord: http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/SchellinkhoutNee dus, ZZO ken net, ZO is teveel O. dan komt de wind schuin over de dijk...... Ga naar Enk, is veel beter met ZO
|
|
|
Haring High Richardt
|
volgens mij heeft je zwagertje je in je hand gebeten En Zo Is dat !!!!!!!!!!! Morgen vrij dus naar ????????????????????????? Enkhuizen of Medemblik. ?????????? Mot even bijkomen van het weekend met de schone familie
|
|
|
junil
|
Hoi,
Gaan er nog mensen naar Edam morgen (20) of woensdag? Is wat dichterbij dan Enkhuizen vanuit Amsterdam.
groet Junil
|
|
|
DM2008
|
Een herhaling van de iets eerder gestelde vraag: is Schellnkhout wel of niet geschikt om te kiten met Zuidoost? Op het kaartje lijkt het vrijwel ideaal? Graag bericht, moet vanavond al het grootste deel van m'n gear inpakken ! Herhaling van het antwoord: http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/SchellinkhoutNee dus, ZZO ken net, ZO is teveel O. dan komt de wind schuin over de dijk...... Ga naar Enk, is veel beter met ZO Thanks! Nou maar hopen dat de wind vandaag wat meer naar zuid draait! Overigens, ZZO staat ook niet bij de vaarbare richtingen Schellinkhout. En op hanglos, waar natuurlijk dezelfde discussie woedt, wordt aangegeven dat het op Schellinkhout wel kan, maar dat je een stuk moet doorlopen/varen (heb ik inmiddels gelezen).
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nogmaals Z/O is te doen op Schellinkhout maar de wind is dan bij de kant vlagerig je moet een stuk het water op gaan voor een beetje constante wind ...
|
|
|