Ben ik weer...
Heb de zoekfunctie geprobeerd, maar het is moeilijk om alle informatie zo bij elkaar te sprokkelen en dit topic is dan ook handig voor andere mensen die spullen zoeken.
Het volgende is het geval. Ben rustig aan het kijken naar waar en wat voor spullen ik in de toekomst kan kopen. 2e hands kopen met meerdere kites voor een leuke prijs, of ergens een leuke aanbieding afwachten voor nieuwe spullen met 1 kite, of spullen aanschaffen bij de oosterburen. De volgende sites heb ik gevonden voor 2e hands materiaal.
-
www.kitehigh.nl-
www.surfspullen.nl-
www.marktplaats.nl-
www.hanglos.nl-
www.kitepirates.deNu zou ik graag bruikbare en eerlijke tips naar wat en vooral waar ik het beste kan kijken. Heb net een nieuw huis / auto en mijn vriendin is zwanger.. dus wil mijn budget beperkt houden. Hieronder wat meer specificaties.
- Leeftijd 27
- Lengte 1,86
- Gewicht 81 kilo
- Budget tussen de Eur 800,- / Eur 1000,-
- Verder verwacht ik van mij geen extreme sprongen en moves. Gaat mij gewoon om de relax op het water te zijn en heen en weer te varen met wat "rustigere moves"
- Verder ben ik nog een beginner, maar wil al wel gevorderd materiaal kopen. Dit ivm waar ik de lessen volg gewoon het beginnersmateriaal kan gebruiken en eventueel later nog een paar keer beginnersmateriaal kan huren.
Alle tips zijn welkom, maar vooral ook WAAR zijn de spullen goed te krijgen. Woon niet in NL en hier zijn de shops dun gezaaid en de prijzen voor nieuw vrij hoog, dus als het kan via internet.
Alvast bedankt,
Ronald