WendyH
|
word je niet blij van geloof me
|
|
|
Bossy
|
Ik heb de mijne net verkocht omdat hij te zacht is voor me 100 kilo weeg ik. ik had de 135x41 variant, greetz
|
|
|
rbro
Geen avatar
|
word je niet blij van geloof me Kun je daar wat meer uitleg/advies bij geven of is dit het enige wat je wilde vertellen?
|
|
|
piede
|
Ga ff wat onderhandelen met een shop (misschien duitse shop?) en koop de 2008...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ga ff wat onderhandelen met een shop (misschien duitse shop?) en koop de 2008 Juist de 2008 is top anders effe doorsparen of een krante wijkie erbij Misschien kan je een gedeelte nu betalen en de rest later echt van de 2008 krijg je geen spijt.
|
|
|
Joosdo
|
Die van Joost kopen, zie 2e hands,
135 x 41, Trax outline, iets stijver en top afgemonteerd met superaccesoirres voor slecht 350 euro
Ben zelf 198 en 85 kg schoon aan de haak. Ik heb er twee, dus moet er van 1 af. Testen is mogelijk
|
|
|
Taco.
|
De F-one TX 2008 is hetzelfde als de Trax van 2007. De adviesprijs van de TX is 100 euro goedkoper dan de Trax 2008, dus voor jouw budget een stuk gunstiger. Met nog wat korting kom volgens mij rond!
|
|
|
piede
|
mod edit: commercieel
|
|
|
Silversurfer1
|
zou met jou gewicht wel voor de 135x41 gaan (traxx 2007 of tx 2008). heb ik ook en weeg ook 90kg. is perfect. planeert snel en makkelijk te houden als de wind toeneemt.
|
|
|
Mark1970
|
2007 is niet hetzelfde als 2008, en ik heb ze allebei gehad dus ik kan het weten... @ Bossy...ze kunnen niet tegen zoetwater, op zee gaan ze prima..:-)
|
|
|
Bossy
|
gaan we katten
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Je moet je niet ophangen aan de afmeting. Mijn 135x41 TRAX bleek tijdens nameting 132,5x40 te zijn...en Joost kan het weten Heb nu een 131x40 board en die planeerd sneller dan mijn 2007 trax en loopt ook gemakkelijker hoogte. Succes met de studie Oja raider = 90 + kilo
|
|
|
michiel v geel
|
denk eens aan de choc radcial boy 136x40,5 of 138x40,5 heb de 136 naast mijn 128 een tijd te testen en vind het een erg confortabel board wat absoluut niet lomp overkomt hoewel dit toch wel een groter boardje is als wat ik normaal vaar. slechts 299euro kijk voor meer informatie op : www.chockiteboarding.nl
|
|
|
rbro
Geen avatar
|
En heeft er al iemand op de F-one TX gevaren? Deze moet volgens de berichten op verschillende sites gelijk zijn aan de TRAX van vorig jaar. En wel 100e goedkoper dan de TRAX van dit jaar. Zou dit wat voor mij zijn?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
En heeft er al iemand op de F-one TX gevaren? Deze moet volgens de berichten op verschillende sites gelijk zijn aan de TRAX van vorig jaar. En wel 100e goedkoper dan de TRAX van dit jaar. Zou dit wat voor mij zijn?
Als dat het geval is dan zijn er veel mensen die er ervaring mee hebben. Ik weeg zelf ook 90 kg en zou eerder een iets breder board pakken. Weet ook niet met welke kites je vaart? Gewoon veel verschillende board testen. Ik miste bij mijn 135x35 Trax (2007) snelheid, gemak van hoogte lopen bij gemiddeld tot weinig wind en het snelle aanplaneren. Voordeel was een lekker all round board dat goed te houden is in harde wind en ook lekker vaart in de golven en hij ziet er gewoon gelikt uit Zoals alle F-one spullen
|
|
|
xray
|
Als dat het geval is dan zijn er veel mensen die er ervaring mee hebben. Ik weeg zelf ook 90 kg en zou eerder een iets breder board pakken. Weet ook niet met welke kites je vaart? Gewoon veel verschillende board testen. Ik miste bij mijn 135x35 Trax (2007) snelheid, gemak van hoogte lopen bij gemiddeld tot weinig wind en het snelle aanplaneren. Voordeel was een lekker all round board dat goed te houden is in harde wind en ook lekker vaart in de golven en hij ziet er gewoon gelikt uit Zoals alle F-one spullen 2008 is gewoon significant beter. Alles wat je hier als probleem stelt is bij de 2008 gewoon goed. Qua investeren, met een echt goed board kun je gewoon 3 jaar doen... Mijn advies even doorsparen en de 2008 nemen
|
|
|
rbro
Geen avatar
|
Ik heb een 9 en 13m Tribal2. Deze bevallen me erg goed vandaar dat ik dan ook kijk naar een f-one board. Als ik de reactes zo lees ga ik maar eens flink onderhandelen over de 08 Trax. Ik heb atijd begrepen dat een smaller board rustiger vaart en ok fijner is wanneer je wat meer overpowered bent. Aangezien ik nog beginner ben kan ik hier niet echt een voorkeur voor aangeven. Ik zal denk ik ook de verschillen nu nog niet zo heel erg merken.
|
|
|