Beste mensen,
ik zit al enige tijd te dubben over welke kite ik naast mijn 12m Boxer sle zal kopen. (ik wil graag Naish kite..)
ik heb ook een RRD hypertype gehad, en die had een 'draaibare' bar, dat beviel me erg goed, en ik vind dat een beetje een nadeel van de Boxer sle.
nou vind ik die boxer sle echt een super kite gewoon qua kite, en wilde dus in eerste instantie daar een 7,5 of 9m boxer sle naast gaan kopen.. maar met het oog op de toekomst, waarin ik toch wel graag eens 360's e.d. wil gaan maken., wordt dat een beetje lastig met een leash die na elk rondje in de knup gaat met je bar/depowerkoord..
Nu is de vraag, kan ik mijn leash ook aan de chickenloop vastmaken als ik dan de stopper doorgedrukt laat? met als nadeel dat ik dan bij releashen heel mn kite kwijt ben..
Of moet ik gewoon aan de Torch 8m, (waar ik ook enige tijd al naar aan het kijken ben, heb een mooie gezien voor 450 compl), met het risico dat het varen met C en SLe door elkaar niet helemaal lekker gaat omdat je steeds aan 't wennen bent?!
Wie O Wie kan me advies geven?
gr. Thomas
ohja ik heb het hier alleen maar over 2007 kites..