Joosdo
|
De straps zijn idd voor achter je voet, totaal onnodig, grip zat! De pads zijn wel gevoelig voor het uitscheuren van de gaten waar de boutjes doorheen gaan. Een lapje dubbelzijdig tape helpt dit voorkomen.
|
|
|
Kitemen
|
Ok thanks dan ga ik maar een stukje tape plakken he.. Wel vreemd dat je bij een van de duurste pads nog aanpassingen moet doen met een stukje tape!!
|
|
|
Kitemen
|
En dat de grabhandel niet past op een board van een veel gevaren en bekend merk!
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Dat uitscheuren komt sinds 2008 vrijwel niet meer voor zover ik weet (ik heb er in ieder geval geen last van gehad). Die straps voor achter je voet breken trouwens aardig snel af, dus heb je weinig aan.
|
|
|
Tweekske
|
Ik heb ze ook, en bij mij past de grabhandle inderdaad ook niet, bij mij staan de gaten te dicht bij elkaar. Zowel bij mijn nieuwe als bij mijn oude board. Het gaat hier om de North Jaime Pro 04 en het nieuwe board de North x-ride 08.
Dus dan wordt het voor LF wel lastig om de graphandle op alle boards te laten passen als die allemaal andere inserts hebben.
|
|
|
Dappie
Geen avatar
|
Ik heb de LF pads nu +- een 6 maanden. Zitten (en staan) echt heerlijk. Scheuren niet gehad, wel los getrilde pads. Erg vervelend als je net een eind op zee zit, af en toe vastdraaien! Of iets van locktide gebruiken? De grab handel past idd niet op NB666 08.
|
|
|
Nick001
Geen avatar
|
Ik heb ook de xride en die grabhandle heb ik er eerst ook afgelaten omdat het niet lukte en ik mn board niet wilde beschadigen. Later toch maar nog een keer geprobeerd omdat het wel makkelijker is met handle. Je moet echt even je best doen om hem erop te krijgen, zorg dat je een goede schroevendraaier hebt, dat helpt al een stuk!! Succes
|
|
|