Vinni
|
Een flat...nee? Dan is het een trap! Ook niet? Hmm... nu zie ik het, een plaatje!
|
|
|
Goonie
|
Hmmm een opbouw van de honinggraad????
|
|
|
zjunnusun
|
close-up kitedoekmaakapparaat ofzow?
|
|
|
Morres
|
een gebouw ?
|
|
|
|
d@ni
|
vertel, vertel !!!!!
|
|
|
dimitri
Gast
|
Kukeminatie blad naast het karterlampje in de karterpan van een Golf 4. Om nog precieser te zijn hij is krom en het gaan hier om een 1.6 SDI 4 deurs zonder sport uitlaat.
Ik ben er niet hellemaal zeker van of deze dan met of zonder trekhaak is, zit nog een beetje in het dubio of er dan ook nog een tijdschakelaar tussen de kabelboom en deur vegrendeling gemonteerd zit.
O MY GOD, waar blijft de 20 knp met 20 gr??
|
|
|
Nicolas
|
Haha, nja het is al een paar keer redelijk geraden. Het is .... een hotel in Vegas
|
|
|
Nicolas
|
Gaan we weer...
|
|
|
Vinni
|
Dit lijkt op het eerste gezicht een school vissen. Maar als ik er naar kijk lijkt het ook wel huid met een akelig uitgroeisel.. Koraal heeft het ook wel wat weg van, volgens mij bevind het zich onder water.
|
|
|
robin..
|
das een erg plaatselijke vorm van kipevel
|
|
|
Vinni
|
Beginnende veertjes van een kuiken!
|
|
|
Goonie
|
KITESURFERSEXEEM
|
|
|
Nicolas
|
Deze is duidelijk wat moeilijker
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hmm na aanleiding van de naam: ''aca'' zou je zeggen dat het uitslag is die je krijgt bij de ziekte van lyme maar dat is het niet! Ik denk.... WEET IK HET... zijn het oorhaartjes?
|
|
|
dimitri
Gast
|
hmm na aanleiding van de naam: ''aca'' zou je zeggen dat het uitslag is die je krijgt bij de ziekte van lyme maar dat is het niet! Ik denk.... WEET IK HET... zijn het oorhaartjes? Schaamhaartjes dan??
|
|
|
Nicolas
|
Een tong?
Nja... zal ik maar goed rekenen Het is een tong van een kat (aca: a cat's tongue)
|
|
|
|
Nicolas
|
ok... shoot:
|
|
|
|
Morres
|
manchetknoop met parelmoer onder het glazen bulbje of een advil liquid cap
|
|
|
Vinni
|
Ik denk ook een knoop. Of zo'n glas-steen voor in je vissenkom.
|
|
|
pimpoldi
|
een waterdruppel:P
|
|
|