waar ik met mn haze heel erg last van heb is dat ie erg vacuum trekt aan het water verder is het echt geen slecht board. maar zou ook gewoon is wat anders willen proberen.
ja wat zoek ik in een boardje das een goeie ik zoek iets waar ik zoal lekker mee kan cruisen als springen, moet wel licht zijn, makkelijk te handelen
Ik vaar de Recoil 133 '09 van LF. Ben er erg tevreden over maar mijn mening is niet echt objectief omdat ik voor LF vaar. Je kan 'm altijd testen. Laat maar weten! Ik vaar meestal op Mirns en ben van de zomer veel op Workum te vinden.
nobile shinn 2007 speels, snel, licht lekker los, trekt geen vacum, super licht, makelijk hoogte lopen maarja dat hebben ze allemaal wel, lekker poppen/springen. alleen een beetje lastig te varen in choppy water.
Net van een Haze overgestapt op een Shinn, Fijn board, ligt los op het water, goede pop, loopt goed hoogte, loopt bij mij ook prima op choppy water, geen probleem. Zijn overigens genoeg goede boards, gewoon aan een paar testdagen deel nemen. Werkte bij mij prima
geen nobile 2007/2008kopen, te fragiel. Vaart wel lekker, maar blijft niet heel. zkr 2007 niet! 2008 heeft vinproblemen. 09 is vast goed, maar buiten je budget. Kitepirates heeft Gaastra Vision Pro 2007/2008/2009 voor weinig(2009 kost 299 voor de 124 en 360 voor de 127en groter) Verder zou ik me als ik jou was weghouden van boardjes a-la haze(instap-board) en vooral gewoon e.e.a testen. check anders gewoon kitepirates overjarig en zie of je bv in NL shop goede deal kan krijgen.
Onzin, als ik jou was dan zou ik dit zomerseizoen in ieder geval op je huidge boardje doorvaren ( of er moet voor jou een goede reden zijn om iets anders aan te schaffen) Als je aan het einde van het seizoen een stuk verder bent kun je ondertussen hier en daar wat boardjes uitproberen en zelf de verschillen ervaren. Een boardje gaat veel langer mee dan een vlieger en iedereen ervaart een boardje op zijn/haar eigen manier.