iemand ondertussen al meer ervaring met boots in de kou? zag vanmiddag ook iemand op de sluf met boots varen en ben toch wel benieuwd hoe je je voeten een beetje warm kunt houden....
Ik doe zelf gewoon een vuilniszak vasttapen om me voet tot onder mijn droogpak: werkt perfect. Daaronder heb ik dan nog een dunne sok voor wat extra warmte. Mijn boots zijn ook al aardig strak, en op deze manier houd je ze toch droog en warm + kost niks. Zelfde idee als de rubberen keukenhandschoenen.
Dunne sok eroverheen en tot onder je drysuit, was ik vergeten te vertellen. Bij mij werkt het perfect en ik heb minstens zoveel grip als met blote voeten. Die twee sokken + vuilniszak maken het trouwens niet dik als je dat vreest.
bij telstar hebben ze nu mooie van mystic.. heb ze zelf ook, je hebt 1mm met split toe en 2mm semi-dry als je het water uitkomt zakje om je voet en je schoenen aan doen
heb inmiddels maatje M besteld.... mochten ze te groot zijn, zijn ze gewoon te ruilen dus gaat goed komen. Ik ben trouwens voor de 1.5mm metalite split toe gegaan.