hulp gevraagd

sabs

Juli 03, 2005, 00:50:52
edit2Rapporteer  
ik ben een beginner en ik heb al 2 lessen gehad maar het lukt nog niet zo.Ik heb wel spullen gekocht (hangloose_kitesmiley) , een gaastra GXR 12m2 een brunotti master board.Ik woon in Voorburg dus Schevenningen is in de buurt maar daar durf ik nog niet te oefenen.Mischien dat jullie een goede plek kennnen voor oefenen en of er nog meer mensen zijn die het leuk vinden om samen te oefenen, ophalen is geen probleem ik heb wel een auto..

Groetjes
NIELZZZZ

Antwoord #1 Juli 03, 2005, 14:47:17
edit2Rapporteer  
ik ben een beginner en ik heb al 2 lessen gehad maar het lukt nog niet zo.Ik heb wel spullen gekocht (hangloose_kitesmiley) , een gaastra GXR 12m2 een brunotti master board.Ik woon in Voorburg dus Schevenningen is in de buurt maar daar durf ik nog niet te oefenen.Mischien dat jullie een goede plek kennnen voor oefenen en of er nog meer mensen zijn die het leuk vinden om samen te oefenen, ophalen is geen probleem ik heb wel een auto..

Groetjes

ik heb zelf ook veel geoefend op oostvoorne en ga nu vaak bij katijk de zee op maar zee is zeker lastiger door de stroming hoge golven maar ja wel dichterbij in het weekend wel naar oostvoorne...

tom_beul
Gast
Antwoord #2 Juli 03, 2005, 14:57:22
edit2Rapporteer  
Als je mij ophaald in Vianen  (Utrecht)  wil ik je best helpen! Tuurlijk
KiteDemon

Antwoord #3 Juli 03, 2005, 15:44:57
edit2Rapporteer  
Oostvoorne is de stek bij uitstek om het onder de knie te krijgen!!!
En de windcondities zijn heel bepalend om het onder de knie te krijgen. Je zal zien dat als je een dagje lekkere stabiele wind hebt, je het zo onder de knie hebt.

Suc6
tom_beul
Gast
Antwoord #4 Juli 03, 2005, 17:18:02
edit2Rapporteer  
IJmuiden is ook een goeie beginnerssport je hebt er Heerlijk de ruimte!
sabs

Antwoord #5 Juli 03, 2005, 19:34:26
edit2Rapporteer  
Thanks voor de reacties .
Het wordt naar oostvoorne rijden .Ik een beetje proberen te leren  (hangloose_kitesmiley)
adrenalin

Antwoord #6 Juli 03, 2005, 22:34:24
edit2Rapporteer  
Scheveningen kun je nog beter even mee wachten, wordt vrij snel diep namelijk.

Muiderberg en Oostvoorne zijn hele goede beginnerstekken. Je kunt er tot ver (300m muiderberg)  vanaf de kant lopen, water is dan op heuphoogte. Oostvoorne is wel irritant want je moet eerst een heel stuk lopen vanaf de parkeerplaats voor je je kite kan opblazen. Dan moet je ook nog een niksstuk lopen voor je het water in kan, en het diep genoeg is.

Op beide plekken wordt het erg druk, hoewel je er op muiderberg meer last van hebt, iedereen zit dan op een kluitje. In oostvoorne heb je wel wat meer de ruimte.

Als je naar Muiderberg gaat, en je gaat je kite oplaten, probeer dan met een maat die je kite vasthoudt helemaal links of helemaal rechts het water in te lopen. Loop dan vooral een heel stuk het water in, je loopt dan niemand in de weg en je hebt zelf de ruimte.

Bien
Gast
Antwoord #7 Juli 06, 2005, 22:20:24
edit2Rapporteer  
Ik heb nu samen met mijn broer ook alle spullen bij elkaar. Wij gaan oefenen in Oostvoorne (wonen in R'dam), dus als je support wilt kun je wel met ons mee
stunt(el)en!
Groeten
sabs

Antwoord #8 Juli 06, 2005, 23:11:36
edit2Rapporteer  
Ik heb nu samen met mijn broer ook alle spullen bij elkaar. Wij gaan oefenen in Oostvoorne (wonen in R'dam), dus als je support wilt kun je wel met ons mee
stunt(el)en!
Groeten
 Thanks , Ik zou graag met jullie mee willen als het moegelijk is ...Ik ben gisteren naar Oostvoorne geweest , een beetje kloten.Ik heb hem 2 keer in de lucht gekregen,was wel leuk.Echt een gevecht tussen mij en de vlieger.
FLOF

Antwoord #9 Juli 07, 2005, 09:53:52
edit2Rapporteer  
Gewoon lekker oefenen op Oostvoorne en over een jaar vaar je volle bak op zee en wil je nooit meer wat anders  (hangloose_kitesmiley)
Sander!

Geen avatar

Antwoord #10 Juli 08, 2005, 00:35:06
edit2Rapporteer  
Ik woon in Rijswijk, is vlakbij. Ik heb je een bericht gestuurd om eens af te spreken.
Ben ook beginnend en we kunnen dan samen oefenen  ThumpsUp
Slis

Antwoord #11 Juli 08, 2005, 09:39:20
edit2Rapporteer  
Ik woon in Z'meer
ga meestal naar scheveningen,
maar wil wel eens een uitzondering maken voor Oostvoorne.

Probeer eerst je vlieger te leren kennen
door een keer met 3 Bft te gaan vliegeren
en dan proberen in de lucht te houden door 8-tjes te maken

Wil je natuurlijk wel keer helpen Smiley

groetjes
Merc
Gast
Antwoord #12 Juli 08, 2005, 12:23:39
edit2Rapporteer  
He sabs dat gaat helemaal goed komen.

Ik ga dit weekend met vliegeren oefenen en hoop toch ook nog het water in te kunnen.

gr. Merc
sabs

Antwoord #13 Juli 08, 2005, 18:00:17
edit2Rapporteer  
Thanks allemaal.  ThumpsUp ThumpsUp
jeroendezwart
Gast
Antwoord #14 Juli 08, 2005, 22:33:24
edit2Rapporteer  
Ik woon in Den Haag, dus als je in t weekend ergens heen gaat of wilt, let me know.
goedzat
Gast
Antwoord #15 Juli 11, 2005, 20:52:52
edit2Rapporteer  
Heyz hier nog een beginner
Heb een paar lessen gehad maar het schiet niet echt op door gebrek aan mensen die zin hebben om mee te gaan kiten en in mn eentje ben ik meer aant kloten dan aant vliegen.
Als iemand zin heeft me een x verder op weg te helpen graag Wink
Ben vaak afhankelijk van openbaar vervoer dus als ik mee zou kunnen rijden(tegen betaling) zou helemaal ideaal zijn en als ik de auto van mn moeder weer eens in beslag genomen heb is meerijden uiteraard ook geen probleem.

grtz ron
Merc
Gast
Antwoord #16 Juli 12, 2005, 14:06:18
edit2Rapporteer  
wauww wat een leuke reacties allemaal. Allen zou het handig zijn als de profielen iets meer ingevuld zouden zijn. Zoals leeftijd en woonplaats. Krijgen we een beter beeld waarvandaan en hoe jong.
Ron Vat
Gast
Antwoord #17 Januari 02, 2006, 18:05:02
edit2Rapporteer  
Hallo, beginners. 

Ik ga in het vroege voorjaar in ieder geval vast vliegeren op Oostvoorne met m'n 12 mtr. (heb ook 2 dagen priveles gehad)
zodoende krijg ik de Kite onder contole en gaat het later op het water makkelijker.
Ik heb alle spullen ook al en heb ook al een maatje gevonden die ik in maart/april gaat bellen.
Ik kom zelf uit Barendrecht en ben 37.
Wie eventueel zin heeft om tegen die tijd mee te gaan (misschien eerst alleen paar keer vliegeren???)
die moet maar ff mailen, zou tof zijn. (Ik heb ruime auto)

see ya... ThumpsUp
Merc
Gast
Antwoord #18 Januari 09, 2006, 03:06:18
edit2Rapporteer  
Oostvoorne vind ik nog steeds de beste beginners spot. Ijmuiden is zeker super. Wijk aan zee ook.
Ik vlieger zelf zo veel mogelijk om lekker bezig te blijven. Was helaas dit weekend niet zoveel wind maar ja.

Ik ben zelf van plan om een mountainboard te kopen voor in de winter. Dat water vind ik nu te koud.

Dus Ron Vat see you?!
Passie

Antwoord #19 Januari 09, 2006, 03:56:00
edit2Rapporteer  
oost-voorne.. is goed.. of heel misschien brouwersdam. is vlak, maar ik denk niet dat veel mensen 't daar met me eens over zijn:P
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.