|
dat is een lelijke scheur, dan valt die van mij wel mee
|
|
|
jeroen90
Gast
|
eric
komt dat door de 5de line???
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
Nog maar weinig gescheurde cabrinha's gezien.... Tja wat moet je hiermee.... aan de ene kant moet het niet mogen, Maar ja hoe houdt de fabrikant de eerlijke gescheiden van de klunsen die de kites echt om de havenklap neerstorten. Moeilijk denk..
|
|
|
X-files
|
NEE...bij mijn kite (die blauw met geel) is het niet met de 5de lijn gebeurt, want die heb ik niet.
Nu heb ik wel al gehoord dat dit kan gebeuren als je hem wel hebt en zie er dan ook voorlopig van af om hem aan te schaffen !!!
|
|
|
|
plaaggeest
|
cabrinha rulez! mja wel balen!! even kiterepair bellen en hopen dat ze hem kunnen fixen!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik hoop dat zoiets niet met mijn kite gebeurd.
Kites zijn namelijk niet zo goedkoop en ik moet er hard voor werken
|
|
|
Passie
|
Kunnen bedrijven zulke scheuren fixen... Nee toch ?
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
tuurlijk kan je zown scheur repareren Echt makkelijk, Zelf als je een beetje handig bent met een naaimaschiene kun je het zelf.
|
|
|
|
|
|
Dit kan geen toeval zijn. We hebben nu de hele 2004 range in tweeen. Boxer,V4 en X4. Traish was die X4 trouwens ook een 12?
|
|
|
|
komt dat door de 5de line???
zou kunnen, maar gebeurt dus ook zonder
|
|
|
backside
|
Ik heb precies hetzelfde, X4 12m2 dwarsdoormidden gescheurd. Wie kan mij vertellen waar je een materiaalverzekering kan afsluiten?
|
|
|
|
heb je ook een foto? kunnen we ze allemaal naar de importeur sturen en naish.
|
|
|
X-files
|
Dat naar de importeur sturen is wel een goed idee, maar of het wat uit maakt?. Heb zelf al een negatief atwoord gehad...GEEN GARANTIE !!!! Heb zelf een Recreactief verzekering afgesloten bij unigarant en krijg deze week mijn schadeformulier. Kan hem dus pas laten repareren (als het mogelijk is) als ze die binnenhebben, maar is altijd beter dan geen verzekering te hebben!!! (even wachten met kiten dus (cry_kitesmiley)) Deze verzekeing heb ik afgesloten na aanleiding van wat andere berichtjes in dit forum !!
|
|
|
Bluecupra
|
Als je kijkt hoeveel Boxers/V4's en X4's er verkocht zijn de enkele die gescheurd zijn echt in het niet vallen. Als het echt een strutureel probleem zou zijn dan hadden er meer geweest met gescheurde Naish '04 kites.
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Evengoed kl... dat de mijne na 5x kiten bij een crash doormidden ging . Mijn WiPiKa Amp ging vandaag na een crash toch ook een bitteke stuk. Middelste strut opengeklapt bij de LE. Gelukkig heb ik een Pfaff Nu nog tijd en zin maken....
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
MArcel, je moet je kites ook niet crashen. Erg raar trouwens dat dit niet onder de garantie valt. Bij een beetje crash moet hij toch niet meteen open scheuren. Hoe vaak scheuren die leskites eigenlijk? Die crashen pas veel!!!
|
|
|
Garmt
|
MArcel, je moet je kites ook niet crashen. Erg raar trouwens dat dit niet onder de garantie valt. Bij een beetje crash moet hij toch niet meteen open scheuren. Hoe vaak scheuren die leskites eigenlijk? Die crashen pas veel!!! Ik geloof dat het vorige week zaterdag op Oostvoorne was dat ik op dezelfde dag 2 of 3 leskites met megagrote scheuren van het water zag komen.
|
|
|
R.
Gast
|
Mijne X2 (12M) was ook helemaal naar de klote. Zelfs met waterstarten scheurde die uit elkaar. Morgen eens wat foto maken van de 4 scheuren die er bij mij in zitten. (1 ervan bij Farla laten repareren, kostte me mooi 80 euros. De rest heb ik zelf genaaid.)
|
|
|
Moza
|
Vind het echt belachelijk dat er geen garantie wordt gegeven....wat de importeur ook zegt!!
Dan moet de winkelier geeen zaken meer doen met de importeur...maar dat ligt in Nederland een beetje gevoelig!
|
|
|