waarom bypass-leash voor cabrinha met recon2??

devi

Augustus 14, 2005, 01:19:10
edit2Rapporteer  
ik heb pas een cabrinha co2 (05) kite gekocth met recon2. nu heb ik gehoord dat je daar ook nog een bypass-leash voor kunt aanschaffen. ik wil weten waarom je dan nog zo'n bypass-leash nodig kan hebben, zo'n safety is toch eigenlijk al in je recon2 systeem verwerkt?
jelmer
Gast
Antwoord #1 Augustus 14, 2005, 01:33:59
edit2Rapporteer  
by pass leach is om unhooked te varen. Handig voor mensen die beginnen met lessen zonder trapeze of gevorderden die unhooked moves doen.
Als je recon activeert dan worden je depowerlijnen langer en valt de kite uit de lucht, als je bypass leach gebruikt dan worden je stuurlijnen korter en dan valt je kite ook uit de lucht.
Makkelijk is dat je de bypass leach aan je trapeze klikt als je hem niet wilt gebruiken en als je iets uitgehaakt wilt doen dan klik je je bypass leach even vast aan je kite.
Veel succes
~Sjors RE-CO2

Antwoord #2 Augustus 14, 2005, 20:08:56
edit2Rapporteer  
By pass leash is ervoor om te voorkomen dat je kite wegvliegt als je per ongeluk uithaakt........ 

Als je echt unhooked gaat varen of gaat handle passen gebruik je de by pass leash niet.... Ten minste niet op de conventionele manier. Je klikt dan de leash gewoon aan je chickenloop!

Maar gebruik de leash!!!! Want als jij je kite een keer losgooit.. of per ongeluk je loop uit je trapaeze haak schiet... kan die kite wel eens in iemands anders zijn lijnen vliegen en staat hij met 2 gepowerde kites...
In Duitsland is zo iemand om het leven gekomen!

Hoop dat het zo duidelijk is  ThumpsUp

PS GEEN goede winkel als ze je dat bijvoorbaat niet hebben verteld!

Sjors
kiterwes
Gast
Antwoord #3 Oktober 10, 2005, 22:50:44
edit2Rapporteer  
Weet er iemand waar je zo een bypass leash kunt kopen voor recon2?
Liefst een online winkel  (shame_kitesmiley)
b klee
Gast
Antwoord #4 Oktober 11, 2005, 01:55:52
edit2Rapporteer  
mag ik vragen waar je hem gekocht heb wil er zelf ook een kopen (gezien op ebay maar heb nog nooit iets gekocht op via ebay)
slufterhufters.com

Antwoord #5 Oktober 11, 2005, 08:41:32
edit2Rapporteer  
Cabrinha is 1 van de weinige die de safetyleash er niet standaard bij levert.

Maar wat Sjors zegt, je MOET hem erbij hebben.
Wesje

Antwoord #6 Oktober 11, 2005, 11:14:52
edit2Rapporteer  
Kan je een bypass leash kopen van cabrinha zelf?
Erwin de B
Gast
Antwoord #7 Oktober 11, 2005, 12:02:19
edit2Rapporteer  
Ik heb mijn bypash Leash bij Roha gekocht in Kamperland was iets van 25 euro is can Cabrinha zelf die bypash leash.
Tom

Antwoord #8 Oktober 11, 2005, 14:50:14
edit2Rapporteer  
Ik heb er nog 2 liggen van mij nmag je dr wel 1 kopen. Zoniet heb elke cabrinha dealer ze wel denk ?
Wesje

Antwoord #9 Oktober 11, 2005, 19:22:24
edit2Rapporteer  
Ik wil er wel eentje
check your mail  loser
Walter
Gast
Antwoord #10 December 16, 2005, 07:15:35
edit2Rapporteer  
Is er iemand die me een foto kan sturen van hoe je dit bevestigt? Heb wat zitten spelen met het uiteinde en weet niet meer hoe het bevestigd zat. De haak bevestig je aan een lijnstopper, de andere kant waar en hoe?
Psychotic

Antwoord #11 December 16, 2005, 21:38:07
edit2Rapporteer  
Heb even op de site gezocht maar wat extreem slecht dat het niet in de 2005 manual terug te vinden is. Wat dat betreft kan cabr aan FS nog een puntje zuigen, alle manual gewoon als .pdf online gooien!
tama

Geen avatar

Antwoord #12 December 16, 2005, 22:15:03
edit2Rapporteer  
Weet er iemand waar je zo een bypass leash kunt kopen voor recon2?
Liefst een online winkel  (shame_kitesmiley)

Voor 13 euri heb je er eentje bij http://www.kite-power.at/catalog/product_info.php?products_id=148
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.