THEGREEN
|
11 september is de dag dat er ff iets goeds gebeuren mag......
|
|
|
Passie
|
ik vind dat 't moet... was dat niet de dag van de world trade centers.. ik hoop niet dat wij ook zoveel pech gaan krijgen mte het kiten dan...
|
|
|
THEGREEN
|
Jah dat was idd de dag van de ramp met de vliegtuigen in het world trade center....
|
|
|
Passie
|
was wel heel erg.. ikh ad later foto's gezien dat mensen gewoon uit 't raam sprongen.. nou dan slik je wel even hoor...
|
|
|
Yannick
|
mijn zusje is jarig, heb tenmiste iets te vieren! Maar toch als het waait!! Ben ik weg hoop ik (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Marc de Munnik
|
WIND WIND WIND, ik trok het al bijna niet meer.. Voor woensdag staan er al 14 knoopjes voorspelt dan toch maar ff die 17 m uit de kast trekken!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Staar je niet blind op windguru. Ook de weerdiensten in NL weten niet wat er gaat gebeuren. Op dit moment aan de kust wo en do ZW 5Bfrt opgegeven, weekend loopt uitein van W tot NO wind.
We zitten nu ook met een oosten wind, en dan is over het algemeen best instabiel, er kan dus van alles veranderen.
Ik moet overigens het hele weekend werken....500km verwijdert van de dichtsbijzijnde zee (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Thetheo
Geen avatar
|
nou afgelopen zondag ook al lekker gevaren in Enkhuizen....dus er was al wind :-)
|
|
|
tama
Geen avatar
|
windfinder geeft zaterdag al 22 knopen op (in noordwijk althans) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Bodhi
|
Nou dat is lekker......... Iemand al windguru gezien?? (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Arjen
|
Lekker tegenstrijdig allemaal. Ik ga me gewoon nergens op verheugen. Kan het alleen maarf meevallen
|
|
|
FLOF
|
Sorry hoor, maar Windguru zit er het hele jaar al naast. we zien dit weekend wel wat er gebeurt..
|
|
|
djb
|
elke dag weer ander gegevens je wordt er gek van
|
|
|
R2F
Gast
|
ik hoop echt dat het gaat waaien, want dan kan ik weer trainen voor wedstrijden (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
Ricardo
|
Pas maar op, straks zit je zo de maximale hangtime van je kite te testen wordt ineens je iteje en je boardje gekaapt door een ofandere knakker!!
|
|
|
boardfreak
Geen avatar
|
pffffff, weer geen wind dit weekend, laat de herfst maar vlug komen met bakken wind (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Bodhi
|
Dit is toch niet meer normaal?! Ik word hier echt heel verdrietig van! (cry_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
't; zal toch wel een keer gaan waaien.. kzit nou al ongeveer 2 weken in een depresieve dip... ... ik ga denk maar verhuizen.. kheb het gezien hier:P
|
|
|
xray
|
Weet je wat nog erger is, elke dag mail, forum en msn nieuws hebben van een vriend die op Mauritius zit en elke dag met zijn 8 en 12 aan het knallen is!
|
|
|
Passie
|
Weet je wat nog erger is, elke dag mail, forum en msn nieuws hebben van een vriend die op Mauritius zit en elke dag met zijn 8 en 12 aan het knallen is!
medelijden meedelijden meedelijden..
|
|
|
xray
|
|
|
|
adrenalin
|
Toch maar eens beginnen met bidden.... :