AJ
Gast
|
Ja, de wind is dan niet echt voorspelbaar. In het vroeg voorjaar is de kans op wind (thermiek)het grootst. Daarna gaan storingen boven de oceaan het weer beinvloeden. MAAR dat wil niet zeggen dat er geen wind is!!
|
|
|
skyrider 138
Gast
|
in nederland blijven is ook geen alternatief... ondanks dat we veel hebben kunnen varen is het de laatste weken zwaar bagger, weekend wordt volgens mij ook niet echt veel !!!!! (angry_kitesmiley) (huilen_kitesmiley)
|
|
|
douwstra
|
He... Kan ik nie mee? In een kiteboardbag of so? Ben wel weer toe aan vakantie :-)
AlohA...
|
|
|
Silversurfer1
|
hee oktober is hier normaal de beste windmaand hoor!
|
|
|
Passie
|
idd... ik ben dit weer spuug zat
|
|
|
Stefan S
Geen avatar
|
Hallo,
Cabarete is een prima lokatie om te kiten ben er afgelopen zomer ookgeweest. Evt kan je vriend les nemen bij een nederlandse kite school al daar op kitebeach (WindMaster). Daar heb ik zelf ook een cursus gevolgd. Als hij zijn eigen spullen meeneemt lijkt het mij verstandig om na te gaan of zijn WA verzekering kite -surfen verzekerd. De aanvullende verzekering via het NKV dekt namelijk alleen europa ( als hij hier lid van is).
S. Schmidt
|
|
|
Rich
|
De beste maanden voor wind op Cabarete zijn de zomermaanden. Maar eigenlijk kan je (met een beetje geluk) het hele jaar door kiten. Voor oktober en november vergeet niet je grote maten mee te nemen, want die heb je zeker nodig.
|
|
|
esmee
Gast
|
Thanx allemaal voor de tips. Mijn vriend is een gevorderde beginner, hij kite zo vaak als het kan in Bloemendaal en Muiderzand. Hij heeft vorig jaar les gehad. Zijn kite is 12 m2, dus dat zal inderdaad wel te klein zijn voor die periode...Maar 's even wat groters op de kop zien te tikken. Ik ga in ieder gevaal zéker les nemen in Cabarete, ben benieuwd of ik net zo verslaafd raak als hij (grinnik_kitesmiley)
gr. Esmee
|
|
|
|